quadral20004 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 witam.mam 2009 r na silnik cr. wymienilem oponki na nowki dunloopa. jadac powyzej 120 km odczuwałem irytujace drgania.pojechałem wyważyć ponownie koła.bez skutku ,drgania nie znikneły. przelozylem przednie koła na tył. jakby było lepiej, chodz do konca nie jestem przekonany.drgania w kazdym razie nie byly odczuwane na kierownicy tylko na kabinie.czytałem na innym forym ze b8 i a5 maja problemy z wew. przegubami. mieliscie podobny problem? jesli tak co bylo tego powodem? jesli to przeguby to dragania powinny byc przeniesione na kierownice czy niekoniecznie? 2
pioteros Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 jesli po wymianie kol takie jajka to obstawiam jakas wade fabryczna opon, rozne buble teraz robia, a na wywazarce tez nie zawsze wyjdzie bo roznie opona sie uklada pod obciazeniem 1
quadral20004 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 opony na ktorych ja kupilem byly dojechane i wyzabkowane .bily strasznie.po wymianie na nowe jakby duzo mniej. a po przelozeniu przednich na tyl jeszce mniej.zaczynam sie zastanawiac czy to nie felgi, ale na wywarzarce zero biciaidealnioe proste.
vp-tdi Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 ale na wywarzarce zero biciaidealnioe proste. wyważarki ( co nie które ) się o kant ^py nadają ,są też takie co ci na koło zakładają .może takiej poszukaj i bedziesz wiedział co i jak . ale oolnie w b8 jak czytam sa problemy własnie z doborem opon
quadral20004 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 przyczyna znaleziona. tak jak kolega vp-tdi mowil.przyczyna bylo zle wywazone koła. trzeci oponiarz ktory mi to robil,zastosowal inny docisk kola do wywazarki. nie taka standardowa tuleje co dociska otwor et , tylko regulowana gwiazde co dociska kazdy z 5 otworow(jak orginal na piascie) . wyszlo 25 gram roznicy . objawy mineły
Kodzak33 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 przyczyna znaleziona. tak jak kolega vp-tdi mowil.przyczyna bylo zle wywazone koła. trzeci oponiarz ktory mi to robil,zastosowal inny docisk kola do wywazarki. nie taka standardowa tuleje co dociska otwor et , tylko regulowana gwiazde co dociska kazdy z 5 otworow(jak orginal na piascie) . wyszlo 25 gram roznicy . objawy mineły też to przerabiałem aż trafiłem na odpowiedniego wulkanizatora ktory zna się na robocie, gdyby to były przeguby wewn. to przy gwałtownym ruszaniu na wstecznym były by stuki
quadral20004 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2014 heh sam juz nie wiem.jechałem dzis s3 .miałem wrażenie ,że znow cos sie trzesie.fakt ,ze na tym odcinku sa minimalne nierówności.może te zawieszenia sa tak czułe? zas w byłą niedziele lecialem nowka droga i nic nie czułem. glupieje. w poprzedniej corolli verso nigdy nie mialem takich problemów.
SHITERS Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 (edytowane) Mi to wyglada na problem z felgami, jesli nadal cos czujesz. Mozesz byc tylko przewrazliwiony, ale moze tez tak byc, że felgi są krzywe, a na wywazarce rzadko kiedy Ci to pokaże. Miałem taki problem w innym aucie, przekladałem alumy tył przod, na skos, wywazałem w 3 innych zakładach, opony były nowe. Zmieniłem alumy na wieksze z uzywanymi oponami i problem jak ręka odjął Edytowane 23 Sierpnia 2014 przez SHITERS
quadral20004 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2014 SHITERS ja zas w innym aucie mialem alumy,na wywazarce widac bylo ,ze sa krzywe a podszczas jazdy nic nie biło.gosciu co prostuje felgi powiedzial mi ze felgi idealnie proste.
