VTG Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Ukraina bierze u nas części. Widać to w hurtowniach tam mają tax free. Tam ogólnie jest ciemnogród.
SotoM Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Nie ma szans za taką cene zrobić prawidłowo kawałka silnika. Mnie u kolegi zrobienie glowicy 16V (obróbka) koszt 800zł a gdzie czesci... Robota osobista.
Aragon99 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Własnie wróciłem z urlopu. Przelot 1500 km, bez problemów, chłodniczkka EGR działa, nic nie dymi, silnik pracuje równo. No to co ja wam poradzę że u was mechanicy się cenią. Ja mam takiego jakiego mam. U was to może nierealne taka naprawa w takich kosztach. Nic tylko przyjeżdżajcie i naprawiajcie. Aha, koszt planowania głowicy 70 zł, zakład z ponad 20-sto letnim stażem. Niedowiarki. A i części które wymieniał, a były uszkodzone, dostałem do ręki "na pamiątkę". Pozdrawiam
piotrsob1 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 No to faktycznie trafiłeś na solidną i tanią firmę
SotoM Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 planowanie głowicy to ja tez mam za 70zł. tylko szkoda ze tylko to ci zrobili - jak juz miałes czapke zdjeta trzeba było robic wszystko w tej gowicy - wymiane prowadnic zaworowych,uszczelniaczy bo przecierac gniazda to i tak musieli - to fakt- ceny są rózne, w zaleznosci od województwa i miejscowosci... no to niech furacz sie spisuje....
_Bumier_ Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 planowanie głowicy to ja tez mam za 70zł. tylko szkoda ze tylko to ci zrobili - jak juz miałes czapke zdjeta trzeba było robic wszystko w tej gowicy - wymiane prowadnic zaworowych,uszczelniaczy bo przecierac gniazda to i tak musieli - to fakt- ceny są rózne, w zaleznosci od województwa i miejscowosci... no to niech furacz sie spisuje.... u mnie w mieście planowanie głowicy też 70pln
Dawid000 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam, coś się dzieje z silnikiem. Z tłumika wydobywa się biały dym i czuć spalony olej. mniej więcej coś takiego poczytałem trochę, wynika że to awaria EGRa, UpG, może coś innego? jakieś pomysły? film poglądowy, edit: znajomy miał taką awarię, stwierdził że to uszczelka pod głowicą albo turbina, ale moc jest odczuwalna na poziomie przed awarią, więc to chyba uszczelka Witam kolego miałem to sama może być przez to że turbina wyrzuca olej do DPF a DPF to spala musisz sprawdzić szczelność turbiny a nic więcej ci się nie dzieje tylko to?? Edytowane 22 Sierpnia 2014 przez Dawid000
piotrek30071990 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam ja mam też taki problem z moja a4 b7 2.0tdi BPW kopci na biało ale czuć paliwo nie dopalone i niekiedy na wolnych obrotach jak stoję np na swiatłach to całą budą trzesie pompowtryski wszystkie wymienione na nowe turbo nowe co może być przyczyną uszczelka pod głowicą egr czy co proszę o podpowiedz Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez piotrek30071990
SotoM Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Uszcz.pod glowicą-nie czuć wtedy paliwa tylko duszacy smród spalonego plynu chlodniczego. Chyba gniazda sie wyrobiły... Bo nic innego nie zostaje.o ile ten smród to niespalone paliwo...
piotrek30071990 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 płynu chłodzącego nie ubywa ani nie przybywa. Jaki byłby koszt zmiany głowicy i wszystkich uszczelek? a EGR nie jest przyczyną można go zaślepić tą blaszką?
Pawelkiwi Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Jak uszkadza się EGR to raczej dymi na czarno i to w sporych ilościach wraz z dodaniem gazu.
