Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Taka Granatowa A4 B5 SPRZEdana!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie
Chciałbym się pochwalić swoim nowym nabytkiem jakim jest Audi A4 B5 1,6 Benzyna Lift 99r.


Jak na razie jest to standardowa wersja

Wyposażenie :
X0A = National sales program germany
B0A = Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn.
CBN = Nie znaleziono kodu.
G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przelozenia sport.)
H6S = Opony 195/65 r 15 v
J1P = Akumulator
M4T = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa norma spalin: 1,6 l
Q1A = Siedzenia normalne
0JC = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas:
1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-
1G3 = Kolo zapasowe normalne zamiast dojazdowki
2PG = Kierownica do inst.pod.powietrz.
5RQ = Lusterko na wysięgniku (konvex) str. prawa
5SL = Lusterko na wysięgniku (konvex) 1f52
T6U = 4-cylinder gasoline engine 1.6 l unit 06b0.1 (aluminum)
0YC = Klasy ciezaru-os tylna >> zakres ciezaru:
3S0 = Bez poręczy dachowych
4UE = Lewo/prawo
0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu
8UC = Radio
8GD = Alternator
8RN = Eight speakers (active)
1KD = Hamulce tarczowe tył
1LZ = Hamulce tarczowe przod
3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny)
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe


Plany:

- Gleba z przodu

- Lampy przednie USA

- Klapa tył USA

- 4 El. szyby , graty już kupione tylko czas:D

- Obwódki chrom szyb

- środek wszelkie plastiki w Carbonie Hydrografika


WP_000779.jpg

WP_000782.jpg

WP_000783.jpg

WP_000784.jpg

WP_000785.jpg

WP_000787.jpg

WP_000788.jpg

WP_000792.jpg

WP_000793.jpg

Edytowane przez kozak21.12
Opublikowano

zdjecia

Opublikowano

ladne auto . kolor jak moj

Opublikowano

Autko fajne ;) przydała by się delikatna gleba ;) tylko nie montój chińskich HID-ów ;d a 4 szyb w prądzie to brakuje i u mnie :(

Opublikowano

to jak już bedziesz montowal to chociaż nie jakies 6000k tylko ludzkie 4300 ;)

Opublikowano

taka można powiedzieć oryginalna :) jak prawdziwy xenon u mnie masz zdj na końcu jak wygląda w soczewce ori 4800k

Opublikowano

chyba sprawnie Ci poszła robota z tylną elektryką, proponuje zrobić tutorial krok po kroku:wink:

Opublikowano

zawias 1be masz ze założyłeś -40 springi?

Opublikowano

Bardzo ladny sedanik

Opublikowano

powiedz kolego co to za spężyny tam wrzuciłeś i jak Ci sie na nich lata :wink:

co do el. szyb to wszyscy dywan szarpią w całości, Ty widze tylko go odchylałeś. Nie wiem co trudniejsze:naughty:

btw. mam takie same buty:grin:

Opublikowano
powiedz kolego co to za spężyny tam wrzuciłeś i jak Ci sie na nich lata :wink:

co do el. szyb to wszyscy dywan szarpią w całości, Ty widze tylko go odchylałeś. Nie wiem co trudniejsze:naughty:

btw. mam takie same buty:grin:

Co do el. szyb to ja sobie dywan podniosłem od tyłu do przodu. Sprężyny -40 i dobrze się na nich lata :)

---------- Post dopisany at 13:05 ---------- Poprzedni post napisany at 13:04 ----------

Widzę że zmieniałeś fotele , masz może przednie swoje stare

bardziej mi chodziło o firme i o to czy są twarde. Bo mój weitec trochu twardy:decayed:

fotele poszły od razu na allegro w komplecie:wink:

Opublikowano

ladnie idziesz ale sprezynki z przodu chyba masz odwrotnie zamontowane,z tego mojego doswiadczenia to wiekszosc montuje sie wieksza gestoscia zwoju u gory...nie skacze ci auto jak pileczka?

Opublikowano
Sprężyny są dobrze założone przetoczę słowa kolegi

fafnasty

sporo ludzi nie wie że ma doczynienia ze sprężyną progresywną której zasada działania jest zupełnie inna od zwykłej sprężyny śrubowej o symetrycznych zwojach..

Różnicę widać już na pierwszy rzut oka. Sprężyna progresywna jest zazwyczaj nierówna. Zwęża się na końcach a ilość zwojów na centymetr długości jest różny na jej dole, w centrum, jak i na górze. To waśnie dzięki temu zróżnicowaniu może ona w zakresie ruchów do kilku centymetrów delikatnie wybierać nierówności, a po przekroczeniu pewnej granicy nagle się utwardzić.

luźniejsze zwoje u góry amortyzatora dbaja o poczatkowe ugięcie i komfotr jeśli to początkowe ugięcie zostanie przekroczone to zaczyna działać dolna (twarda) część sprężyny czyli komfort spada i wzrasta sztywność pracy zawieszenia....

jesli progresywna zostanie zało0żona ciasnymi zwojami go góry amortyzatora cały sens pracy zostanie zaburzony i prowadzenie się pogorszy bo przy delikatnych ugięciech przy małej prędkości będzie pracowała twada część i będzie twardo a przy większych prędkościach i pracy zawieszenia część roli przejma zwoje dolne

starałęm się wszystko jasno napisać

http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/rozpoznac-sprezyne-gora-dol-336589/

ten cytat jest skopiowany z google tez go znalazlem niedawno....wystarczy wpisac zagadnienia ze sprezyna progresywna i wyskoczy....ale jak czyt.te wszystkie wypowiedzi to ludzie dochodza do wniosku ze tj bez znaczenia jednak...ja montuje zawsze napisami tak zeby mozna bylo je odczytac normalnie

Opublikowano

Całkiem Pomysłowo :)

Opublikowano

kolego jak zrobiłeś ten głośnik w tylnym podłokietniku bo fajny pomysł i wykonanie chodzi mi o to czy wycinałeś część fotela i tak go wstawiłeś czy robiłeś jakąś skrzynie. ścieme szyb robiłeś ?

Opublikowano

kurde no to u mnie nie mam pojęcia jak bym miał ugryźć ten temat bo ja mam składaną kanapę i nie mam takiej konstrukcji jak u ciebie tylko jak otwieram podłokietnik to nie mam żadnego worka na narty tylko normalnie jest kanapa i w dodatku jest ona dzielona

Opublikowano

Głośnik nie otwiera podłokietnika podczas mocniejszego grania? ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...