Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o ocene stanu pompowtryskiwaczy


kielbu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam poniżej dwa linki na zimnym oraz rozgrzanym silniku:

Zimny:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Ciepły:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Z góry wielkie dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dobrze. Ale dla pewności zrób jeszcze logi grupy 18, 23 oraz dynamiczne 11 i 8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki jak tylko dorwę kogoś do pomocy to zrobie dynamiczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob statyczne na cieplym - 001,004,007,013,018 i 023

Inaczej nie bedziesz mial pełnego obrazu stanu pompek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popraw synchronizacje wałka rozrządu

Jest jeszcze w tolerancji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd dopiero będę robił, poprzedni właściciel wymieniał ok 30kkm temu więc zastanawiam się na pilnością tego zabiegu, czy przy takim kącie dużo jest pracy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vag, klucz 18 i 13 i płaski śrubokręt.

5 minut roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki, a w której grupie to widać i jak powinno być po regulacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustaw sobie delikatnie na minus(w przedziale -1 do 0), samochod bedzie lepiej sie zbierac. Widac to w grupie 4 - Synchro, angle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za laickie pytanie, czy trzeba ściągać zderzak do ustawienia tego kąta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie trzeba, sciagasz tylko gorna oslone silnika(3 sruby) i oslone rozrzadu. W dziale warsztat jest dokladny opis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Panowie udało mi się wyregulować kąt synchronizacji, teraz dodaje logi dynamicze, bardzo proszę o ich ocenę, auto nie ma takiego kopa jak powinno mieć - tak mi się wydaje, ale nie wiem gdzie szukać przyczyny, bardzo proszę o ocenę logów i podpowiedzi. MIałem problem z dodaniem logów na vaglog więć wklejam w takiej postaci.

Grupa 000: http://naforum.zapodaj.net/fe3e3a70e14d.jpg.html
Grupa 003: http://naforum.zapodaj.net/432badd546a5.jpg.html
Grupa 004: http://naforum.zapodaj.net/41e1dbba9693.jpg.html
Grupa 008: http://naforum.zapodaj.net/4b258d114e12.jpg.html
Grupa 010: http://naforum.zapodaj.net/75a5d67d0eb6.jpg.html
Grupa 011 bieg 3: http://naforum.zapodaj.net/a898d338c522.jpg.html
Grupa 011 bieg 4: http://naforum.zapodaj.net/c6fe7a4f4ccc.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Synchronizacja powinna byc -1....0 a u Ciebie jest w plusie. Kiedy zmieniałeś rozrząd bo Ci wszystko lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzedni właściciel wymieniał ok 2 lat temu, teraz będę go robił, poza tym katem coś widać? Auto ewidentnie nie idzie tak jak powinno.


Rozrząd dojdzie do mnie w przyszłym tygodniu od kolegi z forum, czy z logów rzuca się coś w oczy, przepływomierz, turbo, któryś z zaworów itp.?


Up!


Rozrząd wymieniony część org od naszego kolegi z forum, czy mam powtórzyć logi dynamiczne, interesuje mnie turbo i przepływka bo ciągle mam wrażenie że auto nie idzie jak powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...