Gość Murzyn Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Witam wszystkich. Mam zamiar, w najblizszej przyszlosci zmienic moja sliczna B5 na cos innego... pewnie B6 W dieselku sie zakochalem(moje 1 auto w dieslu), wiec musi byc TDI, natomiast naped na przednia os delikatnie mnie irytowal (przyzwyczajenie do RWD i 4WD) :/ i w zwiazku z tym mam pytanko. Jak spisuje sie naped quattro w połączeniu z TDI (1.9 i 2.5). Jak ksztaltuje sie spalanie i osiagi. Mialem okazje troche pojezdzic A6 2.5 TDI 250KM quattro i auto wydawalo mi sie totalnie zamulone, turlało sie zamiast jechac (bycmoze trafilem na jakis wytyrany egzemplarz). wiadomo ze wieksza masa itd ale spodziewalem sie duzo wiecej Za wszelkie informacje i pomoc wielkie THX PS. Nie wiem czy post umiescilem w odpowiednim miejscu, ale wybaczcie-dopiero poznaje to forum:)
Wihajster Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Witam wszystkich.Mam zamiar, w najblizszej przyszlosci zmienic moja sliczna B5 na cos innego... pewnie B6 W dieselku sie zakochalem(moje 1 auto w dieslu), wiec musi byc TDI, natomiast naped na przednia os delikatnie mnie irytowal (przyzwyczajenie do RWD i 4WD) :/ i w zwiazku z tym mam pytanko. Jak spisuje sie naped quattro w połączeniu z TDI (1.9 i 2.5). Jak ksztaltuje sie spalanie i osiagi. Mialem okazje troche pojezdzic A6 2.5 TDI 250KM quattro i auto wydawalo mi sie totalnie zamulone, turlało sie zamiast jechac (bycmoze trafilem na jakis wytyrany egzemplarz). wiadomo ze wieksza masa itd ale spodziewalem sie duzo wiecej Za wszelkie informacje i pomoc wielkie THX PS. Nie wiem czy post umiescilem w odpowiednim miejscu, ale wybaczcie-dopiero poznaje to forum:) 2,5 tdi 250 KM zamulone???cos krecisz :razz: jezdzilem 180 konnym i bylem w szoku.pewnie mial przeplywke walnieta :razz:
Hugo Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Witam wszystkich.Mam zamiar, w najblizszej przyszlosci zmienic moja sliczna B5 na cos innego... pewnie B6 W dieselku sie zakochalem(moje 1 auto w dieslu), wiec musi byc TDI, natomiast naped na przednia os delikatnie mnie irytowal (przyzwyczajenie do RWD i 4WD) :/ i w zwiazku z tym mam pytanko. Jak spisuje sie naped quattro w połączeniu z TDI (1.9 i 2.5). Jak ksztaltuje sie spalanie i osiagi. Mialem okazje troche pojezdzic A6 2.5 TDI 250KM quattro i auto wydawalo mi sie totalnie zamulone, turlało sie zamiast jechac (bycmoze trafilem na jakis wytyrany egzemplarz). wiadomo ze wieksza masa itd ale spodziewalem sie duzo wiecej Za wszelkie informacje i pomoc wielkie THX PS. Nie wiem czy post umiescilem w odpowiednim miejscu, ale wybaczcie-dopiero poznaje to forum:) 2,5 tdi 250 KM zamulone???cos krecisz :razz: jezdzilem 180 konnym i bylem w szoku.pewnie mial przeplywke walnieta :razz: Chyba koledze sie źle klepnęło i miało być 150KM
Wihajster Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Witam wszystkich.Mam zamiar, w najblizszej przyszlosci zmienic moja sliczna B5 na cos innego... pewnie B6 W dieselku sie zakochalem(moje 1 auto w dieslu), wiec musi byc TDI, natomiast naped na przednia os delikatnie mnie irytowal (przyzwyczajenie do RWD i 4WD) :/ i w zwiazku z tym mam pytanko. Jak spisuje sie naped quattro w połączeniu z TDI (1.9 i 2.5). Jak ksztaltuje sie spalanie i osiagi. Mialem okazje troche pojezdzic A6 2.5 TDI 250KM quattro i auto wydawalo mi sie totalnie zamulone, turlało sie zamiast jechac (bycmoze trafilem na jakis wytyrany egzemplarz). wiadomo ze wieksza masa itd ale spodziewalem sie duzo wiecej Za wszelkie informacje i pomoc wielkie THX PS. Nie wiem czy post umiescilem w odpowiednim miejscu, ale wybaczcie-dopiero poznaje to forum:) 2,5 tdi 250 KM zamulone???cos krecisz :razz: jezdzilem 180 konnym i bylem w szoku.pewnie mial przeplywke walnieta :razz: Chyba koledze sie źle klepnęło i miało być 150KM pewni emasz racje hugo
Gość Murzyn Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 upsss faktycznie sie zle kliknelo...bardzo zle. Oczywiscie chodzi o 150KM PS. THX Hugo za przeniesieenie, a nie wykasowanie
bratpit Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Mój się zbiera idealnie i niezamienił bym go na inny
Gość Murzyn Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 no tak... a Ty masz naped na 4 łapki??
