radi88PL Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Witajcie Jestem po wymianie kompletnego rozrządu w w/w silniku. Przed wymianą obroty na zimnym były w granicach 1100 na rozgrzanym ok 800. Obecnie po wymianie obroty są niższe o jakieś 200 zarówno na zimnym jak i na cieplym. Obroty stoją równa malutko falują. Silnik chodzi cichutko i sprawnie, przyspiesza identycznie jak przed wymianą. Czy odłączenie akumulatora mogło spowodować jakiś reset ? Co mogło wpłynąć na obniżenie obrotów ?
Magicbattle Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 sprawdz bledy i zrob adaptacje przepustnicy
radi88PL Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2014 Wczoraj wyczyscilem przepustnice na blysk zrobilem adaptacje obroty wedlug vaga stoja sztywno na 800 wychodzi na to ze obrotomierz zaniza wskazania. Bledow w ecu nie bylo zadnych. Skad zegar dostaje info o obrotach zapewne z ecu ? dlaczego po rozlaczeniu akumulatora zrobila sie ta roznica we wskazaniach ? Jest jakas opcja adaptacji zegarów do poprawnego wskazania ? wczesniej wszystko bylo ok, pomozcie koledzy rozwiazac zagwostke.
Łukasz13 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 To znaczy co na vagu sa inne obr. niz na obrotomierzu? Wysłane z mojego S750L przy użyciu Tapatalka
radi88PL Opublikowano 4 Lipca 2014 Autor Opublikowano 4 Lipca 2014 Dokladnie vag pokazuje 800 a obrotek 600 dokladnie jest na srodkowej kresce miedzy 0 a 1 ---------- Post dopisany 04-07-2014 at 14:05 ---------- Poprzedni post napisany 01-07-2014 at 08:11 ---------- Panowie podpowiedzcie jak sprawdzić ten obrotomierz ? moze on w jakis sposob dostaje bledne wskazania ? vagiem nie mozna tego sprawdzic ? bo polaczeniu sie z zegarami moze jest jakas opcja aby porownac wskazania ktore dostaje z tymi ktore wyswietla podpowiedzcie cos. Dzieki.
Magicbattle Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 zrob test zegarów. wtedy wszystkie wskazówki ustawia ci sie w pionie, znaczy na rownych warotosciach. 100km/h a obrotomierz na 4 tys albo 3 juz nie pamietam
radi88PL Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Opublikowano 6 Lipca 2014 Na obrotomierzu wskazówka na wyłączonym silniku leży nie na pierwszej kresce lecz poniżej dokładnie o tyle ile brakuje podczas pracy silnika. Kolego Magicbattle rozumiem że chodzi Ci o output test po zalogowaniu się do zegarów ? sprawdzę może to wykalibruje wskazówkę i dam znać. ---------- Post dopisany at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany at 10:07 ---------- Zrobilem test zegarow i jest to samo wskazowka nie stoi pionowo jak pozostale brakuje wlasnie tyle o ile nizej lezy wskazowka. Pytanie tylko w jaki sposob opadla samoczynnie nizej co teraz z tym zrobic ?
Łukasz13 Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 Musisz chyba rozebrać licznik i ręcznie ustawić wskazówke na swoim miejscu.
radi88PL Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Opublikowano 6 Lipca 2014 Tak same z siebie opadaja te wskazowki ? Bez sensu, odlaczony aku i takie cuda.
Marc!n Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 Musisz chyba rozebrać licznik i ręcznie ustawić wskazówke na swoim miejscu. Też proponuję to rozwiązanie. Nie da się tego raczej vagiem wyregulować
radi88PL Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Opublikowano 11 Lipca 2014 Łatwo się dostać do tego licznika ? rozbieralem kiedy licznik w audi 80 tu jest podobnie ?
Marc!n Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Do wykręcenia 2 śruby, resztę zobaczysz to będziesz wiedział co robić
radi88PL Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 Dziękuje wszystkim za pomoc, dam znać co wyszło. Pozdrawiam ---------- Post dopisany 24-07-2014 at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany 12-07-2014 at 10:24 ---------- Rozebralem licznik przesunalem wskazowke obrotomierza na odpowiednia pozycje spoczynku i teraz wszystko jest w porzadku bardzo dziekuje wszystkim za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się