Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Telepanie Silnika Na Biegu Jałowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam A4 B8 2.0 TDI 170 KM 2009r. Zauważyłem trochę niepokojące zjawisko, a mianowicie szczególnie w upalne dni gdy klima działa, czasem na biegu jałowym jakby zatelepie silnikiem od czasu do czasu, wskazówka obrotomierza przy tym na ułamek sekundy spada niżej. Orientujecie się może jakie to mogą być symptomy? Druga rzecz, ale to jest raczej normalne wolę się upewnić, przy włączonej klimie czasami dość mocno kręci się wentylator, nie wiem czy to do końca normalne.

Opublikowano

wydaje mi się że to objaw pompowtryskiwaczy, dużo obciążenie idzie i wtedy jest to wyczuwalne,

polecam sprawdzić korekcje wtrysków i dolewać do ON olej 2t wtedy pompki lepiej beda smarowane i czysczone

co do wentylatora to może łapie temperature silnik i dlatego wentylatory szybciej sie kręcą

Opublikowano

wydaje mi się że to objaw pompowtryskiwaczy, dużo obciążenie idzie i wtedy jest to wyczuwalne,

polecam sprawdzić korekcje wtrysków i dolewać do ON olej 2t wtedy pompki lepiej beda smarowane i czysczone

co do wentylatora to może łapie temperature silnik i dlatego wentylatory szybciej sie kręcą

W b8 nie ma pompowtryskiwaczy...

Opublikowano

a to sorki

Opublikowano

Łapie temperaturę... czyli dokładnie o co chodzi?? Wentylator tylko tak buczy przy wysokiej temperaturze otoczenia i np. klima na 20 C, to normalne ? Nawet jeśli jadę krótki odcinek i auto nawet się nie zagrzeje pewnie zbytnio. A co do pompowtrysków , to już jest auto z CR.... więc nie sądzę.

Opublikowano

jak czesto ci zatrzesie autem ????

Opublikowano

no tak w sumie nie za często i mam to juz w sumie od dawna... Głównie obserwuję to jak jest wąłsnie włączona klima a na zewnatrz jest wysoka temperatura.

Opublikowano

Sprężarką sie załącza moze tak wyczulony jestes :) wiatrak norma

Opublikowano

To mnie uspokoiłeś :) A z tym telepaniem silnika to podpytam mojego mechanika przy następnej wymianie oleju, oby nie początek objawów dwumasa, ale już w sumie od dawna to obserwuję i nic więcej się z tym nie dzieje..Czasami też sporadycznie tak jak czytałem w innym temacie przy ruszaniu lubi szarpać trochę.

Opublikowano

Mi telepalo raz za czas i to byly poczatki dwumasa, pojawial sie rowniez halas na wolnych obrotach raz mi tak buda zatrzepalo chwile po odpaleniu autka ze sie wystraszylem i chcialem zgasic silnik ale po chwili ustalo, dwumas zrobiony i od momentu wymiany cisza :)

Opublikowano

A przy jakim przebiegu wymieniałeś ? Bo ja mam na razie 96 tys a auto kupiłem z przelotem 77, na razie przez te 20 tys oprócz właśnie okresowego telepania nic się nie dzieje wiec jeżdżę.

Opublikowano

dmumasy padaly roznie w tych autach duzo zalezalo od uzytkownika, ja kupilem auto z niemiec i juz halasowal dwumas raz za czas pojezdzilem rok i wymienilem bo trzepalo buda tez raz za czas ale zaczelo rowniez slizgac sprzeglo i wymienilem i mam spokoj swiety teraz - przebieg 157.000 tys jak ja kupowalem

Opublikowano

Koledzy takie pytanie ile jest tych poduszek pod silnikiem i skrzynią i które najczęściej padają?

Opublikowano

A4 B8 2.0 tdi cr 143 ps

Ja mam podobne objawy co prof87 na ciepłym silniku tylko że nie są one sporadyczne a ostatnio bardzo częste i trwają do czasu dodania gazu. Wskazówka obrotomierza chodzi góra dół i cały silnik się trzęsie. Na komputerku pokazuje zawsze ten sam błąd " czujnik wysokiego ciśnienia - sygnał niezrozumiały " . Wymieniłem trzy czujniki 2 na listwie wtryskowej jeden w pompie i d*pa cały czas to samo. Twierdzą że to pompa paliwa może coś pierniczyć. Ostatnio doszedł nowy objaw, po uruchomieniu chwilę chodzi na prawidłowych wolnych obrotach po czym wzrastają do 980 i tak sobie chodzi. Klima nie ma na to wpływu włączona czy nie bez różnicy. A miał być taki fajny samochodzik a tu d*pa ;-)

Opublikowano

Ostatnio doszedł nowy objaw, po uruchomieniu chwilę chodzi na prawidłowych wolnych obrotach po czym wzrastają do 980 i tak sobie chodzi

Pewnie DPFa dopala.

Opublikowano

samochodzik jest fajny tylko trzeba troche pojac jego zachowanie, jak obroty sa w granicach 980 rpm to tak jak kolega napisal powyzej DPF sie wypala, jezeli podejrzewaja pompe to niech ja wyciagnam i sprawdza rozbierajac ja bo dojscie jest dobre

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...