maniekaudia4 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 witam proszę o analize logów DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_181480.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_181479.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_181478.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_181477.html nie zawsze ale czasami jest dalej wyczuwalne szarpnięcie i przymulenie pisałem wcześniej przez jakiś czas było nawet lepiej myślałem że mam to z głowy, ale jednak problem pozostał dziękiWszystko w logach jest w porządku ???
Homiczek Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 nie analizowałem jeszcze tdika bez zmiennej geometrii turbiny, ale tutaj widać wyraźnie że turbo za słabo dmucha. oglądnij sterowanie turbiną - zaworem upustowym i najlepiej sprawdzić podciśnienia
mariuszg37 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 witam, dołączę się do tematu. Również prosze o analize logów statycznychhttp://vaglog.rtnet.pl/log_182168.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_182169.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_182170.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_182171.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_182172.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_182173.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/log_182174.html
Homiczek Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 ale czego szukać ? w statycznych cudów niema. w dynamicznych grupa 11 jest turboa ono zazwyczaj daje popalić a tu jedynie kąt na rozrządzie blisko dopuszczalnej granicy(Synchro. angle), ale to są różne zdania czy schodzić do 0 czy nie. i jeden wtrysk (4) ciutke ochodzi z korekcjami od reszty ale to jeszcze ok.
elmer80 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Nie ma różnych zdań. Ma być 0 a najlepiej -1. Dynamicznie sprawdź 004 żeby sprawdzić czy napinacz trzyma
mariuszg37 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 jutro zrobie dynamiczne 004 i 013. Problem jest taki, że na jałowym chwilami buja silnikiem i budą, przy ok. 2000 obrotów (najbardziej na 5) drży drążek zmiany biegów, oraz przy większych prędkościach czuc wibracje na podłodze
elmer80 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Przyczyny mogą być różne. Pompki, wałek, egr, dwumasa, poduszki. Opony koła tarcze masz ok? Bo w trakcie jazdy mogą powodować wibracje.
mariuszg37 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 pompki wydają się być ok, wnioskując po vag, wałek nie wiem, nie słychać nic, egr zaślepiony ale przed zaślepieniem było to samo, poduszki są ok, pod skrzynią nowa a silinka dobre, opony po jednym sezonie a poza tym na zimowych kołach te same objawy, tarcze nowe
elmer80 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Zrób porządek z rozrządem. Zalecam wymianę uszczelnień na PD i przy okazji dobrze przyjrzeć się krzywką wałka rozrządu.
mariuszg37 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 witam ponownie po dłuższej nieobecności, wymieniłem kompletny rozrząd i wiskoze, efekt taki że auto zdecydowanie mniej i rzadziej buja na jałowym, oraz chodzi ciszej, poprawiła się kultura pracy, kąt synchronizacji (bez ingerencji) zmienił się z (+2,8) na oscyluje (1,7-2,2). Co do wibracji i drżen auto podczas jazdy podejrzenie padło na przegub wewnętrzny, niedługo się tym zajme.
bartek1605 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 najpierw ustaw synchronizacje na -0,6 do 0, później będziesz wymieniał pozostałe elementy
mariuszg37 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 ustawiłem synchronizację na 0, chwilami pokazuje -0,6. Wszystkie objawy pozostały
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się