gados82 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 WItamOd jakiegoś czasu wydaje mi się że autko jest przymulone przy obrotach do 2tys. Jak już osiągnie te obroty puszcza dymka czarnego.Zrobiłem log dynamiczny grupy 011 bo tam prawdopodobnie będzie przyczyna tego.Jestem laikiem w czytaniu logów ale wydaje mi się że z logów wynika że chyba gdzieś łapie mi lewe powietrzePonieżej log dynamiczny grupa 011http://vaglog.rtnet.pl/log_181335.htmlBędę wdzieczny za odpowiedzJeszcze dodam istotna rzecz ze zauwazylem spadek mocy i dymienie po pelnej regeneracji turbiny. Nie wiem czy sruba regulujaca sztange turbiny jest prawidlowo ustawiona
Homiczek Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 ogólnie jest ok, ale właśnie jakby z dołu turbo sie wolno zbierało. ciężko to tak ocenić, bo turbo też ma swoją bezwładność, ale możliwe że przez sztangę na najniższych obrotach się nie wychyla jak trzeba i niema natychmiastowej reakcji na gaz. zawsze możesz jeszcze sprawdzić czy gdzieś delikatnie nie ucieka powietrze - i przez to nie wychyla się na max.
gados82 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2014 No właśnie do tych 2tyś obrotów to tak wstaje powoli a później zryw lekki dym i leci ok. Kiedyś mi 2 razy spadła rura która idzie od IC przy mocnym depnięciu można ona jest już luźna i puszcza powietrze ale z drugiej strony jak by puszczała powietrze to nie było by tak że na całym logu były by zaniżone wartości?
przemo33 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Witam, I jak poradziłeś sobie z problemem słabego przyspieszenia do 2000obr.? pozdr.
gados82 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 Zyje z tym nic nie robilem
szeryf Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 gados82, jaki masz kod silnika? BLB? bo u mnie jest identycznie :/
gados82 Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 Tak blb tak zeczelo się dziać bo regeneracji turbiny
szeryf Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 No to ciekawe, ja kiedyś wrzuciłem swoje logi to koledzy pisali że jest ok.
gados82 Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 Jest taki moment miedzy 1600 a 1800 jak przekroczy te obroty lekki dymek i wyrywa do przodu
szeryf Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) Dobrze by było jakby ktoś z BLB się wypowiedział albo wrzucił log. Może ta dziura w tym silniku to norma? Edytowane 3 Listopada 2014 przez szeryf
gados82 Opublikowano 15 Października 2015 Autor Opublikowano 15 Października 2015 No wlasnie chyba nie norma przed regeneracja turbo nie bylo tego Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
QaDo Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 (edytowane) Nie ma co ktoś ze zdrowym wrzucać loga to bez sensu, Twoje auto jest cały czas niedoładowane, a EGT wzrosło ze względu na nieprawidłowe AFR. 1. Regenerację przeprowadzono w sposób nieprofesjonalny i z tego tytułu trochę wydłużono sztangę by turbina przeżyła gwarancję. I to fakt miałem już bardzo dużo takich przypadków.... 2. Tak czy inaczej występują też lekkie problemy z wysterownaniem, do wymiany N75, ale nie naprawi to Tobie ciśnienia. TURBINA NA REKLAMACJĘ w celu prawidłowej REGULACJI. Edytowane 19 Października 2015 przez QaDo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się