Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analize logow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mialbym prośbe czy moglby ktos rzucic na to okiem. Zrobilem je dzisiaj ( prosze o wyrozumialosc robie to pierwszy raz ) . Wiem ze przy okolo 3500 rpm cos mi chyba przeladawalo bo stracilem calego powera :D .

Dzieki

Thursday 11 January 2007 12:43:51

028 906 021 GN 1.9l R4 EDC 00SG 1422

Group A: '003 Group B: '008 Group C: '011

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME 861-945 240-340 240-340 Apr-84 TIME ? ? ? TIME Boost Valvle

Marker STAMP /min mg/str mg/str % STAMP /min mg/str mg/str mg/str STAMP /min mbar mbar %

0 966 425 375 44.2 0.43 987 14 32.6 25 0.83 1218 1091.4 969 24.7

1.23 1323 550 470 19.9 1.63 1344 16.4 37.4 26.6 2.03 1617 1152.6 969 33.5

2.43 1869 505 525 24.7 2.83 2142 16.4 41 26.6 3.23 1995 948.6 1132.2 51

3.63 1491 250 530 4.8 4.03 1554 25.6 38.6 27.2 4.43 1596 1764.6 1091.4 36.3

4.83 1764 850 610 4.8 5.23 1995 36 41 32.2 5.63 2226 1948.2 1387.2 45

6.03 2457 825 840 4.8 6.43 2688 28.4 41.2 41.4 6.83 2331 958.8 1550.4 56.2

7.23 1890 480 535 19.9 7.63 1995 35.6 41 34 8.03 1911 1927.8 1397.4 40.2

8.43 1974 660 705 19.9 8.83 2079 32.6 41 37 9.23 2142 1611.6 1560.6 45.8

9.63 2205 250 770 31.1 10.03 1806 0 40.4 28.8 10.43 1323 948.6 1142.4 45.8

10.83 1092 335 475 23.5 11.23 1470 11.6 38.2 27.6 11.63 1491 1152.6 1030.2 33.5

12.03 1512 500 540 28.7 12.43 1533 10.4 38.6 27.6 12.83 1554 1764.6 1071 33.9

13.23 1575 850 585 4.8 13.63 1617 45.8 39.2 30.6 14.03 1659 1805.4 1234.2 36.3

14.43 1701 850 675 4.8 14.83 1743 45.6 39.8 34.6 15.26 1785 1866.6 1407.6 37.9

15.68 1848 850 765 4.8 16.09 1890 45.2 41 38 16.49 1953 1948.2 1601.4 43

16.89 1995 850 875 4.8 17.31 2058 45 41 42.2 17.73 2100 1948.2 1815.6 49

18.14 2163 850 970 4.8 18.56 2226 44.8 41 43 18.97 2289 1948.2 1927.8 51.8

19.41 2331 850 1025 4.8 19.82 2394 44.6 41.2 43.4 20.24 2436 1948.2 2040 57.4

20.65 2499 850 1075 4.8 21.05 2541 44.4 41.4 44 21.47 2604 1948.2 2152.2 66.9

21.87 2646 850 1055 4.8 22.27 2709 44.2 41.2 44 22.7 2751 1948.2 2193 76.1

23.12 2814 850 1060 4.8 23.53 2856 44 41 43.6 23.93 2898 1948.2 2203.2 84.5

24.33 2961 850 1070 4.8 24.75 3003 43.8 40.8 43 25.15 3045 1948.2 2254.2 94.4

25.56 3087 850 1045 4.8 26 3129 43.6 40.6 43 26.41 3171 1948.2 2264.4 94.4

26.81 3213 850 1030 4.8 27.21 3255 43.4 40.4 43 27.61 3297 1948.2 2284.8 94.4

