Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jeden błąd P0021


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam jeden błąd P0021 Wymierzanie położenia wałka rozrządu A NADMIERNE PRZYSPIESZENIE LUB uszkodzenie systemu BLOK 2 Pewnie któryś czujnik ,ale nie wiem który bo jest ich 4.

Opublikowano

Taki błąd najczęściej wyskakuje po niechlujnej zmianie rozrządu kiedy został złożony niezbyt dokładnie lub bez blokad. Może być to też błąd z tyłu na wariatorach jest to błąd synchronizacja wału z wałkiem na banku czy tez bloku 2 czyli od strony kierowcy. Skasuj i sprawdź czy wróci. Jak wróci to trochę dłubaniny będziesz miał żeby to poustawiać

Opublikowano

Po skasowaniu błąd powraca.Rozrząd zrobiony i ustawiony prawidłowo w grupie 93 0.1.2.0 czyli nie jest tak żle

Opublikowano

To jest wzorowo zrobiony rozrząd, szukaj gdzie indziej

Opublikowano

Nie podaje Ci stronami i miejscami który dokładnie czujnik ?? wydaje mi się że powinno. Tak jak diagnozuje się sondy, i katy tez pokaże który i która strona.

Opublikowano

P0021 Wymierzanie położenia wałka rozrządu A NADMIERNE PRZYSPIESZENIE LUB uszkodzenie systemu BLOK 2

Aby taki komunikat .A te czujniki to są wszystkie takie same czy wałek ssący to czujnik do ssącego wydechowy itd...

Opublikowano

Nigdy do nich nie zaglądałem, jeszcze nie musiałem :wink: ale jeśli są na lewej i prawej głowicy takie same, to możesz podmienić stronami i będzie wiadomo że to wtedy czujnik jeśli przejdzie na drugą stronę.

Opublikowano

I co kolego udalo Ci sie rozwiazac problem? Ktory to byl dokladnie czujnik, bo mam ten sam blad blok 2 to strona kierowcy ale, ktory to walek A? Mozna zamienic czujnik walka dolotowego z wydechowym? Ciezko sie je wyciaga?

Opublikowano

można sprawdzić czujniki z tyłu głowicy, jednak raczej problem leży w nastawniku faz rozrządu. Jeżeli błąd znika na jakiś czas to nastawnik pracuje, ale wadliwie. Spotkałem się z takim przypadkiem, że po podłączeniu napięcia działał tylko dźwięk z drugiego elektromagnesu był "głuchy" . Po wymianie błąd nie wrócił. A pojawiał się tylko na zimnym silniku.

Ewentualnie uszkodzone fazatory lub problem z przepływem oleju. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...