bigjasiu Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Witam, ostatnio chciałem sprawdzić poziom oleju w swojej B8 2.0 CAHA, z poziomu mmi i wyskoczył mi następujący komunikat zredukować poziom oleju w silniku ), sądzę że jest to wina "naszych" cudownych inżynierów, którzy wyposażyli nasze furki w DPF (filtr cząstek stały). Pewnie chciało się cudeńko wypalić a ja go wyłączyłem co w pewnym stopniu mnie poinformowało jak po zgaszeniu silnika wentylator włączył się na ok 5min, co już pisałem o co kaman z tym wentylatorem w innym poście.... resztka paliwa ściekła po gładzi cylindra do miski olejowej i pewnie stąd ten komunikat. Pytanie teraz koledzy czy wymienić olej który był wymieniany ok 3000 km temu, czy odessać ok litr i uzupełnić do maximum nowym...
lukas309 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Rozrzedzony olej sie wymienia kategorycznie i jak najszybciej
matiteam3 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 witam dzisiaj jadąc wyskoczył mi na fisie nikski poziom oleju żebym dolał max 1 litr i kontynuował jazdę bagnecie jest powyżej środkowej miarki a na komputerze dalej świeci kontrolka niskiego stasnu oleju pomoże ktoś ??????? problem sam rozwiązałem
lukas309 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 a podzielisz sie w czym byl problem ????
matiteam3 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 jasne. Od zamka zamykania klapy idą dwa kabelki i one były przegryzione najprawdopodobniej przez kunę, połączyłem je i problem znikł lecz nie mam pojęcia co ma wspólnego kontrolka niskiego stanu oleju z tym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się