Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanie. Czy wymieniajac uszczelke konieczna jest wymiana oleju?

Czy też mogę spokojnie zdjąc pokrywe bez obawy że wycieknie mi z pod niej olej i bede mial jego niedobór w silniku?

Opublikowano

olej nie wycieknie. niby skad? przeciez w trakcie spoczynku, znajduje sie w misce olejowej.

jednak musisz spuscic plyn chlodzacy. i potrzebujesz nowy do zalania. spuszczonego plynu sie nie wlewa do uladu ponownie.

Opublikowano

olej nie wycieknie. niby skad? przeciez w trakcie spoczynku, znajduje sie w misce olejowej.

jednak musisz spuscic plyn chlodzacy. i potrzebujesz nowy do zalania. spuszczonego plynu sie nie wlewa do uladu ponownie.

Musashi.. nie ten wątek ;) w tym mowa o uszczelce pod pokrywą zaworów a nie pod głowicą :naughty:
Opublikowano

Nic ci nie wycieknie odkręcałem tę pokrywę podczas wymiany rozrządu. Chciałem również wymienić tę uszczelkę ale okazało się, że u mnie ta uszczelka jest zintegrowana razem z pokrywą. Myślałem na początku, że tylko się przykleiła ale niestety jest fabrycznie przymocowana do pokrywy.

Opublikowano

Nic ci nie wycieknie odkręcałem tę pokrywę podczas wymiany rozrządu. Chciałem również wymienić tę uszczelkę ale okazało się, że u mnie ta uszczelka jest zintegrowana razem z pokrywą. Myślałem na początku, że tylko się przykleiła ale niestety jest fabrycznie przymocowana do pokrywy.

I co z tym fantem zrobiles?

No i po czym poznac ze u mnie nie jest na stale?

Opublikowano

olej nie wycieknie. niby skad? przeciez w trakcie spoczynku, znajduje sie w misce olejowej.

jednak musisz spuscic plyn chlodzacy. i potrzebujesz nowy do zalania. spuszczonego plynu sie nie wlewa do uladu ponownie.

Musashi.. nie ten wątek ;) w tym mowa o uszczelce pod pokrywą zaworów a nie pod głowicą :naughty:

:D :D :D no to przez to dziwne pytanie o wyplywajacy olej

Opublikowano

Odpuściłem sobie i oddałem uszczelkę reklamując ja jako błędnie sprzedaną cześć. Pokrywę dokręciłem i tera delikatnie poci się od strony dolotu przy osłonie rozrządu . Zanim kupisz uszczelkę to odkręć te dwie śrubki i będziesz widział jaki masz rodzaj uszczelki moje auto zostało wyprodukowane 99 roku a u ciebie może występować jako część oddzielna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...