ziko02 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Witam Brakuje mu mocy... BS: 000 http://vaglog.rtnet.pl/log_181754.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/log_181755.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/log_181753.html Dynamiczne: 000 http://vaglog.rtnet.pl/log_181759.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/log_181760.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/log_181762.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/log_181761.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/log_181763.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/log_181764.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/log_181765.html Statyczne: 001 http://vaglog.rtnet.pl/log_181769.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/log_181768.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/log_181770.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/log_181773.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/log_181771.html 018 http://vaglog.rtnet.pl/log_181767.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/log_181771.html
Homiczek Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 ogólnie ok. ja też odczuwałem braki a logi wyglądały ok. jedyne co to widzę trochę obcinanie paliwa przez MAF, czyli przepływ powietrza. turbo troszkę faluje, bo przy 2500 przyhamowało, i potem przy 3100 dawało za mało, gdyż sie jeszcze nie zdążyło rozpędzić. I wtedy MAF trochę mały. Ogólnie wygląda że to zazwyczaj winna jest temperatura - im cieplej tym mniej tlenu, turbina go dogrzewa, seryjny IC nie wyrabia i komputer powyżej pewnej temp. obcina dawkowanie paliwa. a na podkręconych mapach cieplej jest w silniku, kolektorze bo temp w cylindrach też rośnie :]
ziko02 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Dzieki za wyczerpującą odpowiedź. Dostałem kilka sugestii ze wlasnie to wina temp zew. Rano jak jest poniżej 20st C to jedzie piknie!
elmer80 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Kat synchronizacji się rozjeżdża. Rozrząd kiedy zmieniany?
ziko02 Opublikowano 31 Października 2014 Autor Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) Wracam do tematu... Minęły 2 miesiące i temperatura zew. spadła co nie do końca rozwiązało mój problem. Auto raz jedzie dobrze, innym razem brakuje mu "siły" elmer80.... rozrząd zmieniany 2013. Znalazłem w sieci taki oto opis gościa który opisuje podobne do moich objawy w a3 1.9tdi. No więc. Czasami moje auto jest jakby słabsze i przy tym silnik pracuje nieco głośniej. Nie jest to zmiana kolosalna, ale odczuwalna dla kierowcy. Są dni, że silnik pracuje cicho, gładko, przyspieszenie jest wtedy znacznie lepsze, odczuwalnie lepsze. Kiedy trafia się czas słabości, auto zaczyna jakby wyć. Już od około 2.5 - 3 tyś obrotów jest po prostu wycie... Auto przyspiesza ale jakby je coś trzymało. Nie tyle co wycie, ale praca silnika wtedy (gdy jest nie halo) pozostaje WIELE do życzenia... jest duuuużo głośniej niż jak jest cacy. Normalnie między 2,5-4k obrotów jest przyzwoicie, powiedzialbym względnie cicho, natomiast kiedy złapie go ta bolączka w zakresie wspomnianych obrotów jest dużo głośniej, Wrażenie jak by chciał jechać a nie mógł. W chwilach "słabości" mam wrażenie że auto wolniej wkręca sie tez na obroty powyżej 2k... Dziś polatałem trochę i było różnie, jednak w pewnym momecie jak by się odmulił i do końca jazdy.... była bajka, czułem że mam 165km Ewidentnie coś mu jest.... Jakieś pomysły... ? Ktoś miał podobny problem? W niedziele bede go logował, poki co do wgladu logi z sierpnia. Edytowane 31 Października 2014 przez ziko02
elmer80 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 To że zmieniany to nie znaczy że jest ok. Jak widać po 004 ucieka na plus przy wyższych obrotach. Geometria turbiny się przycina bo widać po wysterowaniu N75. Tragedii nie ma i raczej to nie jest powodem niedomagań Twojej furmanki. wysłane z Commodore 64
ziko02 Opublikowano 31 Października 2014 Autor Opublikowano 31 Października 2014 Hmm, ostatnio raz przytrafił mi się totalny MUŁ, tzn auto wpadło w tryb awaryjny... i po ponownym uruchomieniu było już ok. Turbo było czyszczone... przed logowaniem, bo paździoch wpadał w tryb awaryjny regularnie.
Ossek Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Przepływka tnie w całym zakresie, pewnie nic się w tej kwestii nie zmieniło, ale w niedzielę zlogujemy padło i zobaczymy
spanky Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 (edytowane) Auto po programie, Przeplywomierz tnie dawke stad pewnie odczucie braku mocy, choc z drugie strony patrzac na mase powietrza mierzona przez przeplywomierz to troche dziwne ... Edytowane 1 Listopada 2014 przez spanky
Homiczek Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Auto po programie, Przeplywomierz tnie dawke stad pewnie odczucie braku mocy, choc z drugie strony patrzac na mase powietrza mierzona przez przeplywomierz to troche dziwne ... może go ktoś zestroił na wysoką ilość MAF, a teraz turbo troszkę osłabło i go podcina
ziko02 Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Opublikowano 2 Listopada 2014 Tak więc wrzucam dzisiejsze logi. Zaznaczam, że przy każdorazowym logowaniu dynamicznym auto "wpadało" w tryb awaryjny sygnalizując to błędem 17965 BS: 003 http://vaglog.pl/log_191683.html 011 http://vaglog.pl/log_191684.html Dynamiczne: 000 http://vaglog.pl/log_191685.html 001 http://vaglog.pl/log_191686.html 003 http://vaglog.pl/log_191687.html 004 http://vaglog.pl/log_191688.html 008 http://vaglog.pl/log_191689.html 010 http://vaglog.pl/log_191690.html 011 http://vaglog.pl/log_191691.html Statyczne: 000 http://vaglog.pl/log_191692.html 001 http://vaglog.pl/log_191693.html 003 http://vaglog.pl/log_191694.html 004 http://vaglog.pl/log_191695.html 007 http://vaglog.pl/log_191696.html 010 http://vaglog.pl/log_191697.html 013 http://vaglog.pl/log_191698.html 018 http://vaglog.pl/log_191699.html 023 http://vaglog.pl/log_191700.html Turbo było czyszczone przed programem (maj tego roku), przeladowuje... n75? Co z przepływomierzem? Dzięki jeszcze raz Grześ, że pomogłeś auto zlogować Gamoń ze mnie bo wywaliłem logi z 1 posta
Homiczek Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) teraz to jest nie halo konkretne. turbo dmucha dużo za dużo - tak jakby go ktoś rozregulował przy czyszczeniu- coś sie pewnie zacina sterowanie, albo jest przesatawione. odradzam deptanie na max!!! ale najciekawsze, to przepływkce się skończył zakres mierzenia, a komp dalej pokazuje że obcina przez przepływke turbo sam czyściłeś ? czy ktoś rozregulował śrubę na sztandze ? bo tą śrubę trzeba ustawić w TO SAMO POŁOŻENIE co przed rozbieraniem. po to jest tam pomalowane lakierem. bo jeżeli ktoś to rezregulował, to trzeba przywrócić fabryczne ustawienie Edytowane 2 Listopada 2014 przez Homiczek
ziko02 Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Opublikowano 4 Listopada 2014 Tak więc... Turbo czyszczone przez gościa który się na tym zna ( w b5 robił mi turbo i zero problemów) Jutro jednak odstawiam auto do niego, niech dziala. Turbo było... zaje.... Auto lata jak rakieta, nie wyje!!! Odnośnie pierwszego zabiegu czyszczenia turbiny, to mam swoją teorie... Mianowicie typ sie nie przyłożył jak trzeba... W tygodniu zaloguje paździocha i wrzucę logi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się