karol2984 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Zalej może jakiś dodatek do paliwa liqui Molly czy coś takiego
Chmielu_B3 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) ja do tej pory wydałem około tysiąca złotych na naprawy, ale w tym nowa pompa wody. Poczekam może ktoś coś wymyśli. Pompę paliwa ktoś sprawdzał ? Edytowane 12 Września 2014 przez Chmielu_B3
karol2984 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Dobrze żebyś skonbiniwał jakiś komputer, kabel jakieś 50zl kosztuje, dużo by pomogło pewnie
Mesiah Opublikowano 12 Września 2014 Autor Opublikowano 12 Września 2014 Byłem na kompie jak miałem zwaloną sondę. Wymieniłem ja na nową i podjechałem wykasować błędy. Był tylko jeden od sondy właśnie.Przepływ powietrza też sprawdziłem ok 3.6-3.8 na jałowym biegu i pod 100 pod pełnym obciążeniem na 3 biegu. Komp nawet nie wywalił błędu , że mam wypadanie zapłonu. Wstawiłem nawet nową cewkę Helli za ok 400zł (nowa ponad 1000). Nie powinno tak być i koniec. Może jakiś czujnik położenia wału. A może sam sterownik płata mi figle ale wątpię (audi 80 wymieniałem i nie pomogło). Musze sprawdzić pompę (jej wymiana w pasku także nie pomogła) , regulator ciśnienia i wtryski. Co do wtrysków to sprawdzić je organoleptycznie? Wyjąć listwę i patrzeć przy kręceniu jak rozpyla paliwo? Takie wtryski da się sprawdzić na na stole probierczym do diesla (bosch za ponad 100 tyś)? Właśnie wróciłem z trasy. Pół godz piłowania auta na mieście. Obroty nie schodziły poniżej 4 tyś i aż do odcięcia. Nie lubię tak jeździć ale musiałem się wyżyć. Auto jedzie dobrze od 3.5-3.8 tyś i ciągnie aż pod 7 tys według obrotomierza (6.7 tyś na oko). Nie brakuje mu mocy pod koniec więc paliwa podlewa jak trzeba.
Labiel Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Co do VAGa to w tym roczniku diagnostyka jest dość uboga więc. Da radę sprawdzić podstawowe rzeczy ale nie spodziewajmy się tutaj cudów. Co do padającego ECU to ja bym tego nie wykluczał. U mnie był przypadek z wypadającym zapłonem w miarę nagrzewania się auta. Też szukałem przyczyn i nie mogłem znaleźć. Pomagało tylko całkowite odłączenie instalacji LPG ale nie ona była przyczyną. Po SWAPie na 1,8T wsio chodzi jak powinno łącznie z instalacją LPG. Co mnie zdziwiło przy SWAPie to, to że ECU już kiedyś był wymieniany.
karol2984 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Ja u siebie też myślałem nad czujnikiem położenia tym kolo filtra że mi tak szarpie jak się nagrzeje. Jak byś robił te sprawdzanie wtrysków może udało by ci się nagrać jakoś proces
Mesiah Opublikowano 12 Września 2014 Autor Opublikowano 12 Września 2014 Z nagraniem nie ma problemu. Pomyślałem , ze nałożę jeszcze 4 wężyki na te wtryski i włożę je do 4 takich samych pojemników. Tak sprawdzają w dieslach. Będę musiał tylko świece wykręcić bo aku nie wytrzyma takiego kręcenia. Jutro chyba spróbuje
karol2984 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Wyczyść dobrze gniazda wtrysków żeby nie wpadł syf co tam jest, ja i siebie wyjmowalem to były jak nowe w środku
Mesiah Opublikowano 12 Września 2014 Autor Opublikowano 12 Września 2014 Ja tez już u siebie wyjmowałem przy okazji wyciągania i uszczelniania kolektora. Także były jak nowe. Oring tez ok. Tylko , że po wyglądzie się ich nie ocenia. Mnie zastanawia tylko to czemu auto ciągnie do końca i nie ma żadnych wahań mocy. Problem jest tylko z przyduszaniem po nagłym wciśnięciu pedału gazu i wypadanie zapłonów na biegu jałowym. Według mnie pompa paliwa odpada całkowicie tak jak i regulator ciśnienia.
karol2984 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Z tym wypadaniem to chyba u nas w ADR-ach ta sama przyczyna, może wreszcie ktoś trafi
Mesiah Opublikowano 12 Września 2014 Autor Opublikowano 12 Września 2014 Na bank okaże się , że to samo. Na bank coś z osprzętem. Vałke rozebrałem i złożyłem bo myślałem , że może gniazda wypalone albo zawory krzywe ale nic z tych rzeczy. Po złożeniu dalej to samo. masakra jakaś.
karol2984 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Ten czujnik sprawdź kolo filtra oleju jak masz jak albo nawet na podmianke
Mesiah Opublikowano 12 Września 2014 Autor Opublikowano 12 Września 2014 Co to za czujnik jest koło filtra oleju?
karol2984 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 G28 chyba, położenia koła zamachowe
Mesiah Opublikowano 12 Września 2014 Autor Opublikowano 12 Września 2014 To ma sens. Jutro tylko zbadam gdzie on dokładnie jest. Jak zdejmę zbiorniczek wyrównawczy będzie widoczny? Ok już wiem gdzie jest. Jutro działam.
karol2984 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Kurde nie powiem Ci teraz czy z góry go widać, z dołu go wymacalem ledwo, z 5cm w lewo i dół od filtra o ile dobrze pamiętam
Mesiah Opublikowano 12 Września 2014 Autor Opublikowano 12 Września 2014 Jakoś to ogarnę. Nie takie rzeczy robiłem:) Zawsze lepiej spytać zamiast błądzić. To moje początki z 20v.
karol2984 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Spko jak wiem to powiem ja swoim juz 8 lat jeżdżę
Mesiah Opublikowano 12 Września 2014 Autor Opublikowano 12 Września 2014 Gratki za wytrwałość. Ja sam nie cierpię zmieniać aut. Jak jeżdżę długo przynajmniej wiem co mam zrobione. Od początku miałeś takie objawy?
karol2984 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Nie, jak zegarek chodził na początku, potem pompa wody siadła jak by razem z termostatem jak by, to była moja pierwsza poważna naprawa gdzie rozrząd musiałem zdjąć i założyć potem, więcej nic poważnego nie było, końcówka prawa i ze 2 wahacze całe nowe, potem już tylko same gumy dałem nowe, ogólnie oprócz pompy same pierdoły były do czasu aż szarpać zaczął
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się