LifeStyl Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 witam serdecznie. moje autko lapalo notlaufa i postanowilem oddac do mechanika. po wyciagnieciu turbiny stwierdzil do regeneracji. olej w filtrze powietrza, w wezach do ic i straszny luz na wirniku. turbina zostala robiona w grudziadzu. wszystkie czesci wymienione i testy na stole zrobione ( mam na to papier). Dzisiaj w trasie przy okolo 120 znowu notlauf. co moze byc przyczyna tego cholerstwa?? zawor n75, przeplymomierz czy jeszcze cos innego. prosze o pomoc
Wihajster Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 nieszczelnosc w wężykach podcisnienia,N75,czujnik cisnienia G71
Homiczek Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 zgraj logi grupy 11 - samej, powiedzmy od 2 do 4 tyś na 4tym biegu, albo chociaż w zakresie obrotów gdzie wystąpił notlauf. bo możliwe że składając przestawili sztangę względem oryginalnego położenia. albo masz coś pogrzebane i sterowanie turbo było dostrojone do turbiny która już słabo dawała rady, i teraz na nowej bije ciśnienie za duże
LifeStyl Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2014 jadac w 2 osoby turbo odcina przy okolo 120km/h 2100 obrotow. na 4 biegu jak przeciagne auto do 3500 obrotow to auto idzie, wrzucam 5 bieg chwila i odcina. Jak wracalem z nad morza w 4 osoby pelen bagaznik to na 4 biegu przy 80km/h odcinalo turbo.
krisssx Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 sprawdz jak kolega wyzej napisał zaworki i weze podcisnienia , potem podmien Map Sensor . a na koncu sprwdz zmienna geometrie w turbinie ( ruchy sztangi)
Ali89 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 moze byc tez sama gruszka turbo nieszczelna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się