Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba O Analize Logów 1.9 Tdi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam
proszę o analize logów

DYNAMICZNE:
nie zawsze ale czasami jest dalej wyczuwalne szarpnięcie i przymulenie
pisałem wcześniej przez jakiś czas było nawet lepiej myślałem że mam to z głowy, ale jednak problem pozostał
dzięki

Wszystko w logach jest w porządku ???
Opublikowano

nie analizowałem jeszcze tdika bez zmiennej geometrii turbiny, ale tutaj widać wyraźnie że turbo za słabo dmucha.

oglądnij sterowanie turbiną - zaworem upustowym i najlepiej sprawdzić podciśnienia

Opublikowano

ale czego szukać ? w statycznych cudów niema. w dynamicznych grupa 11 jest turboa ono zazwyczaj daje popalić

a tu jedynie kąt na rozrządzie blisko dopuszczalnej granicy(Synchro. angle), ale to są różne zdania czy schodzić do 0 czy nie.

i jeden wtrysk (4) ciutke ochodzi z korekcjami od reszty ale to jeszcze ok.

Opublikowano

Nie ma różnych zdań. Ma być 0 a najlepiej -1. Dynamicznie sprawdź 004 żeby sprawdzić czy napinacz trzyma

Opublikowano

jutro zrobie dynamiczne 004 i 013. Problem jest taki, że na jałowym chwilami buja silnikiem i budą, przy ok. 2000 obrotów (najbardziej na 5) drży drążek zmiany biegów, oraz przy większych prędkościach czuc wibracje na podłodze

Opublikowano

Przyczyny mogą być różne. Pompki, wałek, egr, dwumasa, poduszki. Opony koła tarcze masz ok? Bo w trakcie jazdy mogą powodować wibracje.

Opublikowano

pompki wydają się być ok, wnioskując po vag, wałek nie wiem, nie słychać nic, egr zaślepiony ale przed zaślepieniem było to samo, poduszki są ok, pod skrzynią nowa a silinka dobre, opony po jednym sezonie a poza tym na zimowych kołach te same objawy, tarcze nowe

Opublikowano

Zrób porządek z rozrządem. Zalecam wymianę uszczelnień na PD i przy okazji dobrze przyjrzeć się krzywką wałka rozrządu.

Opublikowano

witam ponownie po dłuższej nieobecności, wymieniłem kompletny rozrząd i wiskoze, efekt taki że auto zdecydowanie mniej i rzadziej buja na jałowym, oraz chodzi ciszej, poprawiła się kultura pracy, kąt synchronizacji (bez ingerencji) zmienił się z (+2,8) na oscyluje (1,7-2,2). Co do wibracji i drżen auto podczas jazdy podejrzenie padło na przegub wewnętrzny, niedługo się tym zajme.

Opublikowano

najpierw ustaw synchronizacje na -0,6 do 0, później będziesz wymieniał pozostałe elementy

Opublikowano

ustawiłem synchronizację na 0, chwilami pokazuje -0,6. Wszystkie objawy pozostały

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...