Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę O Analize Logów... Avf...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ogólnie ok.

ja też odczuwałem braki a logi wyglądały ok.

jedyne co to widzę trochę obcinanie paliwa przez MAF, czyli przepływ powietrza.

turbo troszkę faluje, bo przy 2500 przyhamowało, i potem przy 3100 dawało za mało, gdyż sie jeszcze nie zdążyło rozpędzić. I wtedy MAF trochę mały.

Ogólnie wygląda że to zazwyczaj winna jest temperatura - im cieplej tym mniej tlenu, turbina go dogrzewa, seryjny IC nie wyrabia i komputer powyżej pewnej temp. obcina dawkowanie paliwa.

a na podkręconych mapach cieplej jest w silniku, kolektorze bo temp w cylindrach też rośnie :]

Opublikowano

Dzieki za wyczerpującą odpowiedź. Dostałem kilka sugestii ze wlasnie to wina temp zew. Rano jak jest poniżej 20st C to jedzie piknie!

Opublikowano

Kat synchronizacji się rozjeżdża. Rozrząd kiedy zmieniany?

Opublikowano (edytowane)

Wracam do tematu...

Minęły 2 miesiące i temperatura zew. spadła co nie do końca rozwiązało mój problem.

Auto raz jedzie dobrze, innym razem brakuje mu "siły"

elmer80.... rozrząd zmieniany 2013.

Znalazłem w sieci taki oto opis gościa który opisuje podobne do moich objawy w a3 1.9tdi.

No więc. Czasami moje auto jest jakby słabsze i przy tym silnik pracuje nieco głośniej. Nie jest to zmiana kolosalna, ale odczuwalna dla kierowcy. Są dni, że silnik pracuje cicho, gładko, przyspieszenie jest wtedy znacznie lepsze, odczuwalnie lepsze. Kiedy trafia się czas słabości, auto zaczyna jakby wyć. Już od około 2.5 - 3 tyś obrotów jest po prostu wycie... Auto przyspiesza ale jakby je coś trzymało.

Nie tyle co wycie, ale praca silnika wtedy (gdy jest nie halo) pozostaje WIELE do życzenia... jest duuuużo głośniej niż jak jest cacy.

Normalnie między 2,5-4k obrotów jest przyzwoicie, powiedzialbym względnie cicho, natomiast kiedy złapie go ta bolączka w zakresie wspomnianych obrotów jest dużo głośniej, Wrażenie jak by chciał jechać a nie mógł.

W chwilach "słabości" mam wrażenie że auto wolniej wkręca sie tez na obroty powyżej 2k...

Dziś polatałem trochę i było różnie, jednak w pewnym momecie jak by się odmulił i do końca jazdy.... była bajka, czułem że mam 165km

Ewidentnie coś mu jest....

Jakieś pomysły... ?

Ktoś miał podobny problem?

W niedziele bede go logował, poki co do wgladu logi z sierpnia.

Edytowane przez ziko02
Opublikowano

To że zmieniany to nie znaczy że jest ok. Jak widać po 004 ucieka na plus przy wyższych obrotach.

Geometria turbiny się przycina bo widać po wysterowaniu N75.

Tragedii nie ma i raczej to nie jest powodem niedomagań Twojej furmanki.

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Hmm, ostatnio raz przytrafił mi się totalny MUŁ, tzn auto wpadło w tryb awaryjny... i po ponownym uruchomieniu było już ok.

Turbo było czyszczone... przed logowaniem, bo paździoch wpadał w tryb awaryjny regularnie.

Opublikowano

Przepływka tnie w całym zakresie, pewnie nic się w tej kwestii nie zmieniło, ale w niedzielę zlogujemy padło i zobaczymy :kox:

Opublikowano

Koniecznie :decayed:

Opublikowano (edytowane)

Auto po programie,

Przeplywomierz tnie dawke stad pewnie odczucie braku mocy, choc z drugie strony patrzac na mase powietrza mierzona przez przeplywomierz to troche dziwne ...

Edytowane przez spanky
Opublikowano

Auto po programie,

Przeplywomierz tnie dawke stad pewnie odczucie braku mocy, choc z drugie strony patrzac na mase powietrza mierzona przez przeplywomierz to troche dziwne ...

może go ktoś zestroił na wysoką ilość MAF, a teraz turbo troszkę osłabło i go podcina

Opublikowano

Tak więc wrzucam dzisiejsze logi. Zaznaczam, że przy każdorazowym logowaniu dynamicznym auto "wpadało" w tryb awaryjny sygnalizując to błędem 17965

BS:

003 http://vaglog.pl/log_191683.html

011 http://vaglog.pl/log_191684.html

Dynamiczne:

000 http://vaglog.pl/log_191685.html

001 http://vaglog.pl/log_191686.html

003 http://vaglog.pl/log_191687.html

004 http://vaglog.pl/log_191688.html

008 http://vaglog.pl/log_191689.html

010 http://vaglog.pl/log_191690.html

011 http://vaglog.pl/log_191691.html

Statyczne:

000 http://vaglog.pl/log_191692.html

001 http://vaglog.pl/log_191693.html

003 http://vaglog.pl/log_191694.html

004 http://vaglog.pl/log_191695.html

007 http://vaglog.pl/log_191696.html

010 http://vaglog.pl/log_191697.html

013 http://vaglog.pl/log_191698.html

018 http://vaglog.pl/log_191699.html

023 http://vaglog.pl/log_191700.html

Turbo było czyszczone przed programem (maj tego roku), przeladowuje... n75? Co z przepływomierzem?

Dzięki jeszcze raz Grześ, że pomogłeś auto zlogować :hi:

Gamoń ze mnie bo wywaliłem logi z 1 posta :facepalm:

Opublikowano (edytowane)

teraz to jest nie halo konkretne.

turbo dmucha dużo za dużo - tak jakby go ktoś rozregulował przy czyszczeniu- coś sie pewnie zacina sterowanie, albo jest przesatawione.

odradzam deptanie na max!!!

ale najciekawsze, to przepływkce się skończył zakres mierzenia, a komp dalej pokazuje że obcina przez przepływke :)

turbo sam czyściłeś ? czy ktoś rozregulował śrubę na sztandze ? bo tą śrubę trzeba ustawić w TO SAMO POŁOŻENIE co przed rozbieraniem. po to jest tam pomalowane lakierem.

bo jeżeli ktoś to rezregulował, to trzeba przywrócić fabryczne ustawienie

Edytowane przez Homiczek
Opublikowano

Tak więc... Turbo czyszczone przez gościa który się na tym zna ( w b5 robił mi turbo i zero problemów)

Jutro jednak odstawiam auto do niego, niech dziala.

Turbo było... zaje.... Auto lata jak rakieta, nie wyje!!!

Odnośnie pierwszego zabiegu czyszczenia turbiny, to mam swoją teorie...

Mianowicie typ sie nie przyłożył jak trzeba...

W tygodniu zaloguje paździocha i wrzucę logi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...