ulaiku Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Mam jeden błąd P0021 Wymierzanie położenia wałka rozrządu A NADMIERNE PRZYSPIESZENIE LUB uszkodzenie systemu BLOK 2 Pewnie któryś czujnik ,ale nie wiem który bo jest ich 4.
Robero321 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Taki błąd najczęściej wyskakuje po niechlujnej zmianie rozrządu kiedy został złożony niezbyt dokładnie lub bez blokad. Może być to też błąd z tyłu na wariatorach jest to błąd synchronizacja wału z wałkiem na banku czy tez bloku 2 czyli od strony kierowcy. Skasuj i sprawdź czy wróci. Jak wróci to trochę dłubaniny będziesz miał żeby to poustawiać
ulaiku Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2014 Po skasowaniu błąd powraca.Rozrząd zrobiony i ustawiony prawidłowo w grupie 93 0.1.2.0 czyli nie jest tak żle
machu85 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 To jest wzorowo zrobiony rozrząd, szukaj gdzie indziej
powaguspisz Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Nie podaje Ci stronami i miejscami który dokładnie czujnik ?? wydaje mi się że powinno. Tak jak diagnozuje się sondy, i katy tez pokaże który i która strona.
ulaiku Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2014 P0021 Wymierzanie położenia wałka rozrządu A NADMIERNE PRZYSPIESZENIE LUB uszkodzenie systemu BLOK 2 Aby taki komunikat .A te czujniki to są wszystkie takie same czy wałek ssący to czujnik do ssącego wydechowy itd...
powaguspisz Opublikowano 6 Czerwca 2014 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Nigdy do nich nie zaglądałem, jeszcze nie musiałem ale jeśli są na lewej i prawej głowicy takie same, to możesz podmienić stronami i będzie wiadomo że to wtedy czujnik jeśli przejdzie na drugą stronę.
Cpajk Opublikowano 9 Lutego 2018 Opublikowano 9 Lutego 2018 I co kolego udalo Ci sie rozwiazac problem? Ktory to byl dokladnie czujnik, bo mam ten sam blad blok 2 to strona kierowcy ale, ktory to walek A? Mozna zamienic czujnik walka dolotowego z wydechowym? Ciezko sie je wyciaga?
lmarrio Opublikowano 9 Lutego 2018 Opublikowano 9 Lutego 2018 można sprawdzić czujniki z tyłu głowicy, jednak raczej problem leży w nastawniku faz rozrządu. Jeżeli błąd znika na jakiś czas to nastawnik pracuje, ale wadliwie. Spotkałem się z takim przypadkiem, że po podłączeniu napięcia działał tylko dźwięk z drugiego elektromagnesu był "głuchy" . Po wymianie błąd nie wrócił. A pojawiał się tylko na zimnym silniku. Ewentualnie uszkodzone fazatory lub problem z przepływem oleju.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się