danko93 Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Witam Jak ustawić pasek rozrządu w audi a4 b5 1.9 110 km ??
cabanmat Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Są od tego specjaliści W silnikach VP jest ten problem, że nie można w żaden sposób zmierzenia ustawienia rozrządu. Można mierzyć kąt wtrysku, ale nie ma pomiaru ustawienia tak jak jest to silnikach PD Jak nigdy czegoś podobnego nie robiłeś, nie masz zielonego pojęcia (wnioskuje po tym że pytasz) to zatargaj auto do jakiegoś speca od TDI.
rikardo Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 WitamJak ustawić pasek rozrządu w audi a4 b5 1.9 110 km ?? Szukaj było już na forum a tak pokrótce koło zamachowe ustawiasz na zero, pompę wtryskową blokujesz trzpieniem oraz wałek rozrządu w tylnej jego części przy pomocy blokady, może być suwmiarka. Jak masz dobrze ustawiony rozrząd to wystarczy zapiąć piaty bieg i obracając kołem kręcisz tak długo aż zablokujesz trzpieniem pompę wówczas pozostałe elementy powinny być prawidłowo ustawione.
vp-tdi Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 WitamJak ustawić pasek rozrządu w audi a4 b5 1.9 110 km ?? Szukaj było już na forum a tak pokrótce koło zamachowe ustawiasz na zero, pompę wtryskową blokujesz trzpieniem oraz wałek rozrządu w tylnej jego części przy pomocy blokady, może być suwmiarka. Jak masz dobrze ustawiony rozrząd to wystarczy zapiąć piaty bieg i obracając kołem kręcisz tak długo aż zablokujesz trzpieniem pompę wówczas pozostałe elementy powinny być prawidłowo ustawione. +1 dokładnie
pepep Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 a może ktoś dodać fotki jak wyglada ustawienie na zero
Hezen Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) Wystarczy wejść na YT, jest masa filmów na co patrzeć i jak ustawić rozrząd a nawet od której strony zakładać pasek żeby się koło od wałka rozrządu nie przestawiło gdy nie ma się blokady (oczywiście na samym początku dla swojego spokoju znakujemy jego pozycję) Edytowane 18 Stycznia 2015 przez Hezen
Dev Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Najpierw blokujesz wszystkie koła, i zakladasz pasek, wszystko skrecasz potem czeka Cie jeszcze VAG i ustawienie kąta wtrysku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się