Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8T BFB


cinkers

Rekomendowane odpowiedzi

Łukasz13 kolego przepatrz sobie jesze raz logi... jest za bogato a nie za ubogo przy full obciazeniu.... komp skraca czasy wtrysku na gazie do max 15ms a winno byc 17-18ms ale logi po 1 primo ktore zrobil kolega tycza sie tylko i wylacznie max obciazenia.... zaloze sie ze na max bucie sonda wskakuje powyżej -10% na Lpg. A jesli chodzic o grupe 32 okno 2 bo pewnie tym sie sugerujesz mowiac ze jest ubogo tyczy sie calego zakresu obrotow podczas jazdy... na podstawie wskazan sondy wyciagana jest srednia... + wskazania swiadcza o tym ze przy pewnych obrotach gazu jest zbyt malo... ale w pewnych sterownikach nie da sie tego tak precyzyjnie dostroic aby w kazdym zakesie obrotow bylo na bogato (oczywiscie w granicach rozsadku) do tego wystarczy ze zatankuje jakis gorsze Lpg i tez moze wchodzic na ubogo...

bobasxx spróbuj przelożyć cewki miejscami... najbardziej kuleje na Pb nr. 4 czyli 4 cylider a najmniej nr 1 zamien je miescami i zrob logi jesli cofania sie uloza inaczej moze to swiadczyc o niedomagajacych cewkach....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja patrze dobrze i nie pisze o logach kolegi cinkers z sierpnia ubiegłego roku bo tam już chyba wszystko wyjasnione, więc nie rób może zamieszania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno się tu nic nie działo więc wrzucam świeżego loga:

DYNAMICZNE:
Grupa 002, 020, 118: http://vaglog.pl/log_226974.html
Grupa 020, 004, 002: http://vaglog.pl/log_226973.html
Grupa 115, 002, 003: http://vaglog.pl/log_226972.html
Obecnie:
- soft,
- wtryski z BEXa,
- DP,
- FMIC,
Na zewnątrz 20 C a w dolocie w końcu chłodno.
Na hamowni drogowej wyszło ~200 koni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina niedomaga lub jakaś nieszczelność, trochę brakuje mbarów.Reszta ok

Trzeba było jeszcze zrobić 33 i np 120

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina niedomaga lub jakaś nieszczelność, trochę brakuje mbarów.Reszta ok

Trzeba było jeszcze zrobić 33 i np 120

Hej,

Dlaczego? Bo pompuje 1,1 bara? Czy coś innego zobaczyłeś?

W sumie chyba tak od zawsze miałem bo program raczej nie wysila turbiny. Pewnie można by podciągnąć ale seryjne turbo to taka kruszyna że wolę nie żyłować jej na 1,3 a pojeździć na niej trochę dłużej. Chociaż i tak plany na coś większego w głowie się przewijają :)

Dzięki.

Z logów coś jeszcze dorzucę ale jest taka pogoda teraz, że nawet nie chce mi się wyjeżdżać autem na obwodnicę Wrocławia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego? Bo pompuje 1,1 bara? Czy coś innego zobaczyłeś?

Chyba ty źle patrzysz

twoja turbina ledwo 1 bar pompuje, i to chyba ostatki sił, a co do tych 200KM to trochę odejmij tak z 15KM

Zrób loga 120, myślę że 300Nm nie przekroczysz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie źle patrzyłem skoro druga kolumna jest właściwa. Logi jeszcze zrobię świeże niedługo to się zobaczy.

Co do mocy na hamowni drogowej wyszło dokładnie 197 HP na LPG.

Tak czy siak auto zdecydowanie za wolno się odpycha i trzeba pomyśleć nad większą turbiną

Edytowane przez cinkers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbinę wystarczy że tą zregenerujesz.

Hamownia drogowa w miarę dobrze pokazuje ale muszą być podane prawidłowe wartości, szczególnie ciężar auta itp.

Z logów masz jakieś 185KM a może i mniej.

Aby mieć 200KM to doładowanie około 2200mbar i przepływ ponad 165g

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbinę wystarczy że tą zregenerujesz.

Hamownia drogowa w miarę dobrze pokazuje ale muszą być podane prawidłowe wartości, szczególnie ciężar auta itp.

Z logów masz jakieś 185KM a może i mniej.

Aby mieć 200KM to doładowanie około 2200mbar i przepływ ponad 165g

Nie wyciągał bym aż tak pochopnych wniosków, przepływ to nie wszystko i wcale nie przekłada się tak łatwo na wyliczanie mocy, to że trzeba mieć 1,2 bar i 165 g żeby mieć 200km to już zupełnie troche poniosło kolege... mozna mieć 1,2 bar i mieć 150 km a można mieć też 250 km...

Co do doładowania to faktycznie jest niedoładowanie ale pewnie wynika z tego że tak jest zrobiony soft i ograniczone jest wysterowanie zaworka n75 dlatego niedoładowuje, choć i tak dużo wiecej nie ma co liczyć, szczególnie przy wyższych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbinę wystarczy że tą zregenerujesz.

