Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Afn Kopci, Glosno Pracuje, Muli- Logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam moj AFN ma nowa pompe 11, wtryski regenerowane 216,turbo ale ostatnio zauwazylem ze cos lekko lopatki zjadlo mimo nowego filtra;/ nowe panewki, pierscienie, przeplywke filtry mana i olej motul 8100 kat wtrysku ustawiony i ciagle cos go boli. W zimie na starej pompie ciezko palil a na tej nie wiem jak bedzie zima, nawet na jalowym kopci i czuc nie spalona rope a jak sie depcze to zostawia chmure na duzej jak i na malej dawce paliwa.Zazwyczaj samochod glosno pracuje tak ze przy 2 tys trzeba bieg zmieniac bo za glosno w srodku jest ale bywaja dni ze przez chwile tak cicho pracuje ze go nie slychac nawet na wyzszych obrotach a najczesciej tak jest w bardzo gorace dni. Ponizej zamieszczam logi dynamiczne i zachecam do tematu.

000 http://vaglog.rtnet.pl/log_182709.html

001 http://vaglog.rtnet.pl/log_182703.html

003 http://vaglog.rtnet.pl/log_182704.html

004 http://vaglog.rtnet.pl/log_182705.html

008 http://vaglog.rtnet.pl/log_182706.html

010 http://vaglog.rtnet.pl/log_182707.html

011 http://vaglog.rtnet.pl/log_182708.html

Opublikowano

Doładowanie standard, a wtryski i pompa mod. Dymienie na takich wtyskach i pompie to norma. Efektem takiej jazdy będą zapieczone łopatki. Zmień turbo na awx, zrób program i powinno być dobrze

Opublikowano

przed zmiana wtryskow i pompy tez kopcil i chyba nawet wiecej a glownym problemem dla mnie jest to jak glosno silnik pracuje

Opublikowano

Zrob komplet statycznych

Opublikowano

na postoju dymienie i smród na takich wtryskach i pompie nie ma prawa występować, nawet w garażu nie powinno być czuć smrodu

sprzedaj turbinę i kup nie regenerowaną od 130km awx/avf, jak planujesz grubsze mody hybryda awx, ori brd a najlepiej ori GTB1756vk, ale ja bym nie szalał i kupił awx bo może się okazać że słupek lub wtryski i tak dają ciała

co działo się takiego z silnikiem że trzeba było wymienić panewki i pierścienie?

ile to cię kosztował?

jeżeli chce uciszyć silnik zmień olej, optymalnym będzie LM syntchoil 5W40 fioletowe opakowanie, są też inne leprze ale niestety droższe:)

jeżeli przepływka tylko zaniżała to wymieniłeś ją nie potrzebnie, pompę też jeżeli zmieniłeś tylko przez kulawe zapalanie

dawkę jałową masz 3,0mg, możesz skorygować na 4,0mg ale to szczegół bo tuner wszystko ogarnie by nie było nadmiernego dymu

wywal tego czipa i wsadź serie, pewnie sam to spłodziłeś, radocha ze zrobienia czegoś samemu jest bezcenna ale zmarnujesz tylko zdrowie, czas a efekt i tak będzie beznadziejny

przy 2000obr silnik głośno pracuje albo przez kończący się dwumas lub ogólne zmęczenie napędu i mocowań albo przez nie równą moc na cylindrach czyli problem ze słupkiem albo wtryskami, na kanale po dokręcaj wszystkie śruby i obejrzyj wszystko używając oka i ręki

opisz na czym polegała regeneracja wtrysków, co było zrobione, na jakiej maszynie wykonywano operacje, jakie ciśnienia ustawiono, i czy masz wydruk z tej operacji

z tego co widzę z połowę kosztów na generowałeś w gwizdek

w trakcje logów pedał zawsze ma być mocno wciśnięty w podłogę

nie sugeruj się każdą moją wskazówka bo nie widziałem i nie słyszałem auta i tylko na podstawie lat doświadczenia podpowiadam

Opublikowano (edytowane)

witam i z gory dzieki za zainteresowanie. Czesci silnika kosztowaly 600zl za pompa za darmo tloki za darmo turbo z 100zl bo oddalem stara wtryski 600zl z allegro bo na moich slabo palil w zimie i mocniej kopcil i bywalo ze szarpalo silnikiem co do przepywki to kupilem ori taka jak byla bo poprzednia uszkodzilem podczas czyszczenia;/ o czipie to pierwsze slysze bo jak kupowalem auto to nawet sprzedawca nic nie mowil. rozebrac kompa i upewnic sie czy jest tak jak pisze kolega?

statyczne postaram sie zrobic wieczorem


Witam tak jak obiecalem zalanczam lgo statyczne:

BS

000 http://vaglog.rtnet.pl/log_182930.html

003 http://vaglog.rtnet.pl/log_182931.html

004 http://vaglog.rtnet.pl/log_182932.html

011 http://vaglog.rtnet.pl/log_182933.html

Dodam ze EGR jest zaslepiony a kata brak

Norma:

000 http://vaglog.rtnet.pl/log_182923.html

001 http://vaglog.rtnet.pl/log_183435.html

003 http://vaglog.rtnet.pl/log_182924.html

004 http://vaglog.rtnet.pl/log_182925.html

008 http://vaglog.rtnet.pl/log_182926.html

007 http://vaglog.rtnet.pl/log_183436.html

011 http://vaglog.rtnet.pl/log_182927.html

013 http://vaglog.rtnet.pl/log_182928.html

023 http://vaglog.rtnet.pl/log_182929.html

.

Podbilem ostatnio cisnienie na pompie i auto do tego znacznie ucichlo i mniej zaczelo dymic a dawke ograniczylem do 5,8mg

przeplywke podmienilem ale odczucia z jazdy gorsze i wiekszego dymka puszczal przy pelnym gazie wiec ja umylem slodkiem do odtluszczania tarcz ale efekt poprawy byl minimalny bo dalej dziwnie buczal i mulil przy deptaniu z niskich obr.

BS
000 - http://vaglog.rtnet.pl/log_185727.html
MB
000-http://vaglog.rtnet.pl/log_185728.html

Dynamiczne
008 - http://vaglog.rtnet.pl/log_185729.html
010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/log_185730.html


dla zainteresowanych napisze ze wymiana ECU rozwiazala praktycznie wszystkie problemy z praca silnika jedynie dalej lekko kopci na jalowym

Edytowane przez dani270
Opublikowano

większość logów się nie otwiera

spr czy dolot szczelny

Opublikowano

dolot sprawdzalem i sladow saczacego oleju na wezach ani na icku nie znalazlem a slychac ze gwizdze

logi sa stare i na razie nie mam mozliwosci zrobic nowych ze wzgledu na warunki pogodowe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...