kajro28 Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Witam mam problem z logami. wywala błąd g71 i przeładowuje cały czas turbo do 2500 a niedawno znajomy czyscil i niby sztanga chodzi ale nie wiem czy w pełnym zakresie... . po ponownym zczytaniu 2 Faults Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent logi dynamiczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
ciahciah Opublikowano 19 Lipca 2014 Opublikowano 19 Lipca 2014 masz starsza wersje ecu stąd nie zrobisz all basic setting nie rób więcej logów i nie przekraczaj 2000obr bo rozwalisz turbo reklamuj czyszczenie turbiny
kajro28 Opublikowano 19 Lipca 2014 Autor Opublikowano 19 Lipca 2014 Nie ma innej opcji?? sztanga chodzi. jak sprawdzić zawór n75?
ciahciah Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 podmienić z innego auta albo wstawić n18
kajro28 Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Opublikowano 29 Lipca 2014 zawór podmieniony na n18 i nadal przeładowuje, ściągnąłem wężyk podciśnieniowy z turbo i na wiekszych obrotach przeładowanie... a sztanga z wężykiem chodzi z 1 cm... jakieś sugestie ?
kajro28 Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Opublikowano 29 Lipca 2014 masz na myśli kierownice czy zle ustawil sztange? bez wężyka nie powinna cisnać za wiele prawda? dodam jeszcze gdy robie podcisnienie ustami to sztanga po chwili opada....czyli dziurawa membrana?- ale jakby nawet tak sie dzialo to turbo nie pompowało by 2500 czyż nie?
ciahciah Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 wyjmij gruszkę i zblokuj bolec turbiny w pozycji max na dole i zrób 011, jak dalej turbo będzie pompować ponad 1500mbar oczywiste jest gdzie leży problem
kajro28 Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Opublikowano 5 Listopada 2014 Problemem była źle złożona turbinka... teraz nie ma przeładowania ale za to strasznie powoli dochodzi do odpowiedniego cisnienia... wrzuce logi... jak wyregulowac gruszke turbiny??
Wojciech1987 Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 (edytowane) Witam... sprawdzi mi ktos logi? nie wiem czy zrobione dobrze ale wszystko w linkach. Z góry dziękuję. Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_lFAFg.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_nH9K2.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_TB8b2.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_k32AuZ.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_x781K.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_gjm48.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_0sCknwa.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_r5JQ8c4.html Grupy 000, 001, 003, 013: http://vaglogi.pl/log-000_003_013_001_OvqZq.html Grupy 000, 003, 013: http://vaglogi.pl/log-000_003_013_PJPkl7o.html dodam tylko ze EGR zaślepiony, brak błędów. pozdrawiam Edytowane 25 Października 2018 przez Wojciech1987
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się