Hamownia drogowa w miarę dobrze pokazuje ale muszą być podane prawidłowe wartości, szczególnie ciężar auta itp.

Z logów masz jakieś 185KM a może i mniej.

Aby mieć 200KM to doładowanie około 2200mbar i przepływ ponad 165g

Nie wyciągał bym aż tak pochopnych wniosków, przepływ to nie wszystko i wcale nie przekłada się tak łatwo na wyliczanie mocy, to że trzeba mieć 1,2 bar i 165 g żeby mieć 200km to już zupełnie troche poniosło kolege... mozna mieć 1,2 bar i mieć 150 km a można mieć też 250 km...

Co do doładowania to faktycznie jest niedoładowanie ale pewnie wynika z tego że tak jest zrobiony soft i ograniczone jest wysterowanie zaworka n75 dlatego niedoładowuje, choć i tak dużo wiecej nie ma co liczyć, szczególnie przy wyższych obrotach.

właśnie czytam i sam miałem skomentować te brednie co edek wypisuje... ale mnie ubiegłeś ;)

@edek brak wiedzy ewidentny więc powstrzymaj się od publicznych wypowiedzi i wprowadzania zamieszania ;)

@Cinkers próbowałeś troche gruche podciągnąć z Arturem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem na przykładzie standardowej turbiny w bfb oraz zamieszczonych przez innych użytkowników logów i pomiaru na hamowni.

Wiadomo małe rozbieżności zawsze są

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem na przykładzie standardowej turbiny w bfb oraz zamieszczonych przez innych użytkowników logów i pomiaru na hamowni.

Wiadomo małe rozbieżności zawsze są

U Cinkersa shamowałem 197HP na DYNOMECIE Drogowej.

Tutaj masz rozbieżności między moją hamownią a Maha.

Hamownia DYNOMET VS MAHA

241KM LPG

7dad28411256690.jpg

258.1KM PB

0ce0a8411256661.jpg

258.3KM LPG

bc700c411256667.jpg

Takie sprostowanie apropo siania zamętu nt mojej hamowni - edekxp - nie minus 15KM a +17KM jest w stosunku do tego co shamowałem u Cinkersa jak już w porównaniu np. do ww. MAHA

Jeśli coś piszesz to miej pewność że to prawda i nie siej herezji o drogowej -15KM u mnie. Jak już to moje pomiary są zaniżone o ok 15KM jw.

Edytowane przez gregor10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzięki za odpowiedzi. Grucha nie była ruszana od nowości, może czas faktycznie się do niej dobrać. Na turbo natomiast tak czy siak trzeba zbierać bo seryjna to jakiś kastrat...

Chciałem porobić jeszcze kilka logów ale urlop miałem a teraz laptop odmówił posłuszeństwa i muszę z tym poczekać.

Jestem zadowolony z tego co siedzi na zdjęciu niżej bo zrobiłem trasę 1000km w upałach 30 stopni i nie czułem, że samochód się męczy przy tej temperaturze :)

IMG_5697.jpg

Cały czas wszelkie komentarze mile widziane :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U gregora zawsze profi robota jak rdzen wpadł ? 230 ?

Edytowane przez Imhotet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U gregora zawsze profi robota jak rdzen wpadł ? 230 ?

Dokładnie tak.

Dodatkowo ostatnio wywala:

16683 - Boost Pressure Regulation 
            P0299 - 002 - Control Range Not Reached - Intermittent

Co jest zrozumiałe skoro turbo nie pompuje.

Co jeszcze mogę sprawdzić przed diagnozą zmęczonej turbiny? Szczelność Grzegorz sprawdzał po montażu FMICa, DV z tego co pamiętam też sprawdzany był.

Dodatkowo garść świeżych logów na PB - d*py nie urywa.

Grupa 033, 120, 115: http://vaglog.pl/log_228685.html
Grupa 004, 003, 115: http://vaglog.pl/log_228684.html
Grupa 002, 020, 115: http://vaglog.pl/log_228683.html
I jeden na LPG z którym mam cały czas problemy bo przy 5,5 tys. przełącza na benzynę i do końca ciągnie już na niej.
Grupa 002, 118, 020: http://vaglog.pl/log_228686.html
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reduktor bieda to się przełącza sprawdz cisnienie na reduktorze.. jak jest poniżej 1.3 bara to pokreć śrubką, ale to trzeba potestowac..

pokręć ta gruchą turbiny........... jak turbo nie ma luzów to 10g/s Ci wpadnie jak nakrecisz :P

edit

pierw napisałem później zerknąłem w log.. turbo wstaje pięknie 0.5 bara 2000 rpm.. to na pewno był log na pb ? dziwnie przelane z dołu a później plusy u góry.. ? hmmm

Edytowane przez Imhotet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...