Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pytanie Odnośnie Głowicy W Moim Bfb


dr_eV

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Nie daje mi to spokoju, więc prosił bym Was o zdanie na temat Głowicy w moim bfb, mianowicie na uchwycie (chyba do podnoszenia) wybite jest oznaczenie AGN, co przedstawiają poniższe zdjęcia. W tym momencie nasuwa się pytanie, czy ta głowica jest odpowiednia? bo z tego co zdarzyłem się dowiedzieć AGN, jest z 1,8 A3 bez turba.. a co za tym idzie ma 2 różnice.. nie ma otworu do spalin, a także jakiś dodatkowych kanałów, zapobiegającym zanieczyszczeniom czy coś. Prawdę mówiąc auto dobrze jeździ, przynajmniej wg mnie.

silni1.jpg

silnik2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście głowica jest z A3.Mam takie auto i raczej do bfb nie powinno się takich zakładać.Pasują z AVJ,BEX,AMB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno kanały są te same... I patrząc po śrubach to ona dość dawno była wymieniona. Zostaje chyba tylko jeździć, jak się rozsypie (miejmy nadzieję, że nie) to wtedy się weźmie taką jak powinno.

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roznica moze byc w zaworac... czyli od zabezpieczenia do główki w 1.8T 5mm 1.8 3mm czyli jak sie zaklada glowica ze zwyklego 1.8 to zawory na walkach z 1.8T nie beda sie otwieraly calkowicie i nie bedzie mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jedna zaleta szeroki kanał dolotowy, jest bardziej wytrzymała. I o dziwo ma Sai i egr. Ja zakładałem głowicę do BFB bez egr z ADR czyli to samo tylko z A4 i też cyka. EGR podaje powietrze z pompy sai bezpośrednio nad zawory wydechowe żeby dopalić spaliny jak zimny (ekologia). Zawory takie same, zabepieczenia też. Jedynie wałki nastawnik zmiennych faz rozrządu łańcuch czujnik położenia wałka rozrządu inne. Ale to się przekłada. Nawet hydropopychacze takie same bo przekładałem z adr wydechowe bo były lepsze. Także zmiana głowicy z AGN to zmiana na lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jedna zaleta szeroki kanał dolotowy, jest bardziej wytrzymała. I o dziwo ma Sai i egr. Ja zakładałem głowicę do BFB bez egr z ADR czyli to samo tylko z A4 i też cyka. EGR podaje powietrze z pompy sai bezpośrednio nad zawory wydechowe żeby dopalić spaliny jak zimny (ekologia). Zawory takie same, zabepieczenia też. Jedynie wałki nastawnik zmiennych faz rozrządu łańcuch czujnik położenia wałka rozrządu inne. Ale to się przekłada. Nawet hydropopychacze takie same bo przekładałem z adr wydechowe bo były lepsze. Także zmiana głowicy z AGN to zmiana na lepsze.

O sai i egr mówisz o tej AGN tak? A ten otwór do spalin co idzie do turbo?

Czyli z tego co napisałeś, głowica z AGN jest lepsza od tej fabrycznej BFB, dobrze to zrozumiałem?

Pytanie mam odnośnie rozrządu bo będe wymieniał na jesień, Ma być standardowy takie jak do BFB?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, dlatego pytam. Bo w końcu głowica inna :) ale i tak przy wymianie dla świętego spokoju policzę zęby :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te głowice też były podobno na szerokich kanałach.. Na kartce którą niestety zostawiłem w aucie mam nr z głowicy spisany, jutro go tu dopiszę. Wtedy się pewnie wyjaśni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były na szerokich ale te starsze wersje, Twoja jest już z sai i podejrzewam że to ta nowsza, po za tym logi na szerokiej głowicy wyglądały by inaczej i na seryjnym programie od bfb auto by za bardzo nie chciało jechac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

058 103 373D taki Jest nr głowicy.

Po przeszukaniu google, wychodzi na to, że głowica pasuje.. przynajmniej wg nr OE.

ps. Jak by inaczej logi wyglądały, które logi? bo jak porównywałem swoje z kimś innym co wrzucił z bfb to prawie niczym się nie różnia.

Edytowane przez dr_eV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście głowica jest z A3.Mam takie auto i raczej do bfb nie powinno się takich zakładać.Pasują z AVJ,BEX,AMB

Sorry za odgrzanie kotleta, ale okazało się jednak że mam głowicę nie nadającą się nawet do spawania. Nigdzie nie mogę znaleźć głowicy bfb na sprzedaż. Które jeszcze podejdą bez problemu. Mechanik ma głowicę APT, nie ma ona jednak wyjścia na egr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest egr w 1.8t? Chyba że chodzi Ci o zawór od sai . Jeśli tak to nie jest on potrzebny ale nie wiem czy głowica pasuje :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez szukałem długo głowicy do BFB, bo musiałem wymienić i wiem ze ciężko znaleźć w dobrej cenie i stanie. Dlatego zastanawiałem się nad użyciem innej. Z tego co się dowiedziałem to na pewno głowice z AVJ, AWT, BEX i AMB będą pasować.

W moim przypadku mechanik dopadł gdzieś głowice od BFB i właśnie ją montuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znalazlem na szrocie AVJ. Godzina demontaz ale oplacilo sie. Na razie smigam 3 tygodnie i jest OK.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam silnik bfb z głowicą ADR. Podejrzewam samochod o nie pełną moc. Powiedzcie jaka wysokość krzywek powinna być w takim zestawieniu lub nr wałków i czy różnica jest tylko w wysokości krzywek czy też w fazach rozrządu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...