Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8T BFB


cinkers

Rekomendowane odpowiedzi

zrób ok 100km bez kasowania błędów i to najlepiej pod różnym obciążeniem i może z raz jakaś dynamiczniejsza jazda i wtedy odczytaj wartości z bloku 32

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzisiaj podrzucam auto do Germana na wstawienie DP ale po odbiorze pojeżdżę trochę i zobaczę jak to wygląda. Dzięki.


A więc:

Po przejechaniu ~100km po mieście:

Grupa 032: http://vaglog.rtnet.pl/log_182256.html

I dalej:

PB

Grupa 002, 033: http://vaglog.rtnet.pl/log_182254.html

LPG

Grupa 002, 033: http://vaglog.rtnet.pl/log_182255.html

Grupa 115, 118: http://vaglog.rtnet.pl/log_182257.html

Niestety na LPG przy przejazdach, pod koniec obrotów auto się przydławiło i wyskoczył błąd.

Dlatego też logi na LPG pod koniec zdławione są.

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 -
16686 - Cylinder 2
P0302 - 001 - Misfire Detected
Świece niedawno wymieniałem na PFR6Q platyny. Czyżby cewka już dziękowała? Po wykasowaniu błędu już nie powrócił.
Aha, logi robione na zamontowanym DP i wywalonym kacie.

Jak zwykle serdecznie dziękuję za wszelkie uwagi :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadlawil sie bo powyzej 6 tys pada cisnienie na reduktorze prawdopodobnie, jakie tam graty masz od lpg? Dp daje rade :-)

Na pb spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ladne jaja :) LPG niestety byl juz zamontowany jak kupilem auto.

Sterownic pro-tec, reduktor Shark 1500 chyba, wtryski Barracuda.

Cala instalka Optima. Podobno pod 200PS mialo obsluzyc ale nie jestem tej instalki pewien. Bede niestety ogarnial dopiero po programie i wymianie wtryskow. Najpierw PB ogarnac a pozniej pod to LPG tak mysle.

Edytowane przez cinkers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian tak zrobie jak radziles :) nie lepiej jednak jechac po zrobieniu programu co by 2x nie jezdzic? Chyba, ze program pod LPG ustawiac? Glownie i tak na gazie jezdze.

P. S. DP siedzi ladnie, glosnosc ok, niemal niezauwazalny wzrost a wydechowi ulzylo i to czuc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak teraz jest lipa z ciśnieniem to po programie już całkiem, zobacz jak zbiornik zamontowany z której strony wielozawór, jaka miedz? pewnie 6 mm, shark 1500 nie wiem czy to obsłuży, podjedz do gazownika podłączcie fejsa i w droge bedzie widac czy ciśnienie pada czy co innego.

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę tak musiał zrobić - dzięki za wskazówki.

Shark 1500 obsługuje TEORETYCZNIE do 200PS więc i obecne okolice 170PS powinien pociągnąć (a jak widać, prawdopodobnie już nie ciągnie). Mam tylko nadzieję, że nie wrzucono Sharka 1200 do 150PS :facepalm:

Swoją drogą, jeśli to reduktor to seryjnie pracował już na krańcu możliwości bo przed wstawieniem DP ciągnął do końca na LPG. Czyżby te kilka PS uzyskane poprzez wstawienie DP przelało czarę goryczy? :kox:

Panowie dziękuję za sugestie. Jeśli komuś coś jeszcze wpadnie w oko to proszę pisać. Ja dalej powoli ogarniam auto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podłączę się pod temat, coby nowego nie zakładać.

A4 B7 1,8T Avant 2006 rok plus LPG Lecho Sequel (reszta gratów podobno trochę słaba jak na ten motor ale to było już w aucie jak kupowałem), wydaję mi się że nie jedzie to za szczęśliwie, w porównaniu do 2,5 TDI 150KM w B5, może się mylę.

Logi dynamiczne na PB:

Grupy: 120,002 - http://vaglog.pl/log_200797.html
Grupy: 002,020 - http://vaglog.pl/log_200793.html
Grupy: 003,020 - http://vaglog.pl/log_200794.html
Grupy: 115,118 - http://vaglog.pl/log_200796.html

Log dynamiczny na LPG:

Grupy: 011,002 - http://vaglog.pl/log_200795.html

Logi statyczne LPG:

Grupy: 003,004 - http://vaglog.pl/log_200792.html
Grupy: 001,002 - http://vaglog.pl/log_200791.html

Błędów żadnych nie ma, chociaż raz pojawił się 17511 grzałka Lambdy "to low" czy coś takiego.

Raz na jakiś czas, auto dłużej kręci żeby odpalić tak z 1-2 sekundy, ale to podobno może być wina reduktora.

Samochód jest świeżo sprowadzony i nie wiem co mogę/muszę na początek wymienić, żeby trochę pojeździć bezawaryjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trafiła Ci się zdrowa sztuka, turbinka ładuje bardzo ładnie, reszta też ok, błąd od lpg, trzeba podregulować, ewentualnie troszke zainwestwować w lepszy reduktor czy wtryski.

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie o reduktorze i listwie mi gazownik mówił, że za słabe ale mam trochę pojeździć i zadecydować.

A jak przepływka i sonda lambda ? w bloku 32 po przejechaniu 200 km było dwa razy +2,3 ?

