dani270 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Witam moj AFN ma nowa pompe 11, wtryski regenerowane 216,turbo ale ostatnio zauwazylem ze cos lekko lopatki zjadlo mimo nowego filtra;/ nowe panewki, pierscienie, przeplywke filtry mana i olej motul 8100 kat wtrysku ustawiony i ciagle cos go boli. W zimie na starej pompie ciezko palil a na tej nie wiem jak bedzie zima, nawet na jalowym kopci i czuc nie spalona rope a jak sie depcze to zostawia chmure na duzej jak i na malej dawce paliwa.Zazwyczaj samochod glosno pracuje tak ze przy 2 tys trzeba bieg zmieniac bo za glosno w srodku jest ale bywaja dni ze przez chwile tak cicho pracuje ze go nie slychac nawet na wyzszych obrotach a najczesciej tak jest w bardzo gorace dni. Ponizej zamieszczam logi dynamiczne i zachecam do tematu. 000 http://vaglog.rtnet.pl/log_182709.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/log_182703.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/log_182704.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/log_182705.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/log_182706.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/log_182707.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/log_182708.html
tomasz102 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Doładowanie standard, a wtryski i pompa mod. Dymienie na takich wtyskach i pompie to norma. Efektem takiej jazdy będą zapieczone łopatki. Zmień turbo na awx, zrób program i powinno być dobrze
dani270 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2014 przed zmiana wtryskow i pompy tez kopcil i chyba nawet wiecej a glownym problemem dla mnie jest to jak glosno silnik pracuje
ciahciah Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 na postoju dymienie i smród na takich wtryskach i pompie nie ma prawa występować, nawet w garażu nie powinno być czuć smrodu sprzedaj turbinę i kup nie regenerowaną od 130km awx/avf, jak planujesz grubsze mody hybryda awx, ori brd a najlepiej ori GTB1756vk, ale ja bym nie szalał i kupił awx bo może się okazać że słupek lub wtryski i tak dają ciała co działo się takiego z silnikiem że trzeba było wymienić panewki i pierścienie? ile to cię kosztował? jeżeli chce uciszyć silnik zmień olej, optymalnym będzie LM syntchoil 5W40 fioletowe opakowanie, są też inne leprze ale niestety droższe:) jeżeli przepływka tylko zaniżała to wymieniłeś ją nie potrzebnie, pompę też jeżeli zmieniłeś tylko przez kulawe zapalanie dawkę jałową masz 3,0mg, możesz skorygować na 4,0mg ale to szczegół bo tuner wszystko ogarnie by nie było nadmiernego dymu wywal tego czipa i wsadź serie, pewnie sam to spłodziłeś, radocha ze zrobienia czegoś samemu jest bezcenna ale zmarnujesz tylko zdrowie, czas a efekt i tak będzie beznadziejny przy 2000obr silnik głośno pracuje albo przez kończący się dwumas lub ogólne zmęczenie napędu i mocowań albo przez nie równą moc na cylindrach czyli problem ze słupkiem albo wtryskami, na kanale po dokręcaj wszystkie śruby i obejrzyj wszystko używając oka i ręki opisz na czym polegała regeneracja wtrysków, co było zrobione, na jakiej maszynie wykonywano operacje, jakie ciśnienia ustawiono, i czy masz wydruk z tej operacji z tego co widzę z połowę kosztów na generowałeś w gwizdek w trakcje logów pedał zawsze ma być mocno wciśnięty w podłogę nie sugeruj się każdą moją wskazówka bo nie widziałem i nie słyszałem auta i tylko na podstawie lat doświadczenia podpowiadam
dani270 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2015 (edytowane) witam i z gory dzieki za zainteresowanie. Czesci silnika kosztowaly 600zl za pompa za darmo tloki za darmo turbo z 100zl bo oddalem stara wtryski 600zl z allegro bo na moich slabo palil w zimie i mocniej kopcil i bywalo ze szarpalo silnikiem co do przepywki to kupilem ori taka jak byla bo poprzednia uszkodzilem podczas czyszczenia;/ o czipie to pierwsze slysze bo jak kupowalem auto to nawet sprzedawca nic nie mowil. rozebrac kompa i upewnic sie czy jest tak jak pisze kolega? statyczne postaram sie zrobic wieczorem Witam tak jak obiecalem zalanczam lgo statyczne: BS 000 http://vaglog.rtnet.pl/log_182930.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/log_182931.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/log_182932.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/log_182933.html Dodam ze EGR jest zaslepiony a kata brak Norma: 000 http://vaglog.rtnet.pl/log_182923.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/log_183435.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/log_182924.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/log_182925.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/log_182926.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/log_183436.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/log_182927.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/log_182928.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/log_182929.html . Podbilem ostatnio cisnienie na pompie i auto do tego znacznie ucichlo i mniej zaczelo dymic a dawke ograniczylem do 5,8mgprzeplywke podmienilem ale odczucia z jazdy gorsze i wiekszego dymka puszczal przy pelnym gazie wiec ja umylem slodkiem do odtluszczania tarcz ale efekt poprawy byl minimalny bo dalej dziwnie buczal i mulil przy deptaniu z niskich obr.BS000 - http://vaglog.rtnet.pl/log_185727.htmlMB000-http://vaglog.rtnet.pl/log_185728.htmlDynamiczne008 - http://vaglog.rtnet.pl/log_185729.html010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/log_185730.html dla zainteresowanych napisze ze wymiana ECU rozwiazala praktycznie wszystkie problemy z praca silnika jedynie dalej lekko kopci na jalowym Edytowane 11 Września 2014 przez dani270
ciahciah Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 większość logów się nie otwiera spr czy dolot szczelny
dani270 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2015 dolot sprawdzalem i sladow saczacego oleju na wezach ani na icku nie znalazlem a slychac ze gwizdze logi sa stare i na razie nie mam mozliwosci zrobic nowych ze wzgledu na warunki pogodowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się