gelus Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Witam Panowie taki problem mam otoz... mam zawieszenie kw variant 1 przod i tyl w bdb stanie, jesli chodzi o przod jestem mega zadowolony jest fajnie komfortowo, nie czuje ze jezdze na gwincie pomimo ze felga 19" i ladnie chowa sie w nadkole, problem jest z tylem, poczatkowo nie moglem podniesc na tyle tyl aby ladnie komponowalo sie z przodem, dorobilem podstawke dystansowa pod regulacje i teraz jest ok, ale sprezyna jest miekka i jak zapakuje osobe to obciera na kazdej dziurze, nie wspomnac jakby zaladowac 2-3 osoby na tyl z bagazem.... poprostu jak na gwint jest mega miekko , wczesniej posiadalem 1be i jest porownywalnie sprawa rozchodzi sie o to by dopasowac jakas sprezyne na tyl by ladnie skomponowac to z tylem i bylo twardo, myslalem o 1bv z mniejszej kategorii wagowej np 9 (moje 1.8t bfb z q posiada kategorie wagowa 11) ktos cos kombinowal w tym temacie? tak wygladalo na 1be a tak wyglada na gwincie kw:
kamelus_ Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Masz dwie opcje. Albo wstaw twarde odboje albo pochyl sobie delikatnie tylne koła i nie będzie tarło. W b6 tył ma regulowane pochylenie.
gelus Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2014 Żadnych polsrodkow,odboje odpadają bo i tak tyl jest za miękki więc muszę coś twardego tam zamontować by tak nie dobijalo i nie myślę tu o gumach pod sprezyne a z katami nie będę robić wolę nie wypaść z zakrętów i to nie bmw by negatyw ustawiać :Pmusze znaleść odpowiednie sprężyny Poprostu i spasowac to
kamelus_ Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 A co liczysz że przód masz na gwincie w normie? Człowieku proponuje kapkę mechaniki liznąć. Producent nie przewiduje takiej gleby do normalnej jazdy dlatego po obniżeniu przód masz dużo poza normą pewnie conajmniej 2 stopnie na minusie bo auto im niżej tym koła bardziej leżą. Jak pochylisz tył 0.2 stopnia to nawet tego nie zauważysz a tył i tak mniej leży niż przód. A pisząc o odbojach mam na myśli odboje (zakładane fabrycznie a amory żeby nie dobijało) a a nie jakieś tam gumy w sprężyny - załóż twarde ODBOJE i masz po temacie i to wcale nie półśrodek a sensowne rozwiązanie które ograniczy krytyczny punkt ugięcia amora. Tyle w temacie
gelus Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2014 kolego nie wiem co Ty lizesz ale poliz chociaz snickersa bo zaczynasz gwiazdozyc , nie bede sie z Toba klocil o katy, zadalem konkretne pytanie o dobor sprezyn a Ty mi kazesz podkladac odboje pod amortyzatory na ktorych auto bedzie siedzialo 50% uzytkowania jego, powtarzam sprezyny kw na ty to porazka jak dla mnie, miekciejesze niz 1be , cos pokroju 1ba , ugina sie pod niewielkim ciezarem stad chce zmienic na cos twardszego, dlatego mysle o 1bv chyba ze ktos ma pozytywna opinie o h&r badz innych i bedzie w stanie mi powiedziec ze ta sprezyna bedzie o jakies 10-20mm nizej niz 1be zeby wyprzedzic pytanie, amortyzatory sa rowniez kw, odboje kw
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się