bratpit Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 no tak... a Ty masz naped na 4 łapki?? niestety ośka
Hugo Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Znaleźć B6 1,9TDi z napędem quattro to nie jest proste zadanie.Sam szukałem takiego zestawu przez ponad 4 miesiące i znalazłem tylko 2 sztuki , ale nie były warte uwagi , poddałem się i kupiłem ośke.Troche szkoda bo człowiek się przyzwyczaił do quattro przez te 8 lat.Ale nie narzekam i jestem bardzo zadowolony z zakupu
Gość Murzyn Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 no wlasnie. Chodziło mi o to jak diesle daja sobie rade z quattro To ze 2.5 150KMna osce wymiata jak glupie to ja wiem, jezdzilem i chcialem takie kupic. 1.9 115KM RWD tez daje sobie rade Wiem, że to nie jest proste zadanie, ale mi sie nie spieszy Obecna A4 sipsuje sie idealnie wiec mam czas zeby szukac. Zastanawiam sie tylko czy jest sens, bo powiedzmy ze znajde takie, niebite,zadbane a sie okaze ze jezdzi tak jak to A6 o ktorym pisalem. No i lipa
Hugo Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Kupuj i się nie zastanawiaj.Pojdziesz na wgranie programu i będzie ok 170KM i ok 400Nm i pozamiatane
bratpit Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Kupuj i się nie zastanawiaj.Pojdziesz na wgranie programu i będzie ok 170KM i ok 400Nm i pozamiatane Jeżeli chodzi o 2.5 tdi to juz się rozglądałem i takie rozsądne podniesienie mocy to 174 i 370 Nm ale cały czas się wacham
Hugo Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Kupuj i się nie zastanawiaj.Pojdziesz na wgranie programu i będzie ok 170KM i ok 400Nm i pozamiatane Jeżeli chodzi o 2.5 tdi to juz się rozglądałem i takie rozsądne podniesienie mocy to 174 i 370 Nm ale cały czas się wacham Ja miałem na myśli 1.9Tdi 130KM
Gość Murzyn Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 to jeszcze tylko trzeba przeanalizowac spalanie. Moze chociaz ktos ma dane fabryczne B6 1.9 2.5 i to samo w quattro??
Hugo Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 to jeszcze tylko trzeba przeanalizowac spalanie. Moze chociaz ktos ma dane fabryczne B6 1.9 2.5 i to samo w quattro?? 1.9TDI quattro 310Nm/1900 obr/min vmax 202km/h 0-100 10.6 Masa własna 1615kg Śred.zużycie paliwa: 6.2l 2.5TDI quattro 370Nm/1500-2500 obr/min vmax 222km/h 0-100 8,7 Masa własna 1720kg Śred.zużycie paliwa: 7.8l
Gość Murzyn Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 a ośki jakie maja dane?? [ Dodano: 2006-06-24, 02:08 ] dokladnie tutaj
jimijoe Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Sorki za odkop ale temat jest na temat tego co szukam Planuję kupno A4 TDi i dziś znalazłem taką ofertę: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=120852817 jest to autko z napędem na 4 kółka. Bardzo prosiłbym o jakieś uwagi czy warto takie czy lepiej pozostać przy standardowym napędzie? Jaka jest różnica w spalaniu, w serwisowaniu i awaryjności?
Gość Murzyn Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 jimijoe, najpierw zapraszamy do newbie... quattro-pewnie ze warto, jeden z najlepszych ukaldow przeniesienia napedu na 4 lapy :mrgreen: jezeli chodzi o awaryjnosc i serwisowanie to zadne dodatkowe koszty Cie nie czekaja, natomiast roznica w spalaniu jezeli chodzi o TDI z tego co sie orientuje to ok 1l/100km
Pikuś Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Opublikowano 14 Sierpnia 2006 roznica w spalaniu jezeli chodzi o TDI z tego co sie orientuje to ok 1l/100km Murzyn, troche chyba przesadziles, moze jakies 0,5l to sie zgodze. jimijoe, jak kupisz Q to bedziesz tylko pozniej takie chcial kupowac, a szczegolnie po zimie. Jednym slowem polecam ten naped, co do ogloszenia to przebieg podejzany, a cena to juz samnie wiem.
arek2642 Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Według mnie też warto pokusić się o napęd 4x4. Jeszcze miesiąc temu też zastanawiałem się co kupić i wybrałem ten rodzaj napędu. Jak narazie ( po miesiącu jazdy :twisted: ) czuję zdecydowaną różnicę przy jeździe po krętych drogach - zakręty możesz pokonywać przy większej prędkości niż tradycyjna 1 ośka. W zimie jeszcze nie jeździłem ale z tego co piszą posiadacze quatro to też jest zdecydowanie lepiej. Sumując to wszystko polecam. :smile:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się