Gość Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Witam panowie, minęło wiele czasu odkąd mam audi ale jakoś nie było czasu jej zaprezentować. Auto kupione po dość okazyjnej cenie z obitymi przednimi błotnikami oraz zderzakiem i problemem z mocą. Ale... Oryginalne wyposażenie S4 sprawdzane po kodach z wlepki. W planach będzie całkowita zmiana na RS 4 Może nie niewiadomo jakimi kosztami ale z głową. NA start do zrobienia: - Ogarnąć moc, + chip na 190KM (silnik seria AEB 150KM w 1.8T) - Obszyć ori kierownicę nową skórą i czerwoną nicią - Zmiana Alusów na prawdopodobnie Audi RS 17' te z nowej b8 - Zmiana body kit na RS 4 obecnie przedliftowe zwykłe zderzaki całe w kolorze - Lepsze wpasowanie 2 rurki REMUSA W planach wleci ksenon K8000, w ostatnim aucie miałem K6000 było dla mnie za białe a chcę coś a'la z BMW delikatny fiolet Powoli zbieram graty tj. lampy poliftowe pod xenon, tylne poliftowe, zderzaki RS 4, nowe błotniki przednie, jeśli ktoś ma zderzaki rs4 proszę o info bo ciężko coś znaleźć z ceną do przyjęcia...;D Tu aktualne foty od dnia zakupu na razie nic się nie zmieniło a do zrobienia jest dużo...
Gość Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 ---------- Post dopisany at 16:47 ---------- Poprzedni post napisany at 16:45 ---------- rs4 ? ? nie rozumiem
slo Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 rs4 ? ? nie rozumiem posiadasz a4 b5 a nie rs4. Tytuł się nie zgadza
szafa Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Ale ma w planach przebudowe Zresztą w temacie można pisać co się chce Powodzenia w realizacji:wink:
carrera369 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Będziesz przerabiał nadwozie sedan na kombi ? Tego chyba jeszcze nie było Silnik zostaje 1.8T czy będzie 2.7T ?
szafa Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Będziesz przerabiał nadwozie sedan na kombi ? Tego chyba jeszcze nie było Silnik zostaje 1.8T czy będzie 2.7T ? Niestety źle zrozumiałeś, do sedana przeszczepi tylko doły błotników tak jak w przypadku poniżej: Jak Ci wyjdzie będzie naprawdę na czym oko zaiwesić, czerwone rs4 w sedanie:kox:
michcio88 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Zapowiada się gruby projekt... powodzenia w modzeniu
danielom Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Witam panowie, minęło wiele czasu odkąd mam audi ale jakoś nie było czasu jej zaprezentować.Auto kupione po dość okazyjnej cenie z obitymi przednimi błotnikami oraz zderzakiem i problemem z mocą. Ale... Oryginalne wyposażenie S4 sprawdzane po kodach z wlepki. W planach będzie całkowita zmiana na RS 4 Może nie niewiadomo jakimi kosztami ale z głową. NA start do zrobienia: - Ogarnąć moc, + chip na 190KM (silnik seria AEB 150KM w 1.8T) - Obszyć ori kierownicę nową skórą i czerwoną nicią - Zmiana Alusów na prawdopodobnie Audi RS 17' te z nowej b8 - Zmiana body kit na RS 4 obecnie przedliftowe zwykłe zderzaki całe w kolorze - Lepsze wpasowanie 2 rurki REMUSA W planach wleci ksenon K8000, w ostatnim aucie miałem K6000 było dla mnie za białe a chcę coś a'la z BMW delikatny fiolet Powoli zbieram graty tj. lampy poliftowe pod xenon, tylne poliftowe, zderzaki RS 4, nowe błotniki przednie, jeśli ktoś ma zderzaki rs4 proszę o info bo ciężko coś znaleźć z ceną do przyjęcia...;D Tu aktualne foty od dnia zakupu na razie nic się nie zmieniło a do zrobienia jest dużo... Plany zacne, ale zdaje sie że kolega w ogóle nie ma pojecia o czym mowi
michcio88 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Jest na allegro niebieski za 1000 z kratkami to nie jest zła cena
Gość Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 rs4 ? ? nie rozumiem posiadasz a4 b5 a nie rs4. Tytuł się nie zgadza Z tytułem chodzi o to że będzie stylizowana na Rs i z tąd RS myślę że to chyba ogólnie nie przeszkadza ---------- Post dopisany at 20:34 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ---------- Będziesz przerabiał nadwozie sedan na kombi ? Tego chyba jeszcze nie było Silnik zostaje 1.8T czy będzie 2.7T ? Sedan zostaje, nie gustuje w kombi Silnik zostaje jak pisałem będzie tylko zmodowany chipem na 190 dla mnie to wystarczy. ---------- Post dopisany at 20:41 ---------- Poprzedni post napisany at 20:34 ---------- Będziesz przerabiał nadwozie sedan na kombi ? Tego chyba jeszcze nie było Silnik zostaje 1.8T czy będzie 2.7T ? Niestety źle zrozumiałeś, do sedana przeszczepi tylko doły błotników tak jak w przypadku poniżej: https://lh4.googleusercontent.com/7PboHSkPIdZS8s61C6e6iY3aNeXVzzF1Ik7ljmeXZQk=w800-h600 Jak Ci wyjdzie będzie naprawdę na czym oko zaiwesić, czerwone rs4 w sedanie:kox: Dokładnie tak jak kolega pisze, będę się starał zrobić ją jak najbliżej do ori RS4 ale wg własnego projektu(oraz zależy czy wszystko z kompletuję, co zależy od kwoty na potrzebne gratki) Dla jasności nie będzie to jak ori RS 4 w kombi ale sedan zbliżony do RS4 choć po części ( bo widzę że niektórzy źle mnie zrozumieli) tzn mój wymarzony Rs-iak ---------- Post dopisany at 20:45 ---------- Poprzedni post napisany at 20:41 ---------- Witam panowie, minęło wiele czasu odkąd mam audi ale jakoś nie było czasu jej zaprezentować.Auto kupione po dość okazyjnej cenie z obitymi przednimi błotnikami oraz zderzakiem i problemem z mocą. Ale... Oryginalne wyposażenie S4 sprawdzane po kodach z wlepki. W planach będzie całkowita zmiana na RS 4 Może nie niewiadomo jakimi kosztami ale z głową. NA start do zrobienia: - Ogarnąć moc, + chip na 190KM (silnik seria AEB 150KM w 1.8T) - Obszyć ori kierownicę nową skórą i czerwoną nicią - Zmiana Alusów na prawdopodobnie Audi RS 17' te z nowej b8 - Zmiana body kit na RS 4 obecnie przedliftowe zwykłe zderzaki całe w kolorze - Lepsze wpasowanie 2 rurki REMUSA W planach wleci ksenon K8000, w ostatnim aucie miałem K6000 było dla mnie za białe a chcę coś a'la z BMW delikatny fiolet Powoli zbieram graty tj. lampy poliftowe pod xenon, tylne poliftowe, zderzaki RS 4, nowe błotniki przednie, jeśli ktoś ma zderzaki rs4 proszę o info bo ciężko coś znaleźć z ceną do przyjęcia...;D Tu aktualne foty od dnia zakupu na razie nic się nie zmieniło a do zrobienia jest dużo... Plany zacne, ale zdaje sie że kolega w ogóle nie ma pojecia o czym mowi Myślę że nie będzie aż tak źle jak mówisz ;D Pracy dużo jest i owszem ale "nie od razu kraków zbudowano";) ---------- Post dopisany 24-06-2014 at 15:13 ---------- Poprzedni post napisany 23-06-2014 at 20:45 ---------- Dobra skoro plany już są teraz trochę teorii, i tu moje pytania dla rozjaśnienia To jest zderzak RS 4 Tu natomiast S4 Mnie jak już pisałem interesuje wersja RS 4, poprawcie mnie jeśli źle myślę co do zderzaków. Druga sprawa szukałem i RS 4 na tył jest tylko w kombi tak?, a w kombi klapa jest dłuższa i zachodzi bardziej na zderzak co przy sedanie wyszło by szczeliną między klapą a zderzakiem a więc na tył myślę o czymś takim: To jest zwykły poliftowy zderzak od sedana czy jakaś wersja s4 czy coś w tym stylu? bo nie bardzo to orientuję. Sprawa 2 do montażu przedniego zderzaka RS 4 tego co wyżej idzie jakaś inna belka specjalnie pod ten zderzak czy poliftowa podejdzie? ślizgi raczej nie. Co do felg to jeśli tylko znajdę te w 17' to na 99% będą w tej furce
szafa Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Zderzak przód się zgadza, przeszczepiając zderzak przedni warto kupić cały z belką bo belka poliftowa na bank nie spasuje, zderzak tył z kombi znacząco się różni, jedne wyjście tro kupno rs4 i zwykłego i zrobić przeszczep, ale to jak nie masz znajomego to ciężko będzie, bo mało kto chce się w to bawić Jeśli zdecydujesz się na zwykły zderzak s4 to znów będzie trzeba go poszerzać pod wersje rs4 bo błotniki są znacząco szersze a to też nie każdy chce zrobić i nie każdy umie dobrze poszerzyć, wiem po sobie jakie jaja z przodem są Co do kół to wzór spoko ale tylko i wyłącznie w 19, choć moim zdaniem te fele nie wyglądają wogóle, inna sprawa że nadkola rs4 są mega duże i koło mniejsze jak 18 będzie wyglądać słabo:whistling: Ale z tego co widzę jeszcze nic nie masz, a dostać ostatnio elementy z karoserii rs4 dość ciężko także proponowałbym najpierw kupić wszystko a potem zacząć się zastanawiać co i jak z czym połączyć :wink:Jak masz 10 000 zł na boku to uderz do kolegi Nosb, ma całe kompletne body i nawet dobrych blacharzy co zrobili już nie jedną rs4 w sedanie:kox:
HAMER Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 tył zderzaka jest od s4 ,polifty nie szły w takiej wersji w sedanie.
