Kopter Opublikowano 6 Marca 2019 Opublikowano 6 Marca 2019 W dniu 20.02.2019 o 16:56, Marcin Gugu33 napisał: Ale to jest ok? Tylko 280 z takimi gratami? Ja mam 268km po sofcie, caed.. Macie jakieś dokładne wymiary, zdjecia rysunki na wydech lib chociaż DP do złączki środkowej? Na więcej nie pozwoli seryjne turbo
Grzegorz A4 Opublikowano 30 Marca 2019 Opublikowano 30 Marca 2019 Pozwoli pozwoli. Ja przez box 297 km i 464 nm. 1
Marcin Gugu33 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 W dniu 7.08.2014 o 17:11, gregor10 napisał: W TFSI nie ma konieczność wymiany wydechu , wystarczy sam downpipe zainstalować zamiast katalizatora. Chyba że robimy maks z danego setupu to wtedy można pomyśleć nad wymianą układu wydechowego. Jakie rozmiary skomponować żeby to było nie uciążliwe? aby warte własnej pracy i chyba podwójny z obu stron.
MatteoAlessandro Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 W dniu 20.02.2019 o 16:56, Marcin Gugu33 napisał: Ale to jest ok? Tylko 280 z takimi gratami? Ja mam 268km po sofcie, caed.. Macie jakieś dokładne wymiary, zdjecia rysunki na wydech lib chociaż DP do złączki środkowej? może być pewnie więcej, ale mam racechipa a nie indywidualne strojenie, notabene chcę to teraz zmienić i już go normalnie zestroić
Korton555 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 W dniu 30.03.2019 o 08:28, Grzegorz A4 napisał: Pozwoli pozwoli. Ja przez box 297 km i 464 nm. W przywitaniu pisałeś, że masz B9, w profilu masz B8, to jaki masz samochód? W B9 297km spoko, ale B8 to już nie koniecznie.
MatteoAlessandro Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 No to ja w końcu przez to, że musiałem zrobić generalkę silnika robię pełny Stage II. Jak już pisałem mam większy IC z 3.0 Biturbo, mam downpipe, teraz zakładam hybrydę turbo od Kingsoft na 300-310 (okazało się, że też było pęknięte), ale zakładam też twardsze sprężyny zaworowe (z niemieckiej firmy BAR-TEK) przez, co turbo da się pewnie mocniej dmuchnąć (tak przynajmniej powiedział mi Perun). Złożą silnik, dotrę go przez jakieś 2kkm i zabieram do R performance na wirusa ecu i skrzyni. Pochwalę się jak już wszystko się uda zrobić. Trzymajcie kciuki bo zrobiła mi się duuuuża naprawa/inwestycja.
black4 Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 MatteoAlessandro, Btw. Jaki powód robienia generalki? Dawaj znać jak finalnie rezultaty strojenia, Powodzenia ?
MatteoAlessandro Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Ano taki: https://a4-klub.pl/topic/427475-cdnc-silnik-gaśnie-jak-uda-się-ruszyć-to-coś-strzela-i-dalej-jest-ok Głowica do planowania, honowanie kanałów i sporo gratów do wymiany, cudowny CDNC z wadą olejową i ch...wą naprawą w akcji serwisowej przez Audi. Oraz po fakcie wyszło że jeszcze Turbo pękło. Taki miły zestawik ?
black4 Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 O kurcze ....współczuję przejść z autem. Doskonale rozumirm sytuację. Miałem podobne przygody tyle, że z A4 B7 2.0 TFSI. Auta nie dało się stroić powyżej pewnych parametrów. Skończylo się remontem (głowica, honowanie cylindrów, tuleje korb brąz itp.) i Stage 3. Tyle, że teraz wszystko jest ok. Kurcze ale, że w Twoim przypadku ASO tak dało ciała ? Czyli to nie tylko kwestia zastosowania niewłaściwych tłoków? Jak możesz napisz na priv gdzie zdecydowałeś się robić remont i jaki był orientacyjny koszt. Powodzenia
MatteoAlessandro Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Remont robi Quattro serwis w Warszawie na Antoniewskiej 3. Ich duży plus jest taki, że mają bardzo duży przerób VAGów więc co chwilę sobie spinali mój samochód z innymi takimi samymi i porównywali parametry. Aż doszli do sedna sprawy. O remoncie w Audi dowiedziałem się dopiero od Quattro po tym jak otworzyli silnik i powiedzieli, że on już na pewno był wcześniej otwierany. No i sprawdzili go wtedy w Audi i wyszło że miał akcje serwisową. Takie to właśnie super są autoryzowane serwisy. Generalizujac oczywiście. Co do kosztów to piszę tu żeby inni też mieli pogląd, bazowo to 11000, jak skończą robić to powiem ile dokładnie wyszło bo doszło extra honowanie i coś jeszcze. Plus dodatkowo ale to już mój wybór 1600 za tytanowe podkładki i wzmacniane sprężyny zaworowe. Tania zabawa nie jest ale jak nie teraz to kiedy tak się bawić.
