fafnasty Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Panowie zaczynam zbierac informacje o swapie PD-ka AWX lub AVF do poliftowej budy A4 B5 na miejsce AFN-a mam dostep do kompletnych silników kabli i wszystkiego co będzie potrzebne... potrzebuje waszych rad lub nakierowania na pokrewny temat
fanthomas18 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Jest w warsztacie temat o przekładce na AVF:wink: ale bodajże nie z AFNa tylko z AHU
slepy Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 odezwij się do Seba1_2, on wkładał do siebie AVFa na miejsce AHU:wink:
slepy Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 ile masz takich kompletów na swapa? jak możesz rzuc jakąś orientacyjną ceną na PW:wink:
damianeq Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 2,5 tys kpl. z wiązką i ecu o ile nic się nie zmieniło.
piotrsob1 Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Silniki na VP są praktycznie nie do zabicia, jeżdżą niemalże na wszystkim co wlejesz a i potencjał do podnoszenia mocy też mają. Mógłbyś zdradzić tajemnicę co Cię skłania do takiego swapa, nie lepiej poszukać dobrego AFN-a lub AVG?
fafnasty Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Opublikowano 7 Lipca 2014 w sumie siedzi dobry afn u mnie ale jakos tak avf-a hmm 6 skrzynia lepsze osiagi i lajtowo 180km sie zrobi ---------- Post dopisany at 20:53 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- w sumie mam sporo myśli PD-k 2.8 v6 i jakies podobne
slepy Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 w sumie siedzi dobry afn u mnie ale jakos tak avf-a hmm 6 skrzynia lepsze osiagi i lajtowo 180km sie zrobi ---------- Post dopisany at 20:53 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- w sumie mam sporo myśli PD-k 2.8 v6 i jakies podobne widze że nie tylko mnie nosi na jakąś mocną benzynke:kox:, tylko fundusz trzyma:whistling:
trepek Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 w sumie siedzi dobry afn u mnie ale jakos tak avf-a hmm 6 skrzynia lepsze osiagi i lajtowo 180km sie zrobi ---------- Post dopisany at 20:53 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- w sumie mam sporo myśli PD-k 2.8 v6 i jakies podobne Skrzynie 6g mam w swoim 1z
piotrsob1 Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Jak mechanika Ci nie obca i nie masz lepszego sposobu na pozbycie się sporej kwoty pieniędzy to rezaj Osobiście jak by mi przyszedł taki pomysł do głowy, to byłbym wdzięczny, jakby mi go ktoś trzeźwomyślący wybił z łepetyny:decayed:
fafnasty Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Opublikowano 8 Lipca 2014 Jak mechanika Ci nie obca i nie masz lepszego sposobu na pozbycie się sporej kwoty pieniędzy to rezaj Osobiście jak by mi przyszedł taki pomysł do głowy, to byłbym wdzięczny, jakby mi go ktoś trzeźwomyślący wybił z łepetyny:decayed: mój parch nigdy mechaniora nie widział wszystko robie sam ew. z kolesiem lub dwoma jak ciężkie swapa też sie ogarnie jak bedzie trzeba ---------- Post dopisany at 05:35 ---------- Poprzedni post napisany at 05:34 ---------- w sumie siedzi dobry afn u mnie ale jakos tak avf-a hmm 6 skrzynia lepsze osiagi i lajtowo 180km sie zrobi ---------- Post dopisany at 20:53 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- w sumie mam sporo myśli PD-k 2.8 v6 i jakies podobne widze że nie tylko mnie nosi na jakąś mocną benzynke:kox:, tylko fundusz trzyma:whistling: czasami się budzę i myślę czemus kurw... nie kupił 2.8 w Q
kozunia13 Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Jak mechanika Ci nie obca i nie masz lepszego sposobu na pozbycie się sporej kwoty pieniędzy to rezaj Osobiście jak by mi przyszedł taki pomysł do głowy, to byłbym wdzięczny, jakby mi go ktoś trzeźwomyślący wybił z łepetyny:decayed: mój parch nigdy mechaniora nie widział wszystko robie sam ew. z kolesiem lub dwoma jak ciężkie swapa też sie ogarnie jak bedzie trzeba ---------- Post dopisany at 05:35 ---------- Poprzedni post napisany at 05:34 ---------- w sumie siedzi dobry afn u mnie ale jakos tak avf-a hmm 6 skrzynia lepsze osiagi i lajtowo 180km sie zrobi ---------- Post dopisany at 20:53 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- w sumie mam sporo myśli PD-k 2.8 v6 i jakies podobne widze że nie tylko mnie nosi na jakąś mocną benzynke:kox:, tylko fundusz trzyma:whistling: czasami się budzę i myślę czemus kurw... nie kupił 2.8 w Q Miałem wcześniej lagune dTi na vp37 na tłoku11mm zrobioną na 150kuni, przez 3 lata nie widziała cpn, jeździło to na szczochach opale i bio, jak padnie mi 2.5 to wyrezam 1.9 afn i dorzucę koksu bo bardziej ekonomicznego auta nie można mieć Jak masz puścić hajsy na swapa 1.9PD to już bym pomyślał o 2.8 ew 1.8Turbo, bo za wartość swapa spokojnie podgonisz jeszcze afn. Ale to tylko moje zdanie, ja się nie znam:grin:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się