Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa oleju po 09.10


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

modelowo to moze byc auto z nastepnego roku jak wyjedzie z fabryki w listopadzie badz grudniu a nie w maju :):)

Opublikowano

U mnie w BRE przy 185 tys wszystko było jak nowe, zero luzów, ale jak już pompa była wyjęta wysłałem zapobiegawczo do Futurum na regeneracje.

Opublikowano

Po co chcesz kupowac walek pod imbus 100 mm skoro masz auto z 2010 roku i masz fabrycznie walek z dluzszym gniazdem

Mam modelowo rok 2010, ale produkcja 05.2009.

modelowo mówisz ? :kox: rok prod. to rok prod. a nie jakieś czary mary że model :jerk:

Nie żadne czary mary tylko modelowo 2010. Po coś producent to podaje i tak jest kwiatach z fabryki. Model 2010

Opublikowano

Po co chcesz kupowac walek pod imbus 100 mm skoro masz auto z 2010 roku i masz fabrycznie walek z dluzszym gniazdem

Mam modelowo rok 2010, ale produkcja 05.2009.

modelowo mówisz ? :kox: rok prod. to rok prod. a nie jakieś czary mary że model :jerk:

Nie żadne czary mary tylko modelowo 2010. Po coś producent to podaje i tak jest kwiatach z fabryki. Model 2010

Jeżeli w 05.2009 fabryka produkowała auto to jest to auto z 05.2009 i tyle . Jak by był po lifcie po 2012 roku to ok, nawet widać gołym okiem że jakiś tam model inny... a tak w praktyce możesz pomijać to MODELOWO 2010 . Poczytaj ogłoszenia na allegro, otomoto itp , tam niemal wszystkie auta są modelowo rok młodsze, ku zadowoleniu kupujących...

Opublikowano

No ale ASO podaje po coś te info że modelowo 2010? Moje autko jest z 09.2009 i też pisze na kwitach z ASO że model 2010. Swoją drogą ciekaw jestem jaką mam pompe i zabierak.. Za 2 tyg. wymiana rozrządu w ASO to będe mógł potwierdzić czy modele od 09.2009 mają już tę 'lepszą' pompe...

Opublikowano

Napewno nie masz lepszej pompy bo masz taka jak kazdy tylko masz dluzszy imbus i dluzszy otwor w walku ale to pomoe trzeba widziec oczami aby to pojac

Opublikowano

Witam wczoraj odebrałem auto własnie od mechanika bo robiłem wymiany płynów,olejów i filtrów to przy okazji kazałem mu sprawdzić napęd od pompy bo mam przebieg 246tys i tu moje zdziwienie bo okazało się że mam pompę z tym dłuższym zabierakiem i stary zabierak był w stanie idealnym. Audi jest z czerwca 2008r auto kupiłem od pierwszego właściciela z Niemiec mam całą historię auta co było wymieniane każda pierdółka jest zapisana ale nic na temat pompy lub zabieraka nie ma;)

Opublikowano (edytowane)

Witam wczoraj odebrałem auto własnie od mechanika bo robiłem wymiany płynów,olejów i filtrów to przy okazji kazałem mu sprawdzić napęd od pompy bo mam przebieg 246tys i tu moje zdziwienie bo okazało się że mam pompę z tym dłuższym zabierakiem i stary zabierak był w stanie idealnym. Audi jest z czerwca 2008r auto kupiłem od pierwszego właściciela z Niemiec mam całą historię auta co było wymieniane każda pierdółka jest zapisana ale nic na temat pompy lub zabieraka nie ma;)

Nie jest to mozliwe jezeli auto pochodzi z niemiec modul pompy musialbyc wymieniony albo sam walek

Edytowane przez lukas309
Opublikowano

modul pompy musialbyc wymieniony albo sam walek
albo cały słupek np po urwaniu paska rozrządu.
Opublikowano

modul pompy musialbyc wymieniony albo sam walek

albo cały słupek np po urwaniu paska rozrządu.

No albo

Opublikowano

Czyli kolejny dowód na to ile warte są wpisy od dziadka z niemiec.Ja mam auto od nowośći 10/2008 i pompa stara.

Opublikowano (edytowane)

taka naprawa musi byc w ksiazce serwisowej tym bardziej jezeli byla zrobiona w niemczech albo ksiazka lewa byla poprostu albo naprawa robiona w PL bez wpisu nie informujac o niczym nabywcy - najbardziej opcja prawdopodobna

Edytowane przez lukas309
Opublikowano

To nie są wpisy z książki serwisowej tylko mam kolegę w serwisie audi i mi sprawdził cała historie auta przed zakupem i mam ja wydrukowaną i wszystko się pokrywa z książką serwisową i z Fakturami a rozrząd był wymieniany przy 179tys i co wy na to

Opublikowano

to my na to ze bylo cos grzebane w pompie a bez przyczyny sie tego nie robi a co do jakiejkolwiek naprawy powaznej np. wymiana modulu pompy bylo/powinno byc odnotowane w ksiazce i bylo i chwala za to ale doczytaj jeszcze co bylo przyczyna grzebania w pompie oleju bo o to chodzi o przeszlosc bo jak pompa stanela to skutki sa powazne

Opublikowano

To nie są wpisy z książki serwisowej tylko mam kolegę w serwisie audi i mi sprawdził cała historie auta przed zakupem i mam ja wydrukowaną i wszystko się pokrywa z książką serwisową i z Fakturami a rozrząd był wymieniany przy 179tys i co wy na to

Przecież to proste jak budowa cepa, że była jakaś naprawa z tym związana poza ASO i dlatego nie masz wpisu w historii serwisowej. Jeśli jest kosztowna awaria do naprawy a auto jest po gwarancji to nawet Niemiec nie jest na tyle durny by z dość leciwym autem jechać do ASO. Niemcy potrafią liczyć swoje euro. Jeśli dziadek planował pozbycie sie auta to prawie na 100% nie zamierzał do niego dokładać nic poza absolutne minimum. A nawet jeśli nie planował sprzedaży tylko coś nagle wynikło do naprawy to po co płacić w ASO x2? Uwierz mi że jest wielu Niemców którzy tak myślą. Klocki, olej i rozrząd w ASO a inne rzeczy u Turka.

Możesz być za to pewien że nie włożono dłuższego imbusa na taśmie w fabryce bo niby skąd Helmut miałby go wytrzasnąć na ponad rok przed oficjalnym debiutem ?

Opublikowano

Spokojnie śmigaj teraz 300 tyś. i ciesz się zrobionym autem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...