johnnythebest Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 Panowie ostatnio sprawdzałem logi przed chipowaniem i okazuje się że przepływomierz powietrza jest do wymiany. Chiper który bedzię mi chipował auto powiedział że może mi go wykasować z komputera i bedzie to tak jakbym wogóle go nie miał i że niby bedzie all ok. Pytanie moje takie czy auto bez przepływki bedzie normalnie śmigało?
krzysiekvtec Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 jesli ecu nie dostanie informacji o przepływie powietrza to będzie problem, az mnie ciekawi jak on chce to rozwiazać
spanky Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 Panowie ostatnio sprawdzałem logi przed chipowaniem i okazuje się że przepływomierz powietrza jest do wymiany. Chiper który bedzię mi chipował auto powiedział że może mi go wykasować z komputera i bedzie to tak jakbym wogóle go nie miał i że niby bedzie all ok. Pytanie moje takie czy auto bez przepływki bedzie normalnie śmigało? Jest to jak najbardziej wykonalne , poprostu dawka paliwa bedzie wyznaczana po MAPsensorze .... Nie masz sie czego obawiac jak tuner wie jak podejsc do tematu .
Booster Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 tak jak pisze Spanky, w zależności od temperatury i ciśnienia atmosferycznego przepływomierz jest w stanie przekazać do ecu dokładniejsze informacje w przeciwieństwie do MAP sensora
johnnythebest Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2014 czyli co lepiej, zaplacic 100zł za wykasowanie przepływomierza czy lepiej dołożyc i kupić nowy i mic wszystko tak jak sie nalezy?
Homiczek Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Kupić nowy. Uważam że przy normalnej jeździe na przepływce będzie mniej palił niż na MAP sensorze, bo będzie dokładnoiej dobierał mieszanke
a4b5-1234 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 wepnij sobie diode bav21 i bedziesz mial bez przepływki i bedzie jezdzic
siwy2326 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Ja u siebie nie mam przeplywki i śmiga jak należy
Frimuś Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Jak bedziesz miał robiona na nowo mape to sie odrazu odłaczy przepływke i po problemie
ciahciah Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 ile osób tyle rożnych porad:) jeżeli ktoś jest w tym dobry to nie ma znaczenia czy będzie czip po maf(przepływka) czy po map(ciśnienie w dolocie), ale jeżeli przeływka tyko zaniża to przecież tuner to skoryguje, poco kombinować jak koń pod górę, im mniej cudowania tym lepiej, jak tuner ma problem ze skorygowaniem zaniżającej przepływki co jest najprostszą czynnością no to tym bardziej nie sądzę by dobrze zrobił to po map, weź pod uwagę że w 50% przypadków przyczyną zaniżania przepływki problem jest gdzie indziej i przepływka tylko daje nam info że w tym aucie coś nie gra i nie ogarniając tego nigdy to auto nie będzie dobrze się odpychać, jest spore prawdopodobieństwo że kupisz drugą przepławkę i będzie mierzyć tak samo, tyle porad a moja będzie taka: pokaż komplet logów jeżeli auto nie będzie mocno dłubane i właściciel nie jest kumaty w temacie lepiej robić normalnie no bo gdy coś zacznie ci szwankować to z wyłaczonym maf będzie trudniej ci dojść do ładu z autem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się