Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI bierze olej


mcemsi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Właśnie dostałem od wspólnika informacje, że gość co kupił od niego skoda superba 2,0tsi zadzwonił wczoraj i zapytał czy wiedział, że silnik bierze 1,5l/1000km. On mówi że pierwsze słyszy bo brał, ale ok 0,5l/2000-3000km. Szok zobaczymy co z tego będzie. Dodam że auto kupiliśmy w polskim salonie i miało chyba 45tys km jak było sprzedawane. Kupujący nabił jakieś 10-15tys km.

Czy myślicie że sąd nas czeka? Parodia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale to jednak nieco inny kontekst tego samego problemu. Facet sie obudzil po 15 tys km przy takim poborze jak raportuje czy zaczelo brac dopiero teraz ? Bo jak teraz to raczej jego problem niestety. Pawciu66 mial jednak ten problem natychmiast.

A kiedy auto bylo sprzedane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś 2-3 miesiące temu sprzedane. Oczywiście że jak zrobił 10-15 tys po kupieniu to jego problem.

Ale jestem w szoku, bo wspólnik śmiał się ze mnie, a ja mu mówiłem że zobaczy u niego też będzie to samo.

Ale gość fiksuje. Współczuje mu. Ale to nie nasza wina.

Pitolony koncern VW/AUDI/SKODA/Seat

Gdzie sądy i sprawiedliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dżentelmen, ale o czym dyskusja? O sześcioletnim struclu? Gwarancja się skończyła. Wszystko jest zgodne z prawem. Sady nie są od wymierzania sprawiedliwości. Sady są od decydowania czy coś jest zgodne z prawem, czy nie :kox: Nie ma paragrafu pod tytułem "ile silnik może spalać oleju". Jest paragraf o emisji spalin, i tu można się przyczepić. Ale 2.0T ma baardzo efektywny KAT :kox: Mozna tez nie kupować Audi. Ale tutaj widać efekt wręcz odwrotny. Ludzie kupują cztery kolka jak szaleni :kox:

Psia ich mac była .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się zdziwiłem jak zobaczyłem miesięczne A3 sedan 1.4 tfsi z otwartą maską, właściciel ( jak się okazało menedżer ) przechylił 2 litrowe flaszki Castrola na Orlenie jakimś czy coś, spytaliśmy z kolegą mechanikiem z ciekawości o co chodzi, widać że to nowe auto, nawet całe zawieszenie ślniło jeszcze i hamulce na lustro, on mówi że jedzie właśnie oddać auto na gwarancję. Auto miało 5 tyś i miesiąc wcześniej wyjechało z salonu.

I to nie Audi, Mercedes czy BMW. Każda marka robi to samo. Takie czasy nastały od kiedy mamy wysyp uczelni szkolących "marketingowców".

Zauważmy, że rozmawiamy o nowych autach. Co się będzie działo za kilka lat z 8 biegowymi automatami, 7 biegowymi DSG/DKG ? Myślicie że wystarczy wymiana konwertera za 4-5tyś. jak w starych ASB, GM czy ZF? 10 tysięcy to minimum, i to nie wiadomo jak często. Wtryski ? 200 tysięcy to jest maks. Sprawdzcie ceny w serwisach. Czy to Opla, Audi czy Hondy. Koszmar. Turbosprężarki z obiegami oleju do start/stop, twin scrolle i inne brednie. Tutaj regeneracja nie bedzie kosztowała 800 zł, o ile to ktoś zregeneruje. A systemy biturbo, twinturbo, kompresory ? Lampy Ledowe? Adaptacyjne amortyzatory? A hybrydy? Myślicie że akumulator wytrzyma 10 lat? W starych priusach i Lexusach, w nowych są informację że przy 100 tys. połowy pojemności nie mają.

Auto jest zrobione tak, żeby wytrzymało gwarancję. Potem niech się dzieje Wola Boża. Albo własciciel auto sprzeda dalej, nowemu właścicielowi, który przyjedzie do serwisu, albo sam pojedzie do serwisu a jeśli sprzeda to kupi nowe.

