Skocz do zawartości
IGNOROWANY

drgania przy predkosci powyzej 120km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.mam 2009 r na silnik cr. wymienilem oponki na nowki dunloopa. jadac powyzej 120 km odczuwałem irytujace drgania.pojechałem wyważyć ponownie koła.bez skutku ,drgania nie znikneły. przelozylem przednie koła na tył. jakby było lepiej, chodz do konca nie jestem przekonany.drgania w kazdym razie nie byly odczuwane na kierownicy tylko na kabinie.czytałem na innym forym ze b8 i a5 maja problemy z wew. przegubami. mieliscie podobny problem? jesli tak co bylo tego powodem? jesli to przeguby to dragania powinny byc przeniesione na kierownice czy niekoniecznie?

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

jesli po wymianie kol takie jajka to obstawiam jakas wade fabryczna opon, rozne buble teraz robia, a na wywazarce tez nie zawsze wyjdzie bo roznie opona sie uklada pod obciazeniem

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

opony na ktorych ja kupilem byly dojechane i wyzabkowane .bily strasznie.po wymianie na nowe jakby duzo mniej. a po przelozeniu przednich na tyl jeszce mniej.zaczynam sie zastanawiac czy to nie felgi, ale na wywarzarce zero biciaidealnioe proste.

Opublikowano

ale na wywarzarce zero biciaidealnioe proste.

wyważarki ( co nie które ) się o kant ^py nadają ,są też takie co ci na koło zakładają .może takiej poszukaj i bedziesz wiedział co i jak . ale oolnie w b8 jak czytam sa problemy własnie z doborem opon

Opublikowano

przyczyna znaleziona. tak jak kolega vp-tdi mowil.przyczyna bylo zle wywazone koła. trzeci oponiarz ktory mi to robil,zastosowal inny docisk kola do wywazarki. nie taka standardowa tuleje co dociska otwor et , tylko regulowana gwiazde co dociska kazdy z 5 otworow(jak orginal na piascie) . wyszlo 25 gram roznicy . objawy mineły :)

Opublikowano

przyczyna znaleziona. tak jak kolega vp-tdi mowil.przyczyna bylo zle wywazone koła. trzeci oponiarz ktory mi to robil,zastosowal inny docisk kola do wywazarki. nie taka standardowa tuleje co dociska otwor et , tylko regulowana gwiazde co dociska kazdy z 5 otworow(jak orginal na piascie) . wyszlo 25 gram roznicy . objawy mineły :)

też to przerabiałem aż trafiłem na odpowiedniego wulkanizatora ktory zna się na robocie, gdyby to były przeguby wewn. to przy gwałtownym ruszaniu na wstecznym były by stuki

Opublikowano

heh sam juz nie wiem.jechałem dzis s3 .miałem wrażenie ,że znow cos sie trzesie.fakt ,ze na tym odcinku sa minimalne nierówności.może te zawieszenia sa tak czułe? zas w byłą niedziele lecialem nowka droga i nic nie czułem. glupieje. w poprzedniej corolli verso nigdy nie mialem takich problemów.

Opublikowano (edytowane)

Mi to wyglada na problem z felgami, jesli nadal cos czujesz. Mozesz byc tylko przewrazliwiony, ale moze tez tak byc, że felgi są krzywe, a na wywazarce rzadko kiedy Ci to pokaże. Miałem taki problem w innym aucie, przekladałem alumy tył przod, na skos, wywazałem w 3 innych zakładach, opony były nowe. Zmieniłem alumy na wieksze z uzywanymi oponami i problem jak ręka odjął :)

Edytowane przez SHITERS
Opublikowano

Pewnie znany już problem wahaczy

Opublikowano

SHITERS ja zas w innym aucie mialem alumy,na wywazarce widac bylo ,ze sa krzywe a podszczas jazdy nic nie biło.gosciu co prostuje felgi powiedzial mi ze felgi idealnie proste.

