Tiger500 Opublikowano 13 Września 2008 Opublikowano 13 Września 2008 Hej audi niestety rano cięzko zapala jak juz się rozgrzeje jest ok! no i przy odpalaniu zadymi na biało (konkretnie) no na chwilę wpadnie w duże wibracje po południu jak odpalałem po ok. 8h to było ok ale jak wczoraj temp spadła o 16.00 to 10 stopni to juz cięzko odpalił z 10 sek trzeba było kręcić spróbowałem zrobić logi - sami zobaczcie jeśli coś nie tak to dajcie znać właściwie to robiłem to pierwszy raz więc.... [br]Dopisany: 13 Wrzesień 2008, 13:06_________________________________________________nie za wiele było widać - teraz lepiej
spanky Opublikowano 13 Września 2008 Opublikowano 13 Września 2008 podejrzewam przestawiony kat wtrysku ... zrób 000 BS i wklej .. zobaczymy czy wrozenie sie sprawdzi ... p.s obroty jalowego sa ciut za niskie ... LOGI ROBIMY GDY TEMP WYNOSI 90 STOPNI !!!
Tiger500 Opublikowano 14 Września 2008 Autor Opublikowano 14 Września 2008 sorry za stopnie.... a jak chciałem robić 000 to mi wyskakiwał błąd i od razu zmieniało się na 001.... hmm jak zrobić to 000?[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2008, 20:21_________________________________________________Ok zrobiłem 000 ale na nie rozgrzanym do końca....bo nie miałem dzis czasu jesli to konieczne to jutro wstawię z ciepłego
Darev Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 Rozgrzej motor i wstaw BS000 BS zrobisz tylko wtedy jeśli masz legalnego VAG'a
lukjar7 Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 silnik rozgrzany-90stopni 000 BS pokaz dziwnie logi zamieszczasz albo kat wtrysku albo rozrzad zle zlozony
przemtor Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 wartość kąta 255 w 000 (wnioskuje że to BS, a pierwszy log to MB) wskazuje, że kąt jest poza zakresem. Ustawienie kąta niezbędne, oby tylko na fasolkach starczyło regulacji, bo może być przesunięty o ponad ząbek na pasku. BTW - rozrząd zmieniałeś ostatnio?
Tiger500 Opublikowano 14 Września 2008 Autor Opublikowano 14 Września 2008 ja nie zmieniałem tylko poprzedni właściciel (30 tys temu) ja mam go dopiero od 3 tygodni a tak grupa 000 była na MB i BS
spanky Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 kat zwrocony w strone ksiezyca ... stad problemy z odpaleniem furmanki ... do sprawdzenia kolo na wale korbowym ... !!! [cos mi tu smierdzi ]
Tiger500 Opublikowano 14 Września 2008 Autor Opublikowano 14 Września 2008 a kąt wtrysku to grupa 000 MB druga pozycja (69-82 u mnie)?????? czy gdzie się to zczytuje? sorry za moze elementarne pytanie???
spanky Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 a kąt wtrysku to grupa 000 MB druga pozycja (69-82 u mnie)?????? czy gdzie się to zczytuje? sorry za moze elementarne pytanie??? 000 BS [druga pozycja pomijajac TIME STAMP]
Tiger500 Opublikowano 15 Września 2008 Autor Opublikowano 15 Września 2008 a ja myślałem, że BS to jest to co 255... a powinno być 49 - 54??? a zna ktoś może dobrego mechanika od TDI w okolicach Wolsztyna, Zbąszynia, Nowego Tomyśla....ogólnie w połowie drogi między Poznaniem a Zieloną górą???
spanky Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 a ja myślałem, że BS to jest to co 255... a powinno być 49 - 54??? no i dobrze myslales ... 54 jest optymalna wartościa [dla nowego silnika]
Tiger500 Opublikowano 15 Września 2008 Autor Opublikowano 15 Września 2008 a jak będzie ustawiany...to 255 ma się zmienic na 54? trzeba patrzec na ta kolumnę gdzie teraz mam 255???
spanky Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 a jak będzie ustawiany...to 255 ma się zmienic na 54? trzeba patrzec na ta kolumnę gdzie teraz mam 255??? http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html
przemtor Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 a jak będzie ustawiany...to 255 ma się zmienic na 54? trzeba patrzec na ta kolumnę gdzie teraz mam 255??? tak jak ci spanky link podesłał. Kąt ustawiasz w 000 BS - dla kontroli wykres timingu. Ale coś mnie się wydaje, że regulacji może nie starczyć. A po pierwsze, sprawdzałeś czy koło pasowe na wale nie dostało luzu tak jak ci spanky polecił? Ja bym tak na twoim miejscu zrobił i to jako pierwsze!!. Po co będziesz męczyć się (lub płacić) z ustawianiem kąta, skoro i tak prawidłowe wartrości ci spier..., nie wspominając o tym jak tłoki sie spotkają z zaworami i zaczną od nich klapsy dostawać :> jak faktycznie śruba puściła
lemar Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 sorki ze tak sie wtrące - nie wiem jakiego to silnika dotyczy czy r4 czy v6 - dlatego nie wiem czy sienie wygłupię . Ale .. i w golfie i w galaxiaku koledzy mieli problem na zimnych silnikach ... Do rzeczy . ! Podobno jedna z niewielu jeśli nie jedyna wadą jest klin na wale od kola zębatego rozrządu w 2 przypadkach scięty klin powodował problemy z uruchomieniem zimnych maszyn .. ciepłe od "kopa" paliły .. może i tu o to chodzi ???
skalarx Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 Słuchaj Spanky'ego Ja posłuchałem i mam statyczny kąt wtrysku ( na rozgrzanym silniku) z 16, ustawiony na 51. Pali bez mrugnięcia, a też miałem klopoty z paleniem przy 5-9 stopnia. Czasowo zajmuje to góra 20 minut i nie potrzeba mechanika . Jak trafisz na takiego co na oczy nie widział to nawet nie będzie wiedział jak się do tego zabrać
spanky Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 Słuchaj Spanky'ego Ja posłuchałem i mam statyczny kąt wtrysku ( na rozgrzanym silniku) z 16, ustawiony na 51. Pali bez mrugnięcia, a też miałem klopoty z paleniem przy 5-9 stopnia. Czasowo zajmuje to góra 20 minut i nie potrzeba mechanika . Jak trafisz na takiego co na oczy nie widział to nawet nie będzie wiedział jak się do tego zabrać nawet na 60 .. ;-)
Tiger500 Opublikowano 22 Września 2008 Autor Opublikowano 22 Września 2008 więc dałem do mechanika... i faktycznie regulacji na pompie nie starczyło pasek trzeba było o jeden ząbek... a później ustawił kąt zegarem...i jak na razie rano odpalił od razu zobaczymy co się będzie działo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się