sopel_prusa Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Witam, mam taki problem jadąc w nocy po trasie nie zauważyłem zalanej drogi i wjechałem w kałużę z większą prędkością. Auto zgasło ale po ok minucie odpaliło. Silnik nie potrafi wejść w obroty, bardzo nim telepie a z rury jest biały dym jakbym czołgiem jechał. Filtr powietrza wysuszylem i nie mam więcej pomysłów co może być.
POWER-KRIS Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Któryś czujnik utopiło. Błędy sprawdź.
egon@ Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 A może przepływomierz powietrza uszkodziła woda dostająca się do filtra?
Kshyhu87 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Odepnij wtyczke od przepływki i zobacz czy pomogło.
POWER-KRIS Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Tez tak pomyślałem, ale chyba nie robił rzeki wpław. ☺
sopel_prusa Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zaraz idę sprawdzić bez przepływki ---------- Post dopisany at 10:05 ---------- Poprzedni post napisany at 09:58 ---------- Żadnej różnicy
piotrsob1 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Sprawdź dokładnie filtr powietrza czy jest cały, bo jak ma dziurę i motor sobie siorbnął większą ilość wody, to możesz mieć pogięte korby Dla potwierdzenia tej tezy ( czego oczywiście Ci nie życzę ) trzeba pomierzyć kompresję na garkach . Teoretycznie jest to bardzo mało prawdopodobne, bo ta woda w silniku z turbo i coolerem ma bardzo długą drogę do cylindrów, ale spotkałem się z takim przypadkiem po wjechanu w kałużę i nie był to chyba zbieg okoliczności
POWER-KRIS Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Przeplywka chyba nie ma nic do wchodzenia na obroty.
sopel_prusa Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2014 wyszły takie błędy: 2 Faults Found: 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-10 - - - Intermittent 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-00 - -
piotrsob1 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Pierwszy mówi o braku zapłonu na pierwszym cylindrze, co przy siwym dymie z rury wydechowej (nie spalone paliwo) może potwierdzać tezę skrzywionej korby. Albo padł pompowtrysk i podeje paliwo cały czas w trakcie suwu tłoczenia pompowtrysku, ale to musiał by być nieziemski zbieg okoliczności Szukaj kogoś kto zmierzy Ci kompresję. Drugi to błąd przepływomierza , zapisał się pewnie jak go odpiąłeś do testów. Skasuj go i zobacz czy powróci.
fafnasty Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 jesli przez dolot zassało wodę to nie będzie ciekawie znajomy po dzwonie jaki kiedys miał oszczędzał na naprawie i nie wymienił peknietej obudowy filtra powietrza po pierwszym deszczu juz tanio nie było jak poszła woda do cylindrów..... zmierzysz kompresje i wszystko sie wyjasni
Kshyhu87 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Ten błąd przepływki chyba nie pojawił się po odłączeniu wtyczki. Jest napisane zwarcie do masy.
POWER-KRIS Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Skasuj jak nie wróci to ok. Może woda na wtyczkę poszła. Poza tym to pikuś. Martw się cylindrem. ---------- Post dopisany at 11:57 ---------- Poprzedni post napisany at 11:51 ---------- http://volkswagen.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=54073
piotrsob1 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Ten błąd przepływki chyba nie pojawił się po odłączeniu wtyczki. Jest napisane zwarcie do masy. Jest napisane " Open or Short to Ground ", czyli otwarty obwód lub zwarcie do masy ":decayed:
POWER-KRIS Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16685/P0301/000769
Kshyhu87 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Ten błąd przepływki chyba nie pojawił się po odłączeniu wtyczki. Jest napisane zwarcie do masy. Jest napisane " Open or Short to Ground ", czyli otwarty obwód lub zwarcie do masy ":decayed: Tylko po odłączeniu wtyczki nigdy nie pojawił mi się ten błąd :-P
POWER-KRIS Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Żeby się pojawił musi być silnik zapalony na odpietej.
Kshyhu87 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 U mnie mimo to się nie pojawiał :-P
sopel_prusa Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2014 Po skasowaniu błędów nie pojawił się ponownie ani od cylindra ani od przepływki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się