SotoM Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 gdzies jakis temat był własnie z takim kopceniem - winny za to był EGR. chyba sie na trybach ząbki zjechały...
piotrek30071990 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 A da się egr zaslepic tą blaszka?
scroll41 Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Witam! Podłączam sie pod temat u mnie znowu znikną płyn ze zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy, a pod korkiem wlewu oleju pojawiła sie czarna maź, jeden mechanior nie stwierdził żadnych wycieków w układach chłodzących ciśnienie w wężach też jako prawidłowe i jak na jego oko pękła głowica. czy ma ktoś jakieś inne przewidywania co do usterki? Dodam że nie mam objawów jak u Was kopcenia na biało, nic sie nei dzieje poza uchodzącym płynem ze zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy i tej mazi pod korkiem. A4 B7 z silniekiem BRD 170 KM DPF na miejscu auto chodzi normalnie czasem jak na zimnym potrafią falować obroty jak rozgrzany chodzi równo. Czasem na światłach potrafi szarpnać silnikiem że całą bude zruszy.
SotoM Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 (edytowane) Zrób zdjecie tej mazi... Pokaż to. Ale raczej może isc plyn do oleju-do spr.na początek chlodnica oleju pod filtrem po lewej stronie pojazdu. Co do szarpnięć na poczatek spr ustawienie rozrządu -na blokady i nie to ze bedą pasowaly na ciasno -MAJĄ PASOWAĆ BEZ NAJMNIEJSZEGO OPORU BY JE WLOŻYĆ. Edytowane 3 Września 2014 przez SotoM
krzyniarz Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Sorry panowie ale też się podłącze bo mam podobne objawy. Od jakiegoś tygodnia auto dymiło na czarno na biegach 1-3 czasami lekko się dławiło - vag nie pokazał błędów, - domyślam się że to wina EGR Dziś jadąc do pracy czarny dym był większy i wyglądało to podobnie do tego (link poniżej) na obrotach 1500-2500. przy 2500+ nie było dymienia https://www.facebook.com/video.php?v=273469022845639&set=vb.180742732118269&type=2&theater Dojechałem normalnie do pracy - 0 kontrolek na desce. Po pracy chcąc odpalić auto. po 4-5 sekundach auto zgasło i zaczęło dymić na biało. druga próba zakończyła się tak samo. czy istnieje opcja że zawór cyrkulacji spalin się całkowicie rozleciał? dodam do tego że silnik niema wycieków. Jutro najprawdopodobniej muszę organizować jakąś lawetę. Spróbuje wyłączyć chłodniczkę z obiegu jak sugerował kolega piotrsob1 Stan oleju w normie, stan płynu chłodniczego w normie filtry powietrza wymieniony 2.5 k km temu w raz z olejem. Kod silnika BLB
SotoM Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 jakis czas temu w któryms temacie było podobny problem - silnik gasł - egr był uszkodzony i dymił na siwo... po odpieciu wtyczki nie było poprawy.
piotrsob1 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 (edytowane) Sorry panowie ale też się podłącze bo mam podobne objawy. Od jakiegoś tygodnia auto dymiło na czarno na biegach 1-3 czasami lekko się dławiło - vag nie pokazał błędów, - domyślam się że to wina EGR Dziś jadąc do pracy czarny dym był większy i wyglądało to podobnie do tego (link poniżej) na obrotach 1500-2500. przy 2500+ nie było dymienia https://www.facebook.com/video.php?v=273469022845639&set=vb.180742732118269&type=2&theater Dojechałem normalnie do pracy - 0 kontrolek na desce. Po pracy chcąc odpalić auto. po 4-5 sekundach auto zgasło i zaczęło dymić na biało. druga próba zakończyła się tak samo. czy istnieje opcja że zawór cyrkulacji spalin się całkowicie rozleciał? dodam do tego że silnik niema wycieków. Jutro najprawdopodobniej muszę organizować jakąś lawetę. Spróbuje wyłączyć chłodniczkę z obiegu jak sugerował kolega piotrsob1 Stan oleju w normie, stan płynu chłodniczego w normie filtry powietrza wymieniony 2.5 k km temu w raz z olejem. Kod silnika BLB Przy Twoich objawach chłodniczki spalin , ani chłodniczki oleju bym nie podejżewał. Pierwszym podejżanym jest wypadnięte szybkozłącze, albo dziura w wężach między turbo a kolektorem dolotowym, następnym jest EGR, potem klapa gasząca . Podłączałeś VAG-a, pokazuje jakieś błędy ? Jeżeli dymi jak na tym filmie to DPF-a chyba już nie masz ? Edytowane 7 Września 2014 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się