Gość Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Właśnie na razie wstępnie w głowie kompletuję co i jak by wyliczyć tak + - przybliżony koszt projektu. Rozglądałem się właśnie za tymi błotnikami i miałem pisać że ciężko będzie ewentualnie będzie bez tego jeśli nie znajdę czegoś w rozsądnej cenie. W tym przypadku wleciały by zderzak przód RS4 i tył S4, a co z progami?, szły tylko do kombi? bo jakoś nic nie mogę znaleźć? Co do 10k to przekroczyło by wartość auta dwukrotnie więc odpada, jeśli chodzi o spawanie plastiku to sprzęt posiadam, trochę już spawałem także myślę że sam dałbym radę gorzej jeśli chodzi o dostępność części blacharskich rs4 po cenie a nawet i drogo bo ciężko coś znaleźć. Trochę też szkoda mi psuć oryginalnie nie malowanego tyłu, ale jeśli coś upoluję to dla RS pogodzę się z nowym lakierem Zaplecze do malowania i trochę praktyki mam więc większość jestem w stanie zrobić sam. Gdyby były błotniki poszło by do blacharza z pytaniem czy wspawa to bez szpachli pod lakier.
kozunia13 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 błotniki przód, drzwi rs4, zdesio przód, tylne nadkola, progi od S4, tylny zderzak, taki pakiecik to już lekko 5tysi, a gdzie dobra felga, gwint, lakier, lampy, grill? jeśli wychodzisz z założenia, że to ma być tanie to nie łudź się "projekt" nie idzie w parze z małą kasą, ale to tylko moje zdanie i ja sie nie znam:decayed:
MARCIN607 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 od początku-kolego body rs ma bardziej napompowane nadkola przód i tył. Chcąc zrobić rs musisz je wymienić-żeby wymienić tyl patrz,foto wyżej. Robienie samego przodu zn. zderzak plus nadkola a tył seria wyjdzie tzw KUPA. Żeby założyć chociażby zderzak rs,na przód musisz go zwezyć. Na spokojnie popatrz jak inni robią auta. Body rs,to już wieksze koszta i trzeba mieć porzadnego blacharza. Masz fajnego sedana idz w str np s4 i wystarczy. Tak czy tak trzymam kciuki.
Gość Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 błotniki przód, drzwi rs4, zdesio przód, tylne nadkola, progi od S4, tylny zderzak, taki pakiecik to już lekko 5tysi, a gdzie dobra felga, gwint, lakier, lampy, grill? jeśli wychodzisz z założenia, że to ma być tanie to nie łudź się "projekt" nie idzie w parze z małą kasą, ale to tylko moje zdanie i ja sie nie znam:decayed: Ok może trochę źle myślałem co do zmian na rs4 (nie uświadomiłem sobie blacharki) a więc gdzieś trzeba zrobić cięcia, popatrzę na projekty s4 czyli bez body kit odpadło by sporo kosztów związanych błotnikami,blacharką , malowaniem i drzwiami. Myślę że zderzaki po 500 stów się znajdzie, lampy ok.300, inne dobre błotniki na przód 400, progi niech będzie 300, malowanie w moim zakresie, koszt tylko lakieru, felgi ok.2k, zawiecha obniżona już jest także tym nie muszę się zajmować
szafa Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Niestety z takim budżetem to daj sobie spokój, najpierw doprowadz auto mechanicznie, odłóż trochę gotówki a potem baw się w tjuningi:wink:
kozunia13 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 gdyby zdesie byly po 500 a progi 300 to już bym skompletował całe body:decayed: mimo wszystko niech służy i powodzenia w modach;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się