Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po wjechaniu w kałużę.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam taki problem jadąc w nocy po trasie nie zauważyłem zalanej drogi i wjechałem w kałużę z większą prędkością. Auto zgasło ale po ok minucie odpaliło. Silnik nie potrafi wejść w obroty, bardzo nim telepie a z rury jest biały dym jakbym czołgiem jechał. Filtr powietrza wysuszylem i nie mam więcej pomysłów co może być.

Opublikowano

Któryś czujnik utopiło. Błędy sprawdź.

Opublikowano

A może przepływomierz powietrza uszkodziła woda dostająca się do filtra?

Opublikowano

Odepnij wtyczke od przepływki i zobacz czy pomogło.

Opublikowano

Tez tak pomyślałem, ale chyba nie robił rzeki wpław. ☺

Opublikowano

Zaraz idę sprawdzić bez przepływki

---------- Post dopisany at 10:05 ---------- Poprzedni post napisany at 09:58 ----------

Żadnej różnicy

Opublikowano

Sprawdź dokładnie filtr powietrza czy jest cały, bo jak ma dziurę i motor sobie siorbnął większą ilość wody, to możesz mieć pogięte korby :decayed:

Dla potwierdzenia tej tezy ( czego oczywiście Ci nie życzę :naughty: ) trzeba pomierzyć kompresję na garkach :whistling:.

Teoretycznie jest to bardzo mało prawdopodobne, bo ta woda w silniku z turbo i coolerem ma bardzo długą drogę do cylindrów, ale spotkałem się z takim przypadkiem po wjechanu w kałużę i nie był to chyba zbieg okoliczności :hi:

Opublikowano

Przeplywka chyba nie ma nic do wchodzenia na obroty.

Opublikowano

wyszły takie błędy:

2 Faults Found:

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-00 - -

Opublikowano

Pierwszy mówi o braku zapłonu na pierwszym cylindrze, co przy siwym dymie z rury wydechowej (nie spalone paliwo) może potwierdzać tezę skrzywionej korby.:facepalm:

Albo padł pompowtrysk i podeje paliwo cały czas w trakcie suwu tłoczenia pompowtrysku, ale to musiał by być nieziemski zbieg okoliczności :decayed:

Szukaj kogoś kto zmierzy Ci kompresję.

Drugi to błąd przepływomierza , zapisał się pewnie jak go odpiąłeś do testów.

Skasuj go i zobacz czy powróci. :whistling:

Opublikowano

jesli przez dolot zassało wodę to nie będzie ciekawie :kwasny: znajomy po dzwonie jaki kiedys miał oszczędzał na naprawie i nie wymienił peknietej obudowy filtra powietrza po pierwszym deszczu juz tanio nie było jak poszła woda do cylindrów..... zmierzysz kompresje i wszystko sie wyjasni

Opublikowano

Ten błąd przepływki chyba nie pojawił się po odłączeniu wtyczki. Jest napisane zwarcie do masy.

Opublikowano

Skasuj jak nie wróci to ok. Może woda na wtyczkę poszła.

Poza tym to pikuś. Martw się cylindrem.

---------- Post dopisany at 11:57 ---------- Poprzedni post napisany at 11:51 ----------

http://volkswagen.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=54073

Opublikowano
Ten błąd przepływki chyba nie pojawił się po odłączeniu wtyczki. Jest napisane zwarcie do masy.

Jest napisane " Open or Short to Ground ", czyli otwarty obwód lub zwarcie do masy ":decayed:

Opublikowano
Ten błąd przepływki chyba nie pojawił się po odłączeniu wtyczki. Jest napisane zwarcie do masy.

Jest napisane " Open or Short to Ground ", czyli otwarty obwód lub zwarcie do masy ":decayed:

Tylko po odłączeniu wtyczki nigdy nie pojawił mi się ten błąd :-P

Opublikowano

Żeby się pojawił musi być silnik zapalony na odpietej.

Opublikowano

U mnie mimo to się nie pojawiał :-P

Opublikowano

Po skasowaniu błędów nie pojawił się ponownie ani od cylindra ani od przepływki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...