Opublikowano

Ja akurat też mam nowe Dunlop Sport 17-tki i też 2 razy ważyłem koła,bo czuję przy 120 lekkie drgania, zaczynam bardziej obstawiać na opony,takie jakieś bublowate te Dunlopy, mam w Mondeo Vredestainy i inna bajka.

Nie wiem jak u Ciebie,ale mnie wydają się te Dunlopy też bardzo twarde i dlatego czuć nierówności, jak masz nabite 2.2 atm, ja popuściłem do 2,0 atm i jest lepiej

Opublikowano

jeśli rocznik 2009 to pewnie masz tuleje na wahaczu 65 mm więc tutaj będzie prawdopodobnie tkwił problem.........

Opublikowano (edytowane)

Ja akurat też mam nowe Dunlop Sport 17-tki i też 2 razy ważyłem koła,bo czuję przy 120 lekkie drgania, zaczynam bardziej obstawiać na opony,takie jakieś bublowate te Dunlopy, mam w Mondeo Vredestainy i inna bajka.

Nie wiem jak u Ciebie,ale mnie wydają się te Dunlopy też bardzo twarde i dlatego czuć nierówności, jak masz nabite 2.2 atm, ja popuściłem do 2,0 atm i jest lepiej

dokladnie mam 2.3 z przodu.

podlece do znajomego na trzepak, zobaczymy czy jakis luz jest.chociaz smigam nia po poniemieckich kostkach brukowych ,nic nie stuka nic nie puka

ale najlepsze jest w tym wszystim to ,ze nie zawsze czuc te wibracje. ostatnio miałem wrazenie ,ze w/w drgania czuje pod pedałem gazu.

Edytowane przez quadral20004
Opublikowano

Witam.mialem podobnie w a3 i po wymianie okol z oponami na zimowe problem znikl.problem byl w oponach

Witam.mialem podobnie w a3 i po wymianie okol z oponami na zimowe problem znikl.problem byl w oponach

Opublikowano

b8 jest wrażliwe na opony np. michelinów nie lubi ponieważ u mnie i u kolegi w a6 c6 w sezon się wyząbkowały, kupiłem conti sprty z parametrami producenta i od wiosny nie wywarzałem i nic nie bije 225/50 r17 98Y nośność też jest bardzo ważna, polecam zaazotować opony brak ubytków w ciśnieniu

Opublikowano

Witam i u Mnie przeszło, zawsze szukajcie zakładu który posiada wyważarkę z testem drogowym ,u Mnie było to bardzo utrudnione bo w irlandi tylko 3 zakłady posiadają taki sprzęt w tym dwa to autoryzowany serwis AUDI . Dopiero po wizycie w ASO zapanowała błoga cisza było warto wydać 45e .

Przed ASO koła były wyważane chyba u 6 innych " specjalistów " na zwykłych wyważarkach po przekroczeni magicznego 120 buda cała buda wibrowała jak by koła były kwadratowe

Opublikowano

u mnie tez chodzi o wywazanie dynamiczne.jakos nie mam czasu kiedy podjechac.opony dunloopy rekomendowane do audi.dodam bicie jest nie zawsze,raz jest raz nie ma.to jest najistotniejszy objaw braku w/w wywazenia.w zielonej gorze wywazanie dynamiczne z testem drogowym 45zl od koła

Opublikowano

Ja zabieram się do wymiany poduszki silnika,komputer w serwisie Audi pokazał błąd lewej poduszki silnika(ta z czujnikiem),wczoraj trasa Wrocław 130km/h i drgania całego auta.

Przegub z prawej strony w zeszłym tygodniu wymieniłem,bo miał lekki luz poprzeczny , ale nic się nie zmieniło,teraz poduszka wyleci,a jak to nie pomoże,to chyba A4 poleci na otomoto i po problemie

Opublikowano

sprawdzcie bicie piast

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...