ar2rfr Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Witam. Moj problem z silnikiem polega na tym: podczas szybkiego dodawaniu gazu na malych obrotach silnik sie "dusi", powyzej 2 tys obrotow wszystko jest ok. Wymienilem swiece, filtr powietrza, przeplywomierz, pompe paliwa, wyczyscilem dolot jakims preparatem(nie pamietam nazwy), tak jak ktos na forum polecal. Niewiem co dalej, prosze o pomoc.
Arkadiush Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Witam. Moj problem z silnikiem polega na tym: podczas szybkiego dodawaniu gazu na malych obrotach silnik sie "dusi", powyzej 2 tys obrotow wszystko jest ok. Wymienilem swiece, filtr powietrza, przeplywomierz, pompe paliwa, wyczyscilem dolot jakims preparatem(nie pamietam nazwy), tak jak ktos na forum polecal. Niewiem co dalej, prosze o pomoc. a jaką benzyne lejesz i gdzie ?:whistling:ja miałem podobnie dolałem do Xeramic do czyszczenia wtrysków wlałem 10 litrów beny przepaliłem i działa że hej
Labiel Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Pozostał ci jeszcze filtr paliwa. A tak po za tym, czemu wymieniałeś pompę paliwa i przepływomierz? W ciemno? Takie rzeczy jak świece, filtr powietrza to rozumiem, powinno się wymieniać je co jakiś czas, ale nie rozumiem czemu wymieniałeś pompę i przepływkę. Tego nie wymienia się w ciemno na zasadzie "a wymienię na nowe, może będzie lepiej" tylko sprawdza się przed wymianą. Jeśli działa to nie ma potrzeby wymiany.
ar2rfr Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Opublikowano 25 Lipca 2014 Przeplywomierz wymienilem poniewaz kiedys mialem passata b5 i mialerm podobny objaw, po wymianie przeplywki chodzil jak zegarek, a pompke bo jestem idiota chcialem ja sprawdzic i ulamalem "dziobek" i juz mosialem wymienic NAstepne w kolejce sa przewody i filtr paliwa. Benzyne leje 95 na orlenie lub 123.
Labiel Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Przewody w 1,8 też idzie jako tako sprawdzić. Bierzesz spryskiwacz, ciemny garaż wieczorem, odpalasz, spiskujesz i jak będzie choinka to wiesz że na pewno do wymiany. Jeśli nie, to można się zastanowić czy wymieniać. Po za tym chyba jest jakaś możliwość (skromna, bo skromna) sprawdzenia czy wypada zapłon po przez VAG.
ar2rfr Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Witam, dalej walcze... Wczoraj zauwazylem ze po odpieciu akumulatora na kilka min, problem znika. Po kilku kilometrach znow wszystko od nowa sie zaczyna... Moze mi ktos cos poradzic podpowiedziec?
perman Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Ja miałem podobnie wymieniłem świece kopulke i palec bo mam 1.6 adp. , filtr powietrza i chciałem już się czepiać przepływki i przepustnicy. Ale okazały się przewody. Trzeba sprawdzić w ciemności czy są przebicia.
ar2rfr Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2014 (edytowane) Przewody wymienione, filtr paliwa tez, dalej to samo... W niedziele elektryk byl z kompem i nic nie znalazl, zadnych bledow. Chyba dam sobie spokuj i oddam auto do warsztatu, mam nadzieje ze nie skasuja mnie jak zyd za obierki... Ponownie witam, usterka usunieta, okazalo sie ze membrana w zaworze regulacji podcisnienia byla peknieta i ciegno . Moze to sie komus przyda jesli bedzie mial podobne objawy. Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez ar2rfr
666-k Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 tak kolego ar2rfr ale gdzie sie znajduje ten zaworek i ta tajemnicza membrana.
karol2984 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Mógł byś trochę rozwinąć i jaki masz silnik?
lukasz.k89 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Zapewne chodzi o silnik APT. Membrana znajduje się w "grzybku" przy kolektorze ssącym.
piotrzaba5 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 U mnie pojawił się taki sam problem, tylko na pb. Też będę szukał. Ale najpierw zacznę od podstawowych rzeczy, czyli filtry itp. Ila wymiana takiej membrany Cię kosztowała?
ar2rfr Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) Silnik ADR membrana znajduje sie w puszce od str rozrzadu przy kolektorze ssacym, niemozna tej puszki niezauwazyc, oprócz tego waz podcisnienia dziurawy byl, ten pod przepustnica, czujnik temperatury, termostat, i przeplywka byla nie od tego silnika, podawala zle napiecia, i polamane odpowietrzenie komory silnika, wywalilem tez nowe swiece BOSCH (nie maja odpowiedniej cieploty) i wstawilem NGK ... Jak narazie wszystko ok - tylko portwel lzejszy sie zrobil... ;] Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez ar2rfr
karol2984 Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Dalej nie wiem o jaką chodzi? Może w moim tego nie ma, chyba że mówisz o membrance z tego tematu http://a4-klub.pl/index.php?/topic/286922-uszkodzony-zaworek-w-rurze-przed-przepustnica/ ale to jest z tyłu silnika.
bocian1981 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Witajcie u mnie również strzelił cały ten zestaw tzn cięgno regulujące klapami i membrana wogóle nie porusza cięgnem. Silnik 1.8 AVV z rocznika 2001 w wersji Avant. Szukam tej części od kilku miesięcy i albo pojawiają się używki ze złamanym cięgnem albo z nieszczelną membraną. W serwisie koszt w komplecie z kolektorem wynosi 1200 zł :] Ma ktoś może dojćie do zamiennika, ale takie chyba nie istnieją, bądź do używki sprawnej albo ktoś wie gdzie tego ustrojstwa szukać??!!?? pomocy :] Zamówiłem gruszkę vel zawór klap kolektora dolotowego do silnika 1.8 ale z 1.6. Zobaczymy, ćze będzie działało. Miał już ktoś podobny problem z tym ustrojstwem i czy ten zawór działający na podciśnienie z silnika 1.6 pasuje do 1.8?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się