TomekOstrzeszów Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Ja akurat też mam nowe Dunlop Sport 17-tki i też 2 razy ważyłem koła,bo czuję przy 120 lekkie drgania, zaczynam bardziej obstawiać na opony,takie jakieś bublowate te Dunlopy, mam w Mondeo Vredestainy i inna bajka. Nie wiem jak u Ciebie,ale mnie wydają się te Dunlopy też bardzo twarde i dlatego czuć nierówności, jak masz nabite 2.2 atm, ja popuściłem do 2,0 atm i jest lepiej
Orzeł Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 jeśli rocznik 2009 to pewnie masz tuleje na wahaczu 65 mm więc tutaj będzie prawdopodobnie tkwił problem.........
quadral20004 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) Ja akurat też mam nowe Dunlop Sport 17-tki i też 2 razy ważyłem koła,bo czuję przy 120 lekkie drgania, zaczynam bardziej obstawiać na opony,takie jakieś bublowate te Dunlopy, mam w Mondeo Vredestainy i inna bajka. Nie wiem jak u Ciebie,ale mnie wydają się te Dunlopy też bardzo twarde i dlatego czuć nierówności, jak masz nabite 2.2 atm, ja popuściłem do 2,0 atm i jest lepiej dokladnie mam 2.3 z przodu. podlece do znajomego na trzepak, zobaczymy czy jakis luz jest.chociaz smigam nia po poniemieckich kostkach brukowych ,nic nie stuka nic nie puka ale najlepsze jest w tym wszystim to ,ze nie zawsze czuc te wibracje. ostatnio miałem wrazenie ,ze w/w drgania czuje pod pedałem gazu. Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez quadral20004
Orzeł Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 poczytaj sobie ten temat http://a4-klub.pl/index.php?/topic/198737-drgania-na-kierownicy-w-zakresie-predkosci-110-140/ miłej lektury
Danio34 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Witam.mialem podobnie w a3 i po wymianie okol z oponami na zimowe problem znikl.problem byl w oponach Witam.mialem podobnie w a3 i po wymianie okol z oponami na zimowe problem znikl.problem byl w oponach
Kodzak33 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 b8 jest wrażliwe na opony np. michelinów nie lubi ponieważ u mnie i u kolegi w a6 c6 w sezon się wyząbkowały, kupiłem conti sprty z parametrami producenta i od wiosny nie wywarzałem i nic nie bije 225/50 r17 98Y nośność też jest bardzo ważna, polecam zaazotować opony brak ubytków w ciśnieniu
Tiesto_23 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Witam i u Mnie przeszło, zawsze szukajcie zakładu który posiada wyważarkę z testem drogowym ,u Mnie było to bardzo utrudnione bo w irlandi tylko 3 zakłady posiadają taki sprzęt w tym dwa to autoryzowany serwis AUDI . Dopiero po wizycie w ASO zapanowała błoga cisza było warto wydać 45e . Przed ASO koła były wyważane chyba u 6 innych " specjalistów " na zwykłych wyważarkach po przekroczeni magicznego 120 buda cała buda wibrowała jak by koła były kwadratowe
quadral20004 Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 u mnie tez chodzi o wywazanie dynamiczne.jakos nie mam czasu kiedy podjechac.opony dunloopy rekomendowane do audi.dodam bicie jest nie zawsze,raz jest raz nie ma.to jest najistotniejszy objaw braku w/w wywazenia.w zielonej gorze wywazanie dynamiczne z testem drogowym 45zl od koła
TomekOstrzeszów Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 Ja zabieram się do wymiany poduszki silnika,komputer w serwisie Audi pokazał błąd lewej poduszki silnika(ta z czujnikiem),wczoraj trasa Wrocław 130km/h i drgania całego auta. Przegub z prawej strony w zeszłym tygodniu wymieniłem,bo miał lekki luz poprzeczny , ale nic się nie zmieniło,teraz poduszka wyleci,a jak to nie pomoże,to chyba A4 poleci na otomoto i po problemie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się