wiki 2 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 w przedziale prędkosci 120-130 są wibracje odczuwalne w fotelu kierowcy poniżej i powyzej tego przedziału nie no znaczy się przy 170 i wyżej to zrozumiałe przy tym małym silniku . Co może być przyczyną: złe wyważenie kół, krzywy wał etc. :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 krzywy wał nie widze zebys mial quattro :one: moze półoś krzywa lekko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiki 2 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 miałem na myśli w silniku :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia41.6 0 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 A przypadkiem nie masz guza na oponie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 rozumiem, że to się dzieje tylko przy wskazanych przez ciebie przędkościach a nie w pewnym przedziale obrotów (?). Jeśli tak to wykluczałoby to poduszki pod silnikiem i wskazywało na wszystko co jest powiązane z układem jezdnym. Zadam takie trywialne pytanie, nie masz może po prostu gdzieś wgniecionej felgi?? Chociażby lekko, to by wystarczyło na takie objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiki 2 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 żadnych widocznych uszkodzeń opon ani felg nie mam a te wibracje są denerwójace bo ten przedział prędkości najczęściej używam więc dla komfortu muszę albo do 120 albo powyżej 130 , dam se spokój bo to szukanie igły w stogu siana, na wiosnę kupie nowe oponki kółka wyważę od nowa i wtedy sie zobaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perlacco 0 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 U mnie były identyczne objawy tyle ze przy predkosci od 140 - winne byly niewywazone kola - po wywazeniu drgania ustały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micz 0 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Poprostu musisz sobie wyważyć koła wiki i wszystko będzie cacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archie 0 Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Też jestem za wyważeniem kół, czasami nawet minimalne niedoważenia mogą się objawiać bardzo nieprzyjemnymi drganiami, właśnie przy określonym przedziale prędkości - miałem dokładnie to samo w poprzednim autku Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fordenir 1 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Według mnie wibracje w tym przedziale to bojaw tak jak było już wspomniane niewyważonych kół. Wibracje przy niższych prędkościach (70-100) świadczą o defekcie opony (guz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonnen_x 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 wiki i doszedłeś do tego, co powodowało te wibracje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się