Skocz do zawartości
IGNOROWANY

To jest już jakaś masakra... proszę o analize błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

12 Faults Found:

17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure

P1479 - 008 - Implausible Signal

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

17769 - Cylinder 3 Ignition Circuit: Open Circuit

P1361 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

17772 - Cylinder 4 Ignition Circuit: Open Circuit

P1364 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit

P1355 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

17766 - Cylinder 2 Ignition Circuit: Open Circuit

P1358 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

19537 - Engine Temperature too Low

P3081 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

17519 - Oxygen (Lambda) Sensor Regulation: Bank 1: System too Lean

P1111 - 002 - Lower Limit Exceeded

Opublikowano

skasuj i odczytaj za jakis czas ponownie bledy

Opublikowano

Po kasowaniu błędów i przejechaniu paru kilometrów

7 Faults Found:

17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure

P1479 - 008 - Implausible Signal

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected

P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected.

P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

17519 - Oxygen (Lambda) Sensor Regulation: Bank 1: System too Lean

P1111 - 002 - Lower Limit Exceeded

Opublikowano

Szczelność sprawdzałeś dolotu?

Opublikowano

przydało by się sprawdzić dolot

Opublikowano

nieszczelności nie znalazłem, ale zauważyłem że rura od odmy rozleciała się

Opublikowano

Czyli jest nieszczelnosc rura odmy nalezy takze do dolotu silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...