Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] A4 Avant Quattro 3.0 TDI B7 S-Line


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

multi ma 2.0 tfsi lub fsi..i wsjo..

Opublikowano

gartulacje sliczne autko ja z podobnej wycisnolem 250km/h i wiecej nie chciala jechac w sumie dlugo nie probowalem trzymac ale chyba wiecej nie pojdzie super foteliki :) rzeczywiscie jak koledzy pisali drewienko troszke dziwnie wyglada ale ogolnie mega wypasik :)

byłem w serwisie audi i mi powiedzieli ze oleju sie nie wymienia w tych skrzyniach.................................................. :mysli: prawda czy falsz ??

Opublikowano

A mnie też trapi jedno pytanie - 3.0 TDI w automacie to tip czy multi ? :mysli:

Tylko tip, Z tego co wiem to quattro 3.0 tdi sa tylko w tipie

multi jest tylko w osce

Opublikowano

gartulacje sliczne autko ja z podobnej wycisnolem 250km/h i wiecej nie chciala jechac w sumie dlugo nie probowalem trzymac ale chyba wiecej nie pojdzie super foteliki :) rzeczywiscie jak koledzy pisali drewienko troszke dziwnie wyglada ale ogolnie mega wypasik :)

byłem w serwisie audi i mi powiedzieli ze oleju sie nie wymienia w tych skrzyniach.................................................. :mysli: prawda czy falsz ??

Wymienia sie w skrzyni, poszukaj na forum, duzo jest o tym.

A olej silnkowy i filterki moze w serwisie wymieniales?

Opublikowano

byłem w serwisie audi i mi powiedzieli ze oleju sie nie wymienia w tych skrzyniach.................................................. :mysli: prawda czy falsz ??

Wymienia sie w skrzyni, poszukaj na forum, duzo jest o tym.

A olej silnkowy i filterki moze w serwisie wymieniales?

Wymienia sie w skrzyni, poszukaj na forum, duzo jest o tym.

A olej silnkowy i filterki moze w serwisie wymieniales?

Auto mam takie samo i ostatnio wlasnie przechodzilem z LL na wymiane co 15k km. Zatem oleju wchodzi ponad 8 litrow (kaza Ci kupic 9 pewnie). A cena w ASO zalezy od ASO. W warszawie Szewczyk jest mega drogo, ja serwisuje auto w ASO w Radomiu (STER) i dalem za olej + filtry + robocizna cos okolo 800.

Apropo skrzyni to mialem ten sam problem i sa dwie opinie: robic albo nie. Ja mam 16x k km przebiegu i nie byl wymieniamy olej. Pytalem sie u siebie w ASO i innych specjalistycznych warsztatach co robia tylko skrzynie i wszyscy mi mowia zeby (w moim przypadku) nie wymianiac ze wzgledu na przebieg bo mozna wyplukac cos tam (tylk ozupelniac mam braki). Generalnie powinno sie wymieniac co 90k km chyba ale niemcy olewaja to raczej.

@Alvaro

A mnie też trapi jedno pytanie - 3.0 TDI w automacie to tip czy multi ? mysli

W 3.0 TDI masz zawsze quattro wiec tylko tip. Multi jest tylko w oskach, zatem z v6 to pewnie w 2,7 TDI moze byc.

Opublikowano

byłem w serwisie audi i mi powiedzieli ze oleju sie nie wymienia w tych skrzyniach.................................................. :mysli: prawda czy falsz ??

Wymienia sie w skrzyni, poszukaj na forum, duzo jest o tym.

A olej silnkowy i filterki moze w serwisie wymieniales?

Wymienia sie w skrzyni, poszukaj na forum, duzo jest o tym.

A olej silnkowy i filterki moze w serwisie wymieniales?

Auto mam takie samo i ostatnio wlasnie przechodzilem z LL na wymiane co 15k km. Zatem oleju wchodzi ponad 8 litrow (kaza Ci kupic 9 pewnie). A cena w ASO zalezy od ASO. W warszawie Szewczyk jest mega drogo, ja serwisuje auto w ASO w Radomiu (STER) i dalem za olej + filtry + robocizna cos okolo 800.

Apropo skrzyni to mialem ten sam problem i sa dwie opinie: robic albo nie. Ja mam 16x k km przebiegu i nie byl wymieniamy olej. Pytalem sie u siebie w ASO i innych specjalistycznych warsztatach co robia tylko skrzynie i wszyscy mi mowia zeby (w moim przypadku) nie wymianiac ze wzgledu na przebieg bo mozna wyplukac cos tam (tylk ozupelniac mam braki). Generalnie powinno sie wymieniac co 90k km chyba ale niemcy olewaja to raczej.

@Alvaro

A mnie też trapi jedno pytanie - 3.0 TDI w automacie to tip czy multi ? mysli

W 3.0 TDI masz zawsze quattro wiec tylko tip. Multi jest tylko w oskach, zatem z v6 to pewnie w 2,7 TDI moze byc.

mam tez LL i mi powiedzieli przy 160000 ze nie maja w komputerze opcji wymiany oleju pan za biurkiem jednoznacznie stwierdzil ze olej jest w tej skrzyni niezniszczalny zastanawialem sie czy nie wziasc od niego tego na pismie :mysli:

Opublikowano

Tak, 2.7 FWD sa z multi.

Opublikowano

jak na 3.0 to słaba prędkość, ja mam 1,9 i bez problemu 240 km/h wyciskam

Chciałbym to zobczyc :shocked:

Co tu więcej pisać poprostu piękne auto dobry wybór

Opublikowano

Świetne auto. Też zastanawiałem się nad automatem z łopatkami, ale ostatecznie wybór padł na 6 biegowy manual. Kolorek mój ulubiony i rzadko spotykany.

PS. Kiedy będziesz w Gdańsku z tą mapą PL i instrukcją? :D Ja mam na razie wszystko DE :confused4:

Opublikowano

Świetne auto. Też zastanawiałem się nad automatem z łopatkami, ale ostatecznie wybór padł na 6 biegowy manual. Kolorek mój ulubiony i rzadko spotykany.

PS. Kiedy będziesz w Gdańsku z tą mapą PL i instrukcją? :D Ja mam na razie wszystko DE :confused4:

Nie wiem kiedy bede w Gdansku... Jestem obecnie w pracy i wracam do kraju na poczatku listopada.

Jak potrzebujesz instrukcje i mape PL to pisz na priva, udziele ci wszelkich niezbednych informacj.

A jezeli chodzi o automat i łopatki to w połączeniu dają mnóstwo frajdy z jazdy po polskich drogach... :kox::decayed::naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...