28.01 3339 850 1035 4.8 28.41 3381 43.4 40.2 42.4 28.81 3402 1948.2 2305.2 94.4

29.21 3444 850 1035 4.8 29.61 3486 43.2 40 42 30.01 3528 1948.2 2315.4 94.4

30.41 3570 850 1030 4.8 30.81 3591 43.2 39.8 41.8 31.21 3591 1948.2 2274.6 92.4

31.61 3612 850 755 4.8 32.01 3612 43.2 39.8 35.4 32.41 3612 1948.2 1642.2 92.4

32.81 3612 850 705 4.8 33.21 3171 0 40.6 26.6 33.61 2562 1203.6 1234.2 92.4

34.01 2919 850 630 19.9 34.41 2919 43.8 40.8 33.6 34.81 2940 1948.2 1458.6 92.4

35.21 2940 850 700 4.8 35.61 2919 15.2 40.8 34.6 36.03 2898 1009.8 1387.2 92.4

36.43 2877 260 440 59.8 36.86 2898 39.8 40.8 23.4 37.27 2856 1948.2 1264.8 92.4

37.69 2856 850 660 4.8 38.09 2856 37 41 34.6 38.49 2856 1285.2 1458.6 92.4

38.89 2835 410 605 53 39.29 2793 4.6 41 23.6 39.69 2772 1009.8 1183.2 92.4

40.11 2751 260 420 59.8 40.51 2730 0 41.2 20.2 40.91 2751 1948.2 1040.4 92.4

41.31 2688 850 600 4.8 41.71 2688 44.2 41.2 32.8 42.11 2667 1020 1356.6 92.4

42.51 2772 850 510 4.8 42.91 2667 44.2 41.2 32 43.31 2646 1948.2 1356.6 92.4

43.71 2646 850 685 4.8 44.11 2646 33.2 41.2 34.4 44.51 2625 1040.4 1397.4 92.4

44.9 2604 340 490 59.8 45.3 2583 5.6 41.4 20.2 45.7 2562 1020 1111.8 92.4

72.3 2058 850 735 4.8 72.72 2163 45 41 39.2 73.12 2268 1948.2 1642.2 49.4

73.52 2373 850 935 4.8 73.92 2478 44.6 41.4 43.8 74.32 2583 1948.2 1968.6 59

74.72 2709 850 1035 4.8 75.12 2814 44 41 43.8 75.52 2919 1948.2 2091 65.7

75.92 3003 850 1045 4.8 76.32 3108 43.6 40.6 43 76.72 3192 1948.2 2172.6 76.1

77.12 3297 850 1040 4.8 77.52 3381 43.4 40.2 42.4 77.93 3486 1948.2 2244 88.9

78.33 3570 850 1020 4.8 78.73 3654 43 39.6 41.6 79.13 3738 1948.2 2264.4 94.4

79.55 3843 850 975 4.8 79.97 3927 42.8 38.4 41.2 80.38 4011 1948.2 2295 94

80.8 4053 850 935 4.8 81.2 3171 7.4 40.6 29.6 81.61 2772 1948.2 1611.6 55.8

82.01 2835 850 955 4.8 82.41 2856 44 41 43.6 82.81 2898 1948.2 2131.8 69.3

83.21 2961 850 1020 4.8 83.61 2982 43.8 40.8 43 84.01 3024 1948.2 2162.4 77.3

84.41 3066 850 1015 4.8 84.81 3108 43.6 40.6 43 85.21 3150 1948.2 2182.8 86.5

85.61 3150 650 1000 4.8 86.01 2520 0 41.4 29.8 86.41 2688 1856.4 1275 44.2

86.81 2562 820 730 19.9 87.21 2562 23.4 41.4 37.2 87.61 2583 1428 1550.4 62.2

[ Dodano: 11-01-2007, 13:23 ]

sorki wkleje jeszcze raz

[ Dodano: 11-01-2007, 13:27 ]

jak wkleic plik z logami ?

temat nazywaj poprawnie <- pre_pl

Opublikowano
jak wkleic plik z logami ?

wrzuć te dane do Excela, ładnie obrób żeby wszystko było widoczne a nie taki miszmasz.

