buczek77 Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 Witam, Mam następujący problem: Przez ok. 2-3 tygodnie obserwowałem spadek mocy w mojej a4, ale nic z tym nie robiłem sądząc że to wina paliwa. Pewnego razu, podczas jazdy silnik mi zgasł i rury poszła wielka chmura dymu. Po ostygnięciu silnik odpala bez problemu, ale jeden cylinder nie chciał pracować choć wtryskiwacz podawał paliwo. W warsztacie po wymianie uszczelniaczy pompowtryskiwacza i sprawdzeniu wszystkich połączeń, stwierdzono że uszkodzony jest pompowtryskiwacz i trzeba go wymienić. Wymiana nie przyniosła poprawy sytuacji, cylinder pracuje pracuje ale dopiero po ok. 2000 obr/min, Vag zwraca tylko jeden błąd, tj. 16685 P0301 Cyl.1 Misfire Detected. Jakie kroki powinienem teraz podjąć? Jaka może być przyczyna braku pracy cylindra na niskich obrotach? Z góry dzięki za pomoc, Pozdrawiam, Wojtek
letallec Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 Zamien pompki np. z innego cylindra. Jesli nadal bedzie problem na 1 to trzeba bedzie szukac czegoś wewnatrz np pekniety tlok.
bartus711 Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 Cylinder nie pracuje z tego co wiem... tylko tłok
xavier Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 i jeszcze jedna ważna rzecz... ja bym tym autkiem na razie nie jeździł. jeśli to jest pęknięty tłok to możesz sobie blok silnika przerysować
GRazny Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 no i ten pęknięty tłok pracowałby przy wyższych obrotach lepiej?
letallec Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 Podmień pompki, żeby wyeliminować PD. Później pomyślimy co dalej...
Musashi Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 podstawa to pomiar kompresji, bez i z proba olejowa. to wyeliminuje pekniecie tloka, pierscienia, bloku, glowicy, uszczelki pod glowica lub rozszczelnienie zaworu. praca w cylindrze przy wyzszych predkosciach obrotowych sugeruje wlasnie brak kompresji.
przema Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 Musaschi ma racje.Z drugiej jednak strony jeśli w motorku nie ma typowych metalicznych stuków,to obstawiam głowicę
banshee Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 bez pomiarów ciśnień nie warto gdybać. Jak jest mała kompresja przez nieszczelność to wiadomo, że przy wyższych obrotach będzie lepiej, gdyż ruch tłoka jest tak szybki, że nieszczelność nie jest w stanie przepuścić takiej ilości gazów w tak krótkim czasie. lepiej nie jeździć i zdiagnozować jak najszybciej!!! nie przeginaj z obrotami!!!
Musashi Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 wogole nie jezdzic - osadza sie duzo sadzy silnik pracuje przeciazony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się