2.5 tdi V6 to jest gwiazda bezawaryjności w porównaniu do nowych aut. Użytkownicy płaczą że muszą wymienić co 300 tysięcy pompe vp44 za 2,5 tyś. czy wałki rozrządu z rorządem i hydrauliką za 5 tyś? Zadzwońcie do serwisu o koszt wymiany napinacza z łańcuchem w najnowsze c7. A prawdziwe wady tych aut i tak wyjdą za 5-10 lat i kilkaset kilometrów dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a co powiecie na temat tego filmu

również mam problem ze znikaniem oleju z silnika. ok 1l/1000km czasami więcej. nie wiem ile Taki zabieg kosztuje bo film znalazłem w sobotę jutro bede dzwonił do nich to sie dowiem i dam znać. Moze ktos już próbował lub ma doświadczenia z tą firmą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Ci bierze 1l/1000km to nie wiem czy takie pierdołki pomogą. ja właśnie będę robił stage 2 w ASO (gwarancyjnie) wymiana tłoków pierscieni itd..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno stwierdzić na oko,na pewno mniej niż 1l ale ASO stwierdziło że nadaje się do remontu więc wcale nie protestowałem :wink: tymbardziej że naprawa gwarancyjna czyli nic mnie to nie kosztuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magiki. Zastąpili pierścienie olejem :kox:

Edytowane przez griga-st
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie czy ten super olej faktycznie cos daje czy to tylko taki chłyt reklamowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak pierscionki zużyte,to co olej pomoze?

chyba ze ma magiczną moc jak sok z gumijagód :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieważne. Pincet za wjazd na kanał skasują. Plus materiał. A ze będzie dalej brał? No cóż, przecież powiedziane jest w spocie żeby "niezwłocznie" przyjechać.

Nie wiem tylko po co nowy program do silnika? Na separatorze nie ma żadnych elektrozaworów czy czujników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widzę jak robią ludzi na kasę to mi się serce kraje. Bo chyba nie mówicie poważnie, że nasz problem zniknie po cudownym oleju. Może jak zuzyja się klocki hamulcowe to posmarujemy cudownym olejem i nie trzeba będzie kupować nowych klocków. Haha

Edytowane przez andy-vip
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do mojego filmu to podałem wszystkie potrzebne dane tej firmie i czekam do piątku na wycenę wtedy będę mógł się zastanowić co i jak.


ODDZIELACZ OLEJU 1 342,78 szt 342,78
FILTR OLEJU 1 58,90 szt 58,90
KOREK SPUSTOWY 1 8,29 szt 8,29
OLEJ 5 45,56 l 227,80

Wymiana oleju + filtra w silniku. 0,5 98,40 rbh 49,20
Wymiana odpowietrzenia silnika 1 98,40 rbh 98,40
Zmiana oprogramowania sterownika silnika 1 250,00 szt 250,00

Razem robocizna: 397,60 zł
Razem materiały: 637,77 zł
Razem wartość oferty: 1 035,37 zł

Tak wygląda wycena jak myślicie pomoże to w czyms przyznam że jak dla mnie to nie jest jeszcze tak strasznie drogo gdyby miało pomóc chętnie bym sie skusił na taki eksperyment.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest stage 1 klasyczne

Dokładnie najzwyklejsze stage1 jeśli Twój silnik pożera dużo oliwy to wywalisz ponad 1tys PLN na krótkotrwały efekt.

Juz bym osobiście wolał dozbierac i walnąć remont

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą niedużo kasy za flash sterownika. W ASO za upradage chcą kilka stow. A tu trzeba online ładować wsad...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy na jakiej zasadzie chcesz robić remont, czy kupować nowy zestaw z audi (tłoki z pierścieniami + korbowody) czy jeśli masz tłoki i korbowody w idealnym stanie (nie maja przepaleń, zniekształceń i trzymają wymiar) zawsze można pokusić się o przerobienie twoich tłoków pod pierścienie serwisowe (koszt 400-500zł w stosunku do nowego kompletu ~2tys za 1 cylinder) takie przynajmniej przy 1.8tfsi są koszty plus oczywiste koszty uszczelki nowe śruby do głowicy itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...