Wojtek1995 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 no za jasne bd musiał rozkręcić albo rozwalić jakoś tą drugą część gdzie jest zawór lipa jest bo nitowany
Wojtek1995 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Pod wieczór odbieram samochód napisze co i jak
Wojtek1995 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2014 No i sprawa wygląda tak te drobiny na pewno nie są z napinacza są jaśniejsze luz jest ale jak mówiłem bardzo mały
Mesiah Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 No dobra ale mnie nie interesuje skąd te drobiny nie są tylko skąd są;] Co to za diagnoza. Ja bym tak tego nie zostawił.
Wojtek1995 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2014 nic nie wiadomo nadal główkujemy postaram się rozwiercić jutro tą część starej pompy gdzie jest zawór może tam znajdę odpowiedź bo widzę że znów mnie czeka dochodzenie przez parę miesięcy jak z tą kontrolką oleju
Mesiah Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Nawet nie wiesz ile ja miałem takich dochodzeń. Nie miło wspominam grupę VAG
Wojtek1995 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Jedyny plus że na nudę nie narzekam hehe
Mesiah Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 No ba to na pewno. Ja teraz myślę nad kupnem laptopa (jakiegoś pancernego IBM t60 czy coś) i kabelka do tego. Musze ogarnąć swoją diagnozę kompa + logi bo jeżdżenie i płacenie po 50zł od strzała mnie już nie bawi. To ułatwi mi szukanie przyczyn. W tej chwili bez kompa jak bez ręki. Wszystko zaczyna się od niego i na nim kończy.
Wojtek1995 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 50 zł to jeszcze tanio we wrześniu jak pod czas podróży do pzł samochód nam zaczął szwankować to 70 -90 zł za diagnozę . dla tego nie przepadam z skomplikowaną elektroniką w samochodach
Mesiah Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 No to już przegięcie. Dlatego tak jak pisze lapek+kabel i jest git.
Wojtek1995 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 przechodzą do treści temat umarł i zostało tylko modlić się że już kiedyś ktoś wymienił napinacz i te drobiny to jego pozostałości ..
Mesiah Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Nie wiem co Ci dalej podpowiedzieć. Gdybym był na miejscu i miał to wszystko w łapach to coś bym wymyślił. Obserwuj kontrolkę smarowania:) Nie wiem czy już pytałem , jakiej firmy pompę wrzuciłeś? Coś lepszego czy maxgaer za 115zł?
Wojtek1995 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 nie nie za pompę dałem ponad 400zł tak że raczej nie ... wkurza mnie już ten silnik bo co zrobię w nim to kolejne się sypie dzisiaj o 14 mi całą wodę ze zbiornika wyrąbało ale szybka akcja i po strachu a pod wieczór coś z hamulcami albo zawieszeniem wyszło mianowicie przy ostrym hamowaniu poczułem ostre walnięcie w pedał hamulca pierwsze uderzenie coś jak by abs ale po chwili coraz szybsze i słabsze gdzie wgl na początku było cykliczne pukanie od abs ale to nie ten dział
Mesiah Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Tak się dzieje jak auto zaniedbane. Później końca w naprawach nie widać. Czemu tą wodę wywaliło? Przegrzał się?
Wojtek1995 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Mam nadzieje że dużo przy nim pracy mi już nie zostało bo szkoda by mi było znów uwalonego silnika bo lśni się teraz jak psu jajca hyhy na szczęście się nie zagotował strzelił przewód wychodzący z górnej części zbiornika pod zaciskiem najgorsze że 6 km od pierwszej lepszej stacji benzynowej czy domu ale jakoś dał radę bez przegrzania dojechać do cpn kupiłem płyn trochę po kombinowałem i po problemie
Mesiah Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 To miałeś fart:) Po wymianie pompy i przed mierzyłeś ciśnienie oleju?
Wojtek1995 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 nie jeszcze nie przed wymianą było 4 bary na zimnym wraz z temp silnika ciśnienie szybciej spadało aż spadło do 0,4 bar a teraz nie mam jak sprawdzić ponieważ mechanik z serwisu boscha na wakacjach a wspólnie jak z znajomym mech. mierzyłem to niby w porządku było tak to jest jak ma się manometry z logiem Cep Cepa Cepem Pogania albo od starego ursusa
Mesiah Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Heh no tak:) Ciekawi mnie jaką pompę Ci wrzucili za te 4 stówki. Z tego co widziałem na necie to po 300 z hakiem chodziły Febi. Chyba nic lepszego nie znalazłem. Dużo jest roboty z wyjęciem miski? W tym aucie jeszcze tego nie robiłem a czeka mnie to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się