Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AAH, 94r] by maniu LZ5K v2 | 2.8 Quattro | Body lift | skóra


Maniu.

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki panowie ;) Trzeba jeszcze wszystko po swojemu spasować, no i mam dwie lewe zaślepki sprysków, a zamawiałem prawą :facepalm:

Przerabiał ktoś temat nie załączającej się sprężarki klimy w przedlifcie po zapodaniu panelu po I lifcie, nadal z tym walczę, żadnego kumatego elektryka w okolicy...teraz szyby lekko parują, a co będzie zimą? :( No i załącza mi się drugi wentylator bez względu na temperaturę, bo cały czas trzyma 90C, błędów brak...czujnik do wymiany?

Na klubowych ramkach... :wink:

dsc_11556suac.jpg

dsc_1163yyu83.jpg

dsc_116526ug5.jpg

dsc_1167b8uj3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Środek jest delikatnie mówiąc zajechany, seria przedlift i tak na razie zostanie. Licznik przedlift z fisem (po rozgrzaniu nic nie widać). Przez zimę plastiki, dekory, rączki itd. prysnę w black piano i założę kierę poliftową i tak zostanie przez jakiś czas, docelowo ma być konsola z polifta, najlepiej z navi :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo ładnie wygląda!

obróć zaślepke spryskiwacza od strony pasażera, bo jest odwrotnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plany co do srodka na plus, do konsoli poliftowej postaraj sie moze wcisnac RNS-E :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale koza panie :D fajnie wyglada, pasuja jej biale fele i znaczek aczkolwiek przydalby sie tu jakis doje**ny wzor felgi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do przelotu kompletuję graty :naughty:

Quattro się bawiło w błotku...przyszedł dziadek mróz i auto jeździ brudne, ale w piątek będę miał więcej czasu to pójdzie do pucowania :decayed: Środek jak widać do ogarnięcia, czekam na graty i przekładam kierę na liftową razem z kolumną, będzie scyzoryk i wyrezam centralny z pilota. Jak czas pozwoli to plastiki w środku pójdą w black piano.

Byłem jeszcze ustawić światła na stacji diagnostycznej, żarniki za 150,-, przetwornice chińskie, tak kupiłem z autem...później się ogarnie bixa, ale wszystko na spokojnie :wink:

dsc_120381k6u.jpg

dsc_1201qkkek.jpg

dsc_12085tka0.jpg

dsc_1211bjkjg.jpg

dsc_11949auri.jpg


Małe upalanie, jest Quattro, jest frajda :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi brakuje q w swojej i już nigdy nie kupię ośki! :angry: A przy dzisiejszej gołoledzi ośka spisuje się fatalnie, niby marne 90KM a zrywa przyczepnosc jak by miał trzykrotnosc tej stajni :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I prawidłowo, nigdy więcej ośki :P Teraz tylko czekam na zimę, żeby móc potrenować opanowanie Quattro :decayed:

Małe porównanie po zakupie i aktualnie :naughty:

dsc_0602-vertt3inn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...