gados82 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 WItamOd jakiegoś czasu wydaje mi się że autko jest przymulone przy obrotach do 2tys. Jak już osiągnie te obroty puszcza dymka czarnego.Zrobiłem log dynamiczny grupy 011 bo tam prawdopodobnie będzie przyczyna tego.Jestem laikiem w czytaniu logów ale wydaje mi się że z logów wynika że chyba gdzieś łapie mi lewe powietrzePonieżej log dynamiczny grupa 011http://vaglog.rtnet.pl/log_181335.htmlBędę wdzieczny za odpowiedzJeszcze dodam istotna rzecz ze zauwazylem spadek mocy i dymienie po pelnej regeneracji turbiny. Nie wiem czy sruba regulujaca sztange turbiny jest prawidlowo ustawiona
Homiczek Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 ogólnie jest ok, ale właśnie jakby z dołu turbo sie wolno zbierało. ciężko to tak ocenić, bo turbo też ma swoją bezwładność, ale możliwe że przez sztangę na najniższych obrotach się nie wychyla jak trzeba i niema natychmiastowej reakcji na gaz. zawsze możesz jeszcze sprawdzić czy gdzieś delikatnie nie ucieka powietrze - i przez to nie wychyla się na max.
gados82 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2014 No właśnie do tych 2tyś obrotów to tak wstaje powoli a później zryw lekki dym i leci ok. Kiedyś mi 2 razy spadła rura która idzie od IC przy mocnym depnięciu można ona jest już luźna i puszcza powietrze ale z drugiej strony jak by puszczała powietrze to nie było by tak że na całym logu były by zaniżone wartości?
przemo33 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Witam, I jak poradziłeś sobie z problemem słabego przyspieszenia do 2000obr.? pozdr.
gados82 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 Zyje z tym nic nie robilem
szeryf Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 gados82, jaki masz kod silnika? BLB? bo u mnie jest identycznie :/