Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Miękki hamulec po wymianie płynu i klocków


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Ostatnio wymieniałem klocki i regenerowałem zaciski z przodu. Niestety pech, ponieważ spłynął mi jakoś płyn przez noc i miałem pusty zbiorniczek (odkręcony zacisk, ale z zabezpieczonego przewodu poszło).

Wszystko poskładałem do kupy: nowe klocki, nowy płyn, odpowietrzenie itp.

I teraz mam dwa problemy. Tylne klocki nie hamują całą powierzchnią i jest miękki pedał hamulca - przez pierwsze ok 2cm pedału nic się nie dzieje.

Jak usunąć te usterki?

Opublikowano

Od wczoraj jestes na forum ????

Zapowietrzyles ABS co rowna sie czarnej d...pie.

Zadzwon do mnie jutro to powiem Ci jak to ogarnąć choc nie będzie to proste.

Opublikowano
DPOWIETRZANIE POMPY SYSTEMU ABS

Opisane poniżej czynności nie mogą być utożsamiane z oficjalnymi instrukcjami

serwisowymi i chociaż dołożyliśmy wszelkich starań, aby zebrane tu informacje były

prawdziwe i aktualne - nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za ewentualne

straty czy uszkodzenia powstałe na skutek zastosowania się do naszych wskazówek.

Procedura ta wyjaśnia jak odpowietrzyć pompę systemu ABS. Korzystanie z omówionego tu sposobu odpowietrzania nie jest konieczne, o ile pompa ABS'u nie została kompletnie "osuszona" np. po zupełnym wycieku płynu. Procedura ta nie musi też być wykonywana po zwykłej wymianie klocków hamulcowych, przewodów hamulcowych czy też nawet po wymianie płynu hamulcowego. Procedura ta nie jest też w stanie zastąpić tradycyjnej i chyba najpewniejszej metody odpowietrzania układu hamulcowego, polegającej na zespołowej pracy dwóch osób, z których jedna naciska pedał hamulca zwiększając ciśnienie w układzie, a druga luzuje odpowietrzniki usuwając w ten sposób ewentualne powietrze.

Do poprawnego przeprowadzenia czynności odpowietrzania pompy ABS'u przy pomocy oprogramowania VAG-COM muszą być spełnione następujące warunki:

Pojazd musi być podniesiony - koła nie mogą dotykać podłoża.

Włączony zapłon ( w pozycji ON )

Odpowietrzanie pompy układu ABS w pojazdach: VW Passat, Audi A4/S4, Audi A6/S6 i A8/S8.

[Wybór]

[03-ABS/hamulce]

[Nastawy podst. - 04]

Grupa "002"

[idź!]

W tym momencie pompa systemu ABS powinna uruchomić się na ok. 10 sekund. Odgłosy uruchomionej pompy powinny być dobrze słyszalne.

[Gotowe, powrót]

Tak zrobić?

Opublikowano

Masz u siebie ASR lub ESP ???

Opublikowano

ASR i EDS (chociaż co do tego drugiego nie jestem pewien)

Opublikowano

To procedura powinna przejść, tylne zaciski trzeba odpowietrzyc w ręku.

Opublikowano

Dzięki wielkie. Jutro się tym zajmę i dam znać czy się udało ;)

Opublikowano

EDS jest w każdym aucie z Q.

Opublikowano

U mnie jest FWD tylko. EDS coś zmienia w przypadku tej procedury?

Opublikowano

Nie, nic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...