Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba O Analize Loga Dynamicznego 011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam
Od jakiegoś czasu wydaje mi się że autko jest przymulone przy obrotach do 2tys. Jak już osiągnie te obroty puszcza dymka czarnego.
Zrobiłem log dynamiczny grupy 011 bo tam prawdopodobnie będzie przyczyna tego.
Jestem laikiem w czytaniu logów ale wydaje mi się że z logów wynika że chyba gdzieś łapie mi lewe powietrze
Ponieżej log dynamiczny grupa 011

http://vaglog.rtnet.pl/log_181335.html

Będę wdzieczny za odpowiedz

Jeszcze dodam istotna rzecz ze zauwazylem spadek mocy i dymienie po pelnej regeneracji turbiny. Nie wiem czy sruba regulujaca sztange turbiny jest prawidlowo ustawiona

Opublikowano

ogólnie jest ok, ale właśnie jakby z dołu turbo sie wolno zbierało.

ciężko to tak ocenić, bo turbo też ma swoją bezwładność, ale możliwe że przez sztangę na najniższych obrotach się nie wychyla jak trzeba i niema natychmiastowej reakcji na gaz.

zawsze możesz jeszcze sprawdzić czy gdzieś delikatnie nie ucieka powietrze - i przez to nie wychyla się na max.

Opublikowano

No właśnie do tych 2tyś obrotów to tak wstaje powoli a później zryw lekki dym i leci ok.

Kiedyś mi 2 razy spadła rura która idzie od IC przy mocnym depnięciu można ona jest już luźna i puszcza powietrze ale z drugiej strony jak by puszczała powietrze to nie było by tak że na całym logu były by zaniżone wartości?

Opublikowano

Witam,

I jak poradziłeś sobie z problemem słabego przyspieszenia do 2000obr.?

pozdr.

Opublikowano

Zyje z tym nic nie robilem

Opublikowano

gados82, jaki masz kod silnika? BLB? bo u mnie jest identycznie :/

Opublikowano

Tak blb tak zeczelo się dziać bo regeneracji turbiny

Opublikowano

No to ciekawe, ja kiedyś wrzuciłem swoje logi to koledzy pisali że jest ok.

Opublikowano

Jest taki moment miedzy 1600 a 1800 jak przekroczy te obroty lekki dymek i wyrywa do przodu

Opublikowano (edytowane)

Dobrze by było jakby ktoś z BLB się wypowiedział albo wrzucił log. Może ta dziura w tym silniku to norma?

Edytowane przez szeryf
Opublikowano

No wlasnie chyba nie norma przed regeneracja turbo nie bylo tego

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Nie ma co ktoś ze zdrowym wrzucać loga to bez sensu, Twoje auto jest cały czas niedoładowane, a EGT wzrosło ze względu na nieprawidłowe AFR.

1. Regenerację przeprowadzono w sposób nieprofesjonalny i z tego tytułu trochę wydłużono sztangę by turbina przeżyła gwarancję.

I to fakt miałem już bardzo dużo takich przypadków....

2. Tak czy inaczej występują też lekkie problemy z wysterownaniem, do wymiany N75, ale nie naprawi to Tobie ciśnienia.

TURBINA NA REKLAMACJĘ w celu prawidłowej REGULACJI.

Edytowane przez QaDo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...