dr_eV Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Witam, Nie daje mi to spokoju, więc prosił bym Was o zdanie na temat Głowicy w moim bfb, mianowicie na uchwycie (chyba do podnoszenia) wybite jest oznaczenie AGN, co przedstawiają poniższe zdjęcia. W tym momencie nasuwa się pytanie, czy ta głowica jest odpowiednia? bo z tego co zdarzyłem się dowiedzieć AGN, jest z 1,8 A3 bez turba.. a co za tym idzie ma 2 różnice.. nie ma otworu do spalin, a także jakiś dodatkowych kanałów, zapobiegającym zanieczyszczeniom czy coś. Prawdę mówiąc auto dobrze jeździ, przynajmniej wg mnie.
edekxp Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Rzeczywiście głowica jest z A3.Mam takie auto i raczej do bfb nie powinno się takich zakładać.Pasują z AVJ,BEX,AMB
dr_eV Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Podobno kanały są te same... I patrząc po śrubach to ona dość dawno była wymieniona. Zostaje chyba tylko jeździć, jak się rozsypie (miejmy nadzieję, że nie) to wtedy się weźmie taką jak powinno. 2
wodi87 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 roznica moze byc w zaworac... czyli od zabezpieczenia do główki w 1.8T 5mm 1.8 3mm czyli jak sie zaklada glowica ze zwyklego 1.8 to zawory na walkach z 1.8T nie beda sie otwieraly calkowicie i nie bedzie mocy
dr_eV Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Ale ciągnie dobrze... przynajmniej tak mi się wydaje
VTG Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Jest jedna zaleta szeroki kanał dolotowy, jest bardziej wytrzymała. I o dziwo ma Sai i egr. Ja zakładałem głowicę do BFB bez egr z ADR czyli to samo tylko z A4 i też cyka. EGR podaje powietrze z pompy sai bezpośrednio nad zawory wydechowe żeby dopalić spaliny jak zimny (ekologia). Zawory takie same, zabepieczenia też. Jedynie wałki nastawnik zmiennych faz rozrządu łańcuch czujnik położenia wałka rozrządu inne. Ale to się przekłada. Nawet hydropopychacze takie same bo przekładałem z adr wydechowe bo były lepsze. Także zmiana głowicy z AGN to zmiana na lepsze.
dr_eV Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Jest jedna zaleta szeroki kanał dolotowy, jest bardziej wytrzymała. I o dziwo ma Sai i egr. Ja zakładałem głowicę do BFB bez egr z ADR czyli to samo tylko z A4 i też cyka. EGR podaje powietrze z pompy sai bezpośrednio nad zawory wydechowe żeby dopalić spaliny jak zimny (ekologia). Zawory takie same, zabepieczenia też. Jedynie wałki nastawnik zmiennych faz rozrządu łańcuch czujnik położenia wałka rozrządu inne. Ale to się przekłada. Nawet hydropopychacze takie same bo przekładałem z adr wydechowe bo były lepsze. Także zmiana głowicy z AGN to zmiana na lepsze. O sai i egr mówisz o tej AGN tak? A ten otwór do spalin co idzie do turbo? Czyli z tego co napisałeś, głowica z AGN jest lepsza od tej fabrycznej BFB, dobrze to zrozumiałem? Pytanie mam odnośnie rozrządu bo będe wymieniał na jesień, Ma być standardowy takie jak do BFB?
jacek70 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 A jest jakaś różnica w rozrządach 1,8t???
dr_eV Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Nie wiem, dlatego pytam. Bo w końcu głowica inna ale i tak przy wymianie dla świętego spokoju policzę zęby
Łukasz13 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Ta głowica nie jest raczej na szerokim kanale, jak aeb i adr, tylko na wąskim.
dr_eV Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Te głowice też były podobno na szerokich kanałach.. Na kartce którą niestety zostawiłem w aucie mam nr z głowicy spisany, jutro go tu dopiszę. Wtedy się pewnie wyjaśni.
Łukasz13 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Były na szerokich ale te starsze wersje, Twoja jest już z sai i podejrzewam że to ta nowsza, po za tym logi na szerokiej głowicy wyglądały by inaczej i na seryjnym programie od bfb auto by za bardzo nie chciało jechac.
dr_eV Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) 058 103 373D taki Jest nr głowicy. Po przeszukaniu google, wychodzi na to, że głowica pasuje.. przynajmniej wg nr OE. ps. Jak by inaczej logi wyglądały, które logi? bo jak porównywałem swoje z kimś innym co wrzucił z bfb to prawie niczym się nie różnia. Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez dr_eV
Rafal2222 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Rzeczywiście głowica jest z A3.Mam takie auto i raczej do bfb nie powinno się takich zakładać.Pasują z AVJ,BEX,AMB Sorry za odgrzanie kotleta, ale okazało się jednak że mam głowicę nie nadającą się nawet do spawania. Nigdzie nie mogę znaleźć głowicy bfb na sprzedaż. Które jeszcze podejdą bez problemu. Mechanik ma głowicę APT, nie ma ona jednak wyjścia na egr.
bongod Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 A jest egr w 1.8t? Chyba że chodzi Ci o zawór od sai . Jeśli tak to nie jest on potrzebny ale nie wiem czy głowica pasuje .
3Bit Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 tez szukałem długo głowicy do BFB, bo musiałem wymienić i wiem ze ciężko znaleźć w dobrej cenie i stanie. Dlatego zastanawiałem się nad użyciem innej. Z tego co się dowiedziałem to na pewno głowice z AVJ, AWT, BEX i AMB będą pasować. W moim przypadku mechanik dopadł gdzieś głowice od BFB i właśnie ją montuje.
Rafal2222 Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Ja znalazlem na szrocie AVJ. Godzina demontaz ale oplacilo sie. Na razie smigam 3 tygodnie i jest OK. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
dr_eV Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) http://olx.pl/oferta/silnik-1-8t-bfb-163km-slupek-audi-a4-b6-b7-passat-b5-CID5-IDaIm5R.html#8cea183885a moze cos takiego Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez dr_eV
Krzysiek2808 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Witam , mam silnik bfb z głowicą ADR. Podejrzewam samochod o nie pełną moc. Powiedzcie jaka wysokość krzywek powinna być w takim zestawieniu lub nr wałków i czy różnica jest tylko w wysokości krzywek czy też w fazach rozrządu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się