tomiqu Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Jak w temacie, zmierzone multimetrem, wywala też błąd nr 01117 czyli "Sygnał ładowania generatora terminala DF". Pamiętam , że kiedyś ładowanie było powyżej 14V nawet przy włączonych odbiornikach, a teraz nawet przy wyłączonych nie przekracza 14V. Druga kwestia też chyba z tym powiązana to , że po włączeniu świateł pojawia się charakterystycznie buczenie z okolic alternatora, jakby działał pod jakimś obciążeniem. Przy wyłączonych światłach tego nie ma. Regulator pada czy coś innego?
majkel_majki Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Altek się kończy, w perspektywie masz regenerację i będzie jak nowy.
tomiqu Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2014 Dziś już było ok. 14,5 przy włączonych światłach, może tylko szczotki się kończą w regulatorze.
majkel_majki Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Prawdopodobnie, u mnie jak padał alternator to gubił raz po raz ładowanie, a na dużych obrotach odzyskiwał. Jeżeli szczotki są już słabe to i tak alternator idzie na stół, a wtedy warto zrobić całość, nowe łożyska, regulator napięcia itp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się