Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Springi -40/-40


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hahaha ;d tak się to w końcu skończy :D już nie chce tu płakać ale jestem w finansowym mule :dontknow:

Opublikowano

Tak się składa , że ja tez. trochę za bardzo popłynąłem z kołami , oponami , rozrządami i innymi bzdetami. Wykartkowałem się do zera przez to auto ale efekt jest. Na wszystko przyjdzie czas. Koła sprzedałeś?

Opublikowano

dokładnie, zawsze się wyda więcej niż człowiek przewiduję :) Koła dalej wiszą na olx i tylko jeden typ się pytał ale jakoś się nie zdecydował xd

Opublikowano

Tu na forum wystawiłeś? Na olx to różnie bywa.Mi z tablicy nic nie schodzi zbytnio. Jak chce Ci się wysyłać to na allegro też wrzuć.

Opublikowano

Właśnie, muszę na allegro jeszcze wystawić. Na forum nawet nie pomyślałem żeby 15 wystawiać, no ale kto wie może akurat ktoś by chciał 15 na lato :P

Opublikowano

Hehe no jak znalazł. Według mnie koło 15 powinno być zakazane do tych aut. Na seryjnym zawiasie potrafi przód ryć na takim kole z takim balonem. Tragedia. Słuchaj jak Ci się jeździ na tych 18? Mi zaczyna brakować mocy :P Chociaż silnik nie ogarnięty do końca i nie wiem czy jedzie tak jak powinien.

Opublikowano

co prawda nie jestem typem który ściga się co światła ale fakt coś słabiej to się toczy :| myślałem że to gazidło tak go zamuliło, ale na 15 jakoś dziwnie odżywał ; D
Puki co na 1ba i 15 w zime jeszcze o nic specjalnie nie przyryłem (odpukać ;P)

Opublikowano

No a ja na eibachu -30 rwałem ławą co rusz i to w takich miejscach , ze nikt by sienie domyślił.

Silni mam zdrowy więc będę latał tak jak teraz. Jak będzie więcej gotówki kupie sobie 1.8t na swapa. rozbiorę go , zrobię kapitalkę , pomaluje blok itp. Małymi krokami się to ogarnie. Później zrobi się go na te 220km i będzie latał. No ale zanim dojdzie do swapa ze 2 lata miną:)

Opublikowano

apetyt rośnie w miare jezdzenia :D opłacalny taki zabieg?

Opublikowano

Nic nie jest opłacalne;] Auta zmieniać raczej nie będę bo dobra buda mi się trafiła. Zobaczymy jak długo pojeździ ten motor. Wygląda na zdrowy i trzyma kompresje ponad 13 bar więc raczej szybko nie klęknie.


Miałem wstawić foto jak wygląda 235/40. Nawet przód chyba wejdzie przy większej glebie.

http://www.directupload.net/file/d/3757/prpuv5ut_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/3757/8c535dew_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/3757/64uscpgt_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/3757/ez8ov3w4_jpg.htm

Opublikowano

Dobrze to wygląda, u mnie na 19" widok podobny, może jutro zapodam jakieś foto, bo przez te kilka miesięcy jest ciut niżej - czuję to przy wjeździe do garażu....

Tak poza tematem, ja zastanawiam się nad 20" na przyszły sezon :decayed:

Opublikowano

Miałem dylemat czy wziąć 17 czy 18. Dużo osób piało , że 18 za duże. Zaryzykowałem i wziąłem 18. Jak je założyłem cieszyłem się , że nie wziąłem 17 bo by były przymałe i efekt słaby. 18 są dla mnie w sam raz bo 235/40 to według mnie komfortowy profil i jeździ się tym bardzo przyjemnie. Springi Eibach robią swoje tylko , że chce zejść jeszcze niżej. 50/45 to optimum jak dla mnie ale nie wiem jak to osiągnąć. Nie bardzo interesuje mnie gwint.

19 są ogromne i już zaczynają zaburzać proporcje w aucie. Patrząc na foty a4 b5 na 20 łapie się za łeb bo to już zaczyna wyglądać dziwnie. Druga sprawa , że mam na prawdę dużo dziur w okolicy i nie odważyłbym się na takie koło. Wszyscy patrzą się na moje 18 i łapią się za głowę jak można na tym jeździć :grin:

Opublikowano

Tak w formie żartu ( po przeczytaniu opinni z forum, co piszą ludzie po wrzuceniu większego koła) :decayed:

nie ma różnicy w komforcie między 15 a 16"

nie ma między 16 a 17',

nie ma między 17 a 18"

między 18 a 19 też nie ma...

wniosek taki, że między 15 a 19" nie ma różnicy :grin:


7880233974_66124d2456_b.jpg7880232208_d168bcf736_b.jpg

:naughty:

Opublikowano

Hehe :kox: No tak małymi kroczkami pewnie nie. Ja po przejściu z 195/65 r15 na (na początku) 225/40 r18 musiałem się przestawiać parę dni bo było ciężko. Jak już się przestawiłem na 225/40 wpadły zaraz nowe 235/40 i poczułem się jakbym wrócił co najmniej do 205/55 r16 :grin: Takie odczucia i zryty łeb ludzi

Opublikowano

Mesiah, do 19" po prostu trzeba dobrą glebę i będzie wyglądać :kox:

a te obniżenia co chcesz uzyskać to bodajże np Eibach ma czerwone springi Sport Line jak dobrze pamiętam :wink:

Opublikowano

Wiem wiem pół tematu o nich trąbimy a nie ma komu kupić i sprawdzić jak siądą na 100% :wink: Jak dla mnie te sport lin to jedyna opcja. Następna to K.A.W. (według mnie jedna z najlepszych firm) ale obniżenie to już 60/40 i przód może być za nisko na zimę i 205/55 16. Poza tym nie chce przegiąć bo zrobi się negatyw i zacznie zjadać mi opony od wewnątrz.

Opublikowano

Dlatego lepiej gwint, na zimę do góry furkę i po problemie tylko ta cena :kwasny:

Opublikowano (edytowane)

Cena ceną. pro kit to 600zł z wysyłka. Do tego odpowiednie amory (4x B8 bila) i robi się 2 tyś. Nie wiem myślę o tym gwincie cały czas. Mało co nie kupiłem kw inox v2 za 1100 ale jeden amor był z tyłu do regeneracji (czy trzeba było zrobić dwa) i jakoś tak kasy pożałowałem. i ogólnie dylemat czy lepiej wziąć nowego MTS'a czy używkę KW np. Nowe to nowe. Przebiegów dużo nie robię to i na jakieś 3-4 lata MTS by starczył jak sadzicie? Podobno beton straszny nie jest. Jest jeszcze FK aleto już podobno kiszka totalna bo twardy i ogólnie niezbyt.

Ostatnia sprawa to fakt , że Eibach + B8 to takie zestawienie które trudno pobić gwintem za 2 tysie.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Jechałem ostatnio na FK z Keżorem - całkiem fajnie się na tym jeździ :wink: np w porównaniu do Ta Tachnix nawet się nie umywa :wink:

Opublikowano

Serio jest lepiej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...