black4 Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Dzięki za szczegółowe info i namiary na warsztat. Mam nadzieję, że tym razem wszystko przebiegnie pomyślnie. Rozumiem, że hybrydę robisz u Peruna? Pompę paliwa zostawiasz serie? Ważne, żeby po remoncie porządnie dotrzeć silnik. Ale to już pewnie sprawdzony warsztat Cię poinstruuje. Btw. W jakie parametry celujesz ok. 330ps i 460nm ? Pozdrawiam 1
MatteoAlessandro Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Docieranie na pewno będzie jak należy. Turbo w Kingsoft ale współpracują z Perunem więc możliwe, że tak czy siak u Peruna. Sam Perun mówił że pewnie do niego i tak przyjedzie ta sztuka. Robię na bazie nowego turbo. Celu sobie nie określam, ma być bezpiecznie. Na pewno nie więcej niż 350km
black4 Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 I słusznie. Jak już tyle energii włożyłeś w zrobienie jednostki na tip top to nie warto lepić starego turbo. 350 ps na hybrydzie z Ori turbo byłby świetny wynik. Powodzenia
MatteoAlessandro Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Ostatecznie będę celował w trochę mniej (320-330km), uznałem, że wolę mieć trochę mniej ale spokój (przy 350km może być już konieczna lepsza pompa paliwa oraz jeszcze lepsze sprężyny zaworowe z talerzykami niż te które założyłem). Teraz docieram silnik (wczoraj odebrałem auto) i po dotarciu idzie na wirusa. 1
rondell Opublikowano 13 Lutego 2020 Opublikowano 13 Lutego 2020 Zamierzam w swojej B8 2.0 TFSI CDNB wymienić intercooler na FMIC 550x230x65 mm. Czy oprócz samego IC do zmiany będą potrzebne jakieś inne akcesoria? Jeśli dobrze to obejrzałem, to będą potrzebne dwie redukcje silikonowe 57/63 i opaski do zaciśnięcia? Czy może coś jeszcze?
MatteoAlessandro Opublikowano 13 Lutego 2020 Opublikowano 13 Lutego 2020 Musisz przede wszystkim zobaczyć jak go tam założyć, Wagner którego ja założyłem był P&P, FMIC nie kupiłem dlatego, że tam właśnie warsztatu musi w sumie sam wykombinować jak go założyć
rondell Opublikowano 13 Lutego 2020 Opublikowano 13 Lutego 2020 6 minut temu, MatteoAlessandro napisał: Musisz przede wszystkim zobaczyć jak go tam założyć, Wagner którego ja założyłem był P&P, FMIC nie kupiłem dlatego, że tam właśnie warsztatu musi w sumie sam wykombinować jak go założyć Wagner to koszty są kosmiczne Wg FMIC ten, który wybrałem wejdzie bez zbędnych przeróbek. Należy jedynie wyrzeźbić mocowania. Chodzi mi o kwestie podłączenia go.
szklara Opublikowano 10 Marca 2020 Opublikowano 10 Marca 2020 Panowie podepne sie pod temat. Przymierzam sie do Stage 1 w 2.0 TFSI 225KM. Planowalem w V-Tech Krakow. Robil ktos tam? Jakies opinie? Jaka jest roznica ze spalaniem paliwa? Teraz spala mi srednio 12l w cyklu mieszanym. Fajnie byloby to troche obnizyc . Na brak mocy nie narzekam ale slyszalem ze mozna troche popracowac nad spalaniem a robie sporo kilometrow i wolalbym gazu nie zakladac. Chyba ze jest to bardzo znikoma roznica w spalaniu? Lepszy chip czy powerbox? *nie mam polskich znakow na sluzbowym*
Osiollekk Opublikowano 13 Czerwca 2020 Opublikowano 13 Czerwca 2020 To jak Panowie, 230x550x65 od FMIC spokojnie ogarnie 350KM w 2.0tfsi? Jest już cały wydech a będzie jeszcze hybryda z IHI, a nie chce niepotrzebnie zwiększać objętości układu.
Alik87 Opublikowano 26 Września 2023 Opublikowano 26 Września 2023 2.0 TFSI CDNB - wszystko seria oprocz cewek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się