bkhcrew Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 12 Faults Found: 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17769 - Cylinder 3 Ignition Circuit: Open Circuit P1361 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17772 - Cylinder 4 Ignition Circuit: Open Circuit P1364 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit P1355 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17766 - Cylinder 2 Ignition Circuit: Open Circuit P1358 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 19537 - Engine Temperature too Low P3081 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17519 - Oxygen (Lambda) Sensor Regulation: Bank 1: System too Lean P1111 - 002 - Lower Limit Exceeded
gregor10 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 skasuj i odczytaj za jakis czas ponownie bledy
bkhcrew Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2014 Po kasowaniu błędów i przejechaniu paru kilometrów 7 Faults Found: 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17519 - Oxygen (Lambda) Sensor Regulation: Bank 1: System too Lean P1111 - 002 - Lower Limit Exceeded
bkhcrew Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2014 nieszczelności nie znalazłem, ale zauważyłem że rura od odmy rozleciała się
Łukasz13 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Czyli jest nieszczelnosc rura odmy nalezy takze do dolotu silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się