Edytowane przez bobasxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podłączę się pod temat, coby nowego nie zakładać.

A4 B7 1,8T Avant 2006 rok plus LPG Lecho Sequel (reszta gratów podobno trochę słaba jak na ten motor ale to było już w aucie jak kupowałem), wydaję mi się że nie jedzie to za szczęśliwie, w porównaniu do 2,5 TDI 150KM w B5, może się mylę.

Logi dynamiczne na PB:

Grupy: 120,002 - http://vaglog.pl/log_200797.html

Grupy: 002,020 - http://vaglog.pl/log_200793.html

Grupy: 003,020 - http://vaglog.pl/log_200794.html

Grupy: 115,118 - http://vaglog.pl/log_200796.html

Log dynamiczny na LPG:

Grupy: 011,002 - http://vaglog.pl/log_200795.html

Logi statyczne LPG:

Grupy: 003,004 - http://vaglog.pl/log_200792.html

Grupy: 001,002 - http://vaglog.pl/log_200791.html

Błędów żadnych nie ma, chociaż raz pojawił się 17511 grzałka Lambdy "to low" czy coś takiego.

Raz na jakiś czas, auto dłużej kręci żeby odpalić tak z 1-2 sekundy, ale to podobno może być wina reduktora.

Samochód jest świeżo sprowadzony i nie wiem co mogę/muszę na początek wymienić, żeby trochę pojeździć bezawaryjnie.

Kolego widzę, że kabelek działa ? :hi:

P.S. Właśnie ten dział jest po to, żeby każdy mógł mieć swój temat ze swoimi logami ;)

Podoba mi się spalanie stukowe, które od góry do dołu wali zerami.

Edytowane przez cinkers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No działa ale nie na 100% bo np. nie mogę się połączyć z modułem komfortu ;(

Jutro założę osobny wątek, bo teraz jestem w robocie i z telefonu piszę.

A masz może jakieś sugestie, coś jeszcze logować ?

A to stukowe, to chyba dobrze że same zera ? Sorki za te pytania ale lama jestem w tym temacie: )

Edytowane przez bobasxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie szukać dziury w całym, one po prostu tak jadą ?

Oponki mam 235mm, a w tamtej miałem 205mm, może tutaj też być różnica w odpychaniu, no i tamta była ON a ta PB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale słabo jedzie na LPG czy na PB? Z logów wynika że LPG jest ustawione na bogato (skraca czasy wtrysków), można by mu było trochę zejść w wyższej partii obrotów bo w średnich nie warto... może być zmulony i nie będziesz odczuwał kopniaka na niskich obrotach (lepiej jak pracuje na wzbogaconej mieszance niż na zubożonej przy utrzymywaniu stałej prędkości jazdy np: jazda na 5 biegu przy 100km/h). Dziwna też sprawa z kątem zapłonu... na PB masz spore odchyłki a na LPG wogóle.... Miałem kiedyś podobny problem u siebie tyle że było na odwrót na PB odchyłki bardzo niewielkie w granicach 2* na 1 czasami 2 cylidrach. A na gazie sypało 2-4* na prawie wszystkich. Okazało się że cewki straciły swoje i muliły auto... wymieniłem 2 cewki na nowe te na których cilindrach najbardziej odchylało zapłon na PB i auto odzyskało natychmiast moc, sam byłem pod wrażeniem, że tyle czasu jeździłem bez mocy.... Moim zdaniem sprawdź jeszcze cewki i świece.... Bo tak reszta z logów jest OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba niektorzy to widza rozne logi, nie dorabiajcie ideologi roznych bo z autem jest wszystko ok, na lpg jest troche ubogo a nie za bogato, trzeba podregulowac lub wymienuc slabe komponenty i to wszystko.

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Moim zdaniem sprawdź jeszcze cewki i świece

Ok, tylko jak to sprawdzić ?

Generalnie auto jedzie podobnie na gazie i na benzynie, może minimalnie gorzej na gazie ale to pewnie wina reduktora i wtrysków. Nie chodzi mi o jakieś mega szaleństwo, po prostu nie mam porównania, wcześniej jeździłem A4 B5 2,5 TDI, a ta obecna była pierwszą którą jeździłem podczas oględzin (kilka wcześniejszych nawet nie kwalifikowało się żeby do nich wsiadać) i zarazem ostatnią. Auto przyspiesza, czuć kopniaka od turbiny ale szczerze mówiąc spodziewałem się więcej po 163 KM, ale skoro koledzy twierdzą że seria słabo jedzie, to może faktycznie tak jest.


Chyba niektorzy to widza rozne logi, nie dorabiajcie ideologi roznych bo z autem jest wszystko ok, na lpg jest troche ubogo a nie za bogato, trzeba podregulowac lub wymienuc slabe komponenty i to wszystko.

Nawet jeszcze nie wiem ile auto pali gazu, chcę zrobić cały zbiornik i przeliczyć. Wiem że reduktor jest za słaby, bo to bodajże Alaska na 120 PS, no i listwa Valtek czerwona, też szału nie robi. Jak zrobię cały zbiornik, to podjadę do gazownika na regulację albo zainwestuję kilka stówek i zmienię te dwie rzeczy.

P.S.

Będę się zabierał za rozrząd, paski, olej, macie jakiś sprawdzonych sprzedawców z częściami na forum ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...