RadoslawW Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Witam Panowie, A więc liczę na Waszą wyrozumiałość i szybki odzew w tym temacie. A teraz moja historia. Tydzień temu zakupiłem swoje wymarzone niebieskie Audi i zaraz po tym niemiła niespodzianka w postaci ukręconego wałka rozrządu. Myślałem że mam problem z pompą co nadal nie jest wykluczone ale pierwsze co mogło to spowodować to poprzedni właściciel idiota który wlał o 2,5 ltr za dużo oleju do silnika. Aktualnie szukam głowicy kompletnej o oznaczeniu AVJ ale nie ma szans takiej znaleźć tutaj w UK i z teraz moje pytanie. Czy podejdzie jakaś inna bez żadnych przeróbek i utraty na jakości czy wytrzymałości. Po drugie jak już to robię to może któryś model tej głowicy będzie się lepiej sprawował. Liczę na Wasze doświadczenie. POMOCY!!!
krzysiekml Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 od każdego wzdłużnego 1.8t podejdzie czyli avj,bfb,amb i bex na wąskim kanele i od starszych modeli aeb,ajl apu na szerokim kanale zresztą od zwykłych 1.8 też podejdzie np. adr
RadoslawW Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) Dzięki za szybką odpowiedź. A powiedz mi jaka jest różnica pomiędzy wąskim kanałem a szerokim i czy to się jakoś odbija w eksploatacji A czy ajq da rade bez żadnych przeróbek? Pytam ponieważ już mam mętlik w głowie bo etka mi pokazuje tylko te co wymienił Krzysiekml natomiast w intercars wyswietla mi więcej pasujących modeli. Doradźcie Panowie bo oszaleje... Edytowane 12 Sierpnia 2014 przez RadoslawW
VTG Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 (edytowane) Polecam od Adr anglika kupisz tanio, najlepiej z anglika. Zrobisz prowadnice zaworowe bo to standard 8zł sztuka. Będziesz miał błąd z Sai ale nie będzie waliło checka. Głowica dobra wytrzymała. Wszystko pasuje 1 w 1. Nie zawiera egr przeróbki nie są duże. Musisz wywalić egr, pompę sai, przewody od Sai, i zaślepić puszkę filtra powietrza bo z niego Sai zaciąga. Wszystko chodzi idealnie. Montowałem już 2 razy głowice od Adr raz do BFB raz do AVJ. Chodzą idealnie. Wałki rozrządu, napinacz zmiennych faz rozrządu łańcuch czujnik położenia wałka przełóż z AVJ. Gdy dasz z adra będzie mocniejsza góra, on ma ostrzejsze krzywki. Edytowane 22 Sierpnia 2014 przez VTG
stranger212 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Tylko ze głównym założeniem było nie przerabianie niczego. A najbardziej mi zależy nas tym aby włożyć całą głowicę bo z mojej starej avj nie przełożenie ani napinaczu ani wałków.
jacek70 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 A w czym przeszkadza mocniejsza góra?
RadoslawW Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 No w sumie w niczym tylko nie chce sobie kosztów generować
stranger212 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 (edytowane) No dobra Panowie. Czyli stawiacie na głowice z szerokimi kanałami. Mam że tak powiem pod ręką głowicę AEB. I teraz pytanie czy też ją wsadzę bez przeróbek z wałkami, napinaczem itd. Czy będą pasować kolektory, czujnik położenia wału ... Przepraszam za te wszystkie pytania ale całe życie grzebałem w dieslach a z benzyną walczę pierwszy raz. Edytowane 27 Sierpnia 2014 przez stranger212
hiszpan115 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Dnia 27.08.2014 o 18:58, stranger212 napisał: No dobra Panowie. Czyli stawiacie na głowice z szerokimi kanałami. Mam że tak powiem pod ręką głowicę AEB. I teraz pytanie czy też ją wsadzę bez przeróbek z wałkami, napinaczem itd. Czy będą pasować kolektory, czujnik położenia wału ... Przepraszam za te wszystkie pytania ale całe życie grzebałem w dieslach a z benzyną walczę pierwszy raz. i co jaka wkońcu głowice założyłes bo podobny problem ?
A4cabrio18tbfb Opublikowano 26 Czerwca 2018 Opublikowano 26 Czerwca 2018 W dniu 22.08.2014 o 22:04, VTG napisał: Polecam od Adr anglika kupisz tanio, najlepiej z anglika. Zrobisz prowadnice zaworowe bo to standard 8zł sztuka. Będziesz miał błąd z Sai ale nie będzie waliło checka. Głowica dobra wytrzymała. Wszystko pasuje 1 w 1. Nie zawiera egr przeróbki nie są duże. Musisz wywalić egr, pompę sai, przewody od Sai, i zaślepić puszkę filtra powietrza bo z niego Sai zaciąga. Wszystko chodzi idealnie. Montowałem już 2 razy głowice od Adr raz do BFB raz do AVJ. Chodzą idealnie. Wałki rozrządu, napinacz zmiennych faz rozrządu łańcuch czujnik położenia wałka przełóż z AVJ. Gdy dasz z adra będzie mocniejsza góra, on ma ostrzejsze krzywki. Hej. A bez przekladania walkow i tej reszty tez bedzie git? Mam bfb i troche je modze i ostre walki by sie przydaly;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się