daniels Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 sprzęgło w 1.9tdi może i wytrzyma 500tys ..... jeśli jeździ nim emeryt
matek678 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2014 to ze tak dziwnie sie zachowuje samochod na 1 i reszcie biegow to wina silnika moze byc? a nie sprzegla? Na kompie nic nie pokazalo
piotrsob1 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Tak , wina silnika. A że wina sprzęgła to ci na kompie pokazało ?
matek678 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2014 no nie ale tak mi sie wydaje ze to raczej sprzeglo bo niby co w silniku moglo by powodowac cos takiego
piotrsob1 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Z tego co opisałeś w poście nr. 19 jednoznacznie wynika że to wina braku momentu obrotowego w silniku, a nie ślizgającego się sprzęgła Jak by Ci się sprzęgło ślizgało, to jak byś włączył jedynkę, puścił sprzęgło, to motor wtedy powinien pracować a nie gasnąć , a auto powinno stać w miejscu Najlepiej to daj się przejechać autem komuś kto jeździ takim samym, niech zweryfikuje twoje odczucia , bo może jest wszystko w porządku , a ty wcześniej jeździłeś autem z lichym sprzęgłem i praca tego Ci się wydaje dziwna
matek678 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2014 jezdzilem takim samym audi z tym silnikiem i samochod zachowywal sie calkiem inaczej , sprawdzalem rowniez w skodzie octavi 2 z tym silnikiem i to samo bylo. Mechanik jak sie przejechal moim samochodem mowil ze sprzeglo niby jest ok ale ze samochod jest nieco slabszy i mowil ze te z silnikami 105 km sie zbieraja lepiej a ja mam 115 mowa o silniku 1.9 tdi
piotrsob1 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Jedź do jakiegoś polecanego mechanika lub umów się z chłopakami na spocie w twojej okolicy, nich Ci zdiagnozują furę, nie obraź się , ale przy Twoim pojęciu o technice motoryzacyjnej, kobinując sam to sobie tylko możesz biedy napykać
matek678 Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Opublikowano 1 Lipca 2014 cos wyczytalem rowniez o jakims zaworku n75 ze moze byc uszkodzony gdzie on sie znajduje
dugii Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Podlacze się do tematu odnośnie dwumasu, w mojej A4 ostatnio na zimnym silniku przy ruszaniu czuje na pedale sprzęgła bicie i autem trochę telepie, jak się rozgrzeje to mu ustaje, czy to może być odznaka konczacego się dwumasu? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
alci Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 witam wszystkich uzytkownikow mam taki problem, zaczelo sie slizgac sprzeglo w czworeczke 1.9 TDI quattro z 2002 roku z kodem silnika AVF o przebiegu 240 tys km. czy mozecie mi polecic dobra firme sprzegla i czy wymieniac od razu dwumas? dziekuje za wszystkie odpowiedzi.pozdrawiam
redziasom Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 WITAM, Ja wymieniłem dwumase przy 235 tys. Na wolnych obrotach waliło że ho ho i trzeba było cały czas mieć wciśnięte sprzęgło. Przy okazji wymieniłem też całe sprzęgło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się