Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ząbkowanie opon tył avant


Jarek882

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie czy u was w b6 avant zabkuje opony? Pytam bo kupiłem używki Michelin primacy hp i czuć juz lekko ze są zęby. Zbieżność robiłem i tył był trochę źle ustawiony to znajomy mi ustawił poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wimienił amortyzatory bo to nie jest już za dobry wynik.

Około 85% mają nowe amortyzatory.

Poniżej 55% amortyzator już powinno się wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie doszły słychy że avant tylne ząbkuje.

U siebie na razie tego nie zaobserwowałem.

Mam dopiero 1800 km przejechane na nowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam na nich przejechane max 600km i czuje ze w jedna stronę jest ok a w druga już nie jest gładka opona. Wcześniej jak kupiłem auto były opony z 2004 roku continental sport contact 2i miały to samo ze strasznie buczaly to wymieniłem i teraz nie ma buczenie ale zapewne będzie :-|

---------- Post dopisany at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany at 21:12 ----------

Zobaczę co będzie się działo po 10 tyś km bo może jednak kupiłem już lekko wyząbkowaną i na lewym kole mam opone trochę starszą bo z 2007 roku a na prawym z 2011 roku i jest trochę różnica. Jak będzie dalej ząbkować to wymienię amory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam Continentale i widzę, że już je zaczyna ciachać :kwasny: ale akurat mnie to nie martwi bo się już kończą. Przedtem 3 lata jeździły z przodu i nic. Ale zimówek mi nie rusza a też już swoje przelataly :eusathink:czy to kwestia twardości gumy?

W sumie to ciężko powiedzieć czy to wina amorów bo mam gwinta MTSa, ale na drodze zachowuje się przyzwoicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam Continentale i widzę, że już je zaczyna ciachać :kwasny: ale akurat mnie to nie martwi bo się już kończą. Przedtem 3 lata jeździły z przodu i nic. Ale zimówek mi nie rusza a też już swoje przelataly :eusathink:czy to kwestia twardości gumy?

W sumie to ciężko powiedzieć czy to wina amorów bo mam gwinta MTSa, ale na drodze zachowuje się przyzwoicie.

A jaki masz model tych Conti ? zimówki jakiej firmy i model masz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem te same continental jak auto kupiłem i były wyzabkowane masakrycznie. Jutro wymieniam amory.

---------- Post dopisany 29-06-2014 at 10:25 ---------- Poprzedni post napisany 23-06-2014 at 19:00 ----------

Wymieniłem amortyzatory i teraz jak długo muszę czekać żeby się te opony dotarły do normalnej wysokości bieżnika ? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam Cinturato P7 69 % amorki i od 12 tys nie ma ząbkowania, więc może zalezy od gumy ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie tak, ale też jak było juz pisane, stan amorów, sprężyn, tuleje itd itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmniejszcie troche ciśnienie w oponach dosłownie 0,2 od zaleceń fabrycznych i problem ząbkowania powinien zniknąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie zniknie ciśnienie mam 2.0 bara tył jeżdżę sam i po wymianie amorów czuć już nierówny bieżnik i też słychać podczas jazdy :facepalm: nie wiem co teraz robić :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile km robicie rocznie ale ja co roku zamieniam koła osiami i o ząbkowaniu nie ma mowy. Mój szef jeździ B6 i jest tak samo. Opony mają po 4-5 lat i zero ząbków. Mowa oczywiście o ośkach. Nie wiem jak jest w Q. Oba auta to avant. Jeśli opony są w dobrym stanie ale mocno wyząbkowane warto oddać je na szlif bieżnika u dobrego wulkanizatora. O ile posiada maszynę zrobi to za psi pieniądz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupiłem B7 to z tyłu też miała wyząbkowane Dunlopy, zmieniłem komplet na ContiPremiumContact 2 - przez 2 lata na nich jeździłem i się nie wyząbkowały, a ze zbieżnością i amorami nic nie robiłem. W Łodzi na Przybyszewskiego, zdaje się tutaj: http://koloserwis.partneropony.pl/ szlif opon kosztuje 60 zł za szt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest wina bieżnika pewłno kwadracików i zaduże cisnienie i tak jak kolega pisał trzeba przekładać przód na tył itp. ja tak samo miałem wyząbkowane zmiejszyłem cisnienie z Tylu to wina zawieszenia i już ustało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam Cinturato P7 69 % amorki i od 12 tys nie ma ząbkowania, więc może zalezy od gumy ;/

Też je właśnie kupiłem. Doradzono mi , że one się praktycznie nie ząbkują bo mają fajną rzeźbę bieżnika. Ogólnie wyząbkowanych używek też nie widziałem a to dobry omen. Oponę polecam bo na wodzie jedzie stabilnie aż miło i jest cicha nawet przy 235/40.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim amorki lepiej spr sprężyny. Jeśli jest pęknieta jest niższa wiec też bedzie ząbkowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...