Potem zrób screenshota i wstaw na jakis imageshack.us albo fotosik,pl

Opublikowano

poukladaj to ładnie w Excelu bo oczopląsu mozna dostac ... :diabelek:

Opublikowano

Jakieś błędy zarejestrowane ? Podejrzanie wyglądają te skoki ciśnienia doładowania i to nie do końca z winy samej turbiny, bo sterownik też świruje z życzeniami...

Opublikowano

dziwnie to wyglada ... ECU dostaje kota ... turbulum pompuje jak glupia a potem ledwo dyszy .... :okulary2: ...

czy w całym zakresie obrotów sendał był w podłodze ... :?:

edit

po błedach wnioskowac mozna ze kierwonice turbulum badz zaworek N75 ....

Opublikowano

Pomiar źle wykonany. Powtórz go , ale naciśnij gaz do dechy przy 1500 rpm i trzymaj cały czas wciśniętego aż silnik uzyska 4500 rpm. Wtedy puszczasz gaz. Wyniki okroj do zakresu 1500-4500 rpm.

Logi wykonuj niezależnie dla każdego bloku. Zyskujesz wtedy na próbkowaniu a pomiar jest bardziej miarodajny.

Z poprawionymi wynikami zapraszamy ponownie.

Niemniej z uzytecznego fragmentu logów widać już wyraźnie że masz laga spowodowanego wadliwie działającymi kierownicami spalin. Przy 3612 rpm ECU odcięło turbo.

Kierownice należy wyczyścić.

[ Dodano: 11-01-2007, 15:28 ]

Tylko to na Vagu

575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym

00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej

Nic wiecej

Bład 00575 - ewidentne przeładowanie.

Opublikowano

No jak kolega nie cisnął pedała w deskę to trzeba pomierzyć.

Zrób przy okazji osobno blok 010.

Opublikowano

Zrób przy okazji osobno blok 010.

wtedy bedziemy wiedzieli czy masz ciezką stopke .... :diabelek:

Opublikowano

Witam

Oto nowe logi zrobione dzisiaj rano w drodze do pracy. Mam nadzieje ze sa bardziej czytelne i użyteczne niz wczorajsze :. Z objawow przy 4000 rpm 4 bieg odcieta turbina blad 575 podobnie jak wczoraj. 2 proba na 3 biegu no problem do 4500 rpm potem 4 i wszystko ok.

logi120107.jpg

Opublikowano

Pomiar przeprowadzony wzorowo.

Czujnik ciśnienia atmosferycznego jest w porządku.

Przepływomierz sprawny.

Niestety - wyniki jednoznacznie wskazują na zapieczone kierownice spalin. Potwierdza to lag w zakresie od 1596 - 2625 rpm oraz co za tym idzie - silne przeładowanie (0,3 BAR`a) w zakresie 3234 - 4452 rpm.

Turbosprężarkę trzeba rozebrać i wyczyścić.

Jeśli nie będziesz interweniował, czekają cię coraz częstsze notlaufy ... :(

Opublikowano

Pewnie zapieczone, rozruszaj i zacznij jeździć jak człowiek :diabelek:

Póki co z tych wyników nie powinno być trybu awaryjnego, ale jesteś na dobrej drodze, żeby taki miewać częściej.

Opublikowano
zacznij jeździć jak człowiek

czyli unikaj PSJ :one:

Opublikowano

podwieś, podwieś... I dodaj od razu do FAQ na pierwszą pozycję :)

Opublikowano

winowajca sa zaluzje w turbulum ... wymontowac,wyczyscic,zamontowac spowrotem i mocniej naciskac sendał .... :diabelek:

Opublikowano

Dzieki za analize. Z wymontowaniem i wyczyszczeniem beda problemy ( brak warunkow) takze niunia narazie bedzie bujac sie z zapieczonymi niestety musi zaczekac na lepsza pogode, wtedy bedzie mozna cos porobic pod chmurka.

Mam nadzeje ze nic nie padnie dodatkowo w miedzy czasie. Wizyty u mechanikow tutaj ( Szkocja) sa stosunkowo drogie w porownaniu do kosztów czesci.

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...