Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Ciężko odpala na zimnym - logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej

audi niestety rano cięzko zapala

jak juz się rozgrzeje jest ok! no i przy odpalaniu zadymi na biało (konkretnie) no na chwilę wpadnie w duże wibracje

po południu jak odpalałem po ok. 8h to było ok

ale jak wczoraj temp spadła o 16.00 to 10 stopni to juz cięzko odpalił z 10 sek trzeba było kręcić

spróbowałem zrobić logi - sami zobaczcie jeśli coś nie tak to dajcie znać

właściwie to robiłem to pierwszy raz więc.... ;)

[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2008, 13:06_________________________________________________nie za wiele było widać - teraz lepiej

1-6.jpg

2-6.jpg

3-5.jpg

4-3.jpg

5-3.jpg

7-4.jpg

8-3.jpg

9-1.jpg

11-2.jpg

12-2.jpg

13-1.jpg

15-1.jpg

18-1.jpg

Opublikowano

podejrzewam przestawiony kat wtrysku ... zrób 000 BS i wklej .. zobaczymy czy wrozenie sie sprawdzi ...

p.s obroty jalowego sa ciut za niskie ...

LOGI ROBIMY GDY TEMP WYNOSI 90 STOPNI !!!

Opublikowano

sorry za stopnie....

a jak chciałem robić 000 to mi wyskakiwał błąd i od razu zmieniało się na 001....

hmm jak zrobić to 000?[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2008, 20:21_________________________________________________Ok zrobiłem 000 ale na nie rozgrzanym do końca....bo nie miałem dzis czasu

jesli to konieczne to jutro wstawię z ciepłego

00.jpg

000.jpg

4-4.jpg

Opublikowano

Rozgrzej motor i wstaw BS000

BS zrobisz tylko wtedy jeśli masz legalnego VAG'a :tongue4:

Opublikowano

silnik rozgrzany-90stopni

000 BS pokaz

dziwnie logi zamieszczasz

albo kat wtrysku albo rozrzad zle zlozony

Opublikowano

wartość kąta 255 w 000 (wnioskuje że to BS, a pierwszy log to MB) wskazuje, że kąt jest poza zakresem. Ustawienie kąta niezbędne, oby tylko na fasolkach starczyło regulacji, bo może być przesunięty o ponad ząbek na pasku. BTW - rozrząd zmieniałeś ostatnio?

Opublikowano

ja nie zmieniałem tylko poprzedni właściciel (30 tys temu) ja mam go dopiero od 3 tygodni

a tak grupa 000 była na MB i BS

Opublikowano

kat zwrocony w strone ksiezyca ... stad problemy z odpaleniem furmanki ...

do sprawdzenia kolo na wale korbowym ... !!! [cos mi tu smierdzi :naughty:]

Opublikowano

a kąt wtrysku to grupa 000 MB druga pozycja (69-82 u mnie)??????

czy gdzie się to zczytuje?

sorry za moze elementarne pytanie???

Opublikowano

a kąt wtrysku to grupa 000 MB druga pozycja (69-82 u mnie)??????

czy gdzie się to zczytuje?

sorry za moze elementarne pytanie???

000 BS [druga pozycja pomijajac TIME STAMP]

Opublikowano

a ja myślałem, że BS to jest to co 255...

a powinno być 49 - 54???

a zna ktoś może dobrego mechanika od TDI w okolicach Wolsztyna, Zbąszynia, Nowego Tomyśla....ogólnie w połowie drogi między Poznaniem a Zieloną górą???

Opublikowano

a ja myślałem, że BS to jest to co 255...

a powinno być 49 - 54???

no i dobrze myslales ... :naughty:

54 jest optymalna wartościa [dla nowego silnika]

Opublikowano

a jak będzie ustawiany...to 255 ma się zmienic na 54?

trzeba patrzec na ta kolumnę gdzie teraz mam 255???

Opublikowano

a jak będzie ustawiany...to 255 ma się zmienic na 54?

trzeba patrzec na ta kolumnę gdzie teraz mam 255???

tak jak ci spanky link podesłał. Kąt ustawiasz w 000 BS - dla kontroli wykres timingu. Ale coś mnie się wydaje, że regulacji może nie starczyć. A po pierwsze, sprawdzałeś czy koło pasowe na wale nie dostało luzu tak jak ci spanky polecił? Ja bym tak na twoim miejscu zrobił i to jako pierwsze!!. Po co będziesz męczyć się (lub płacić) z ustawianiem kąta, skoro i tak prawidłowe wartrości ci spier..., nie wspominając o tym jak tłoki sie spotkają z zaworami i zaczną od nich klapsy dostawać :> jak faktycznie śruba puściła

Opublikowano

sorki ze tak sie wtrące - nie wiem jakiego to silnika dotyczy czy r4 czy v6 - dlatego nie wiem czy sienie wygłupię .

Ale .. i w golfie i w galaxiaku koledzy mieli problem na zimnych silnikach ...

Do rzeczy . !

Podobno jedna z niewielu jeśli nie jedyna wadą jest klin na wale od kola zębatego rozrządu

w 2 przypadkach scięty klin powodował problemy z uruchomieniem zimnych maszyn .. ciepłe od "kopa" paliły ..

może i tu o to chodzi ???

Opublikowano

Słuchaj Spanky'ego :polew: Ja posłuchałem i mam statyczny kąt wtrysku ( na rozgrzanym silniku) z 16, ustawiony na 51. Pali bez mrugnięcia, a też miałem klopoty z paleniem przy 5-9 stopnia. Czasowo zajmuje to góra 20 minut :naughty: i nie potrzeba mechanika :wallbash:. Jak trafisz na takiego co :audi: na oczy nie widział to nawet nie będzie wiedział jak się do tego zabrać :decayed:

Opublikowano

Słuchaj Spanky'ego :polew: Ja posłuchałem i mam statyczny kąt wtrysku ( na rozgrzanym silniku) z 16, ustawiony na 51. Pali bez mrugnięcia, a też miałem klopoty z paleniem przy 5-9 stopnia. Czasowo zajmuje to góra 20 minut :naughty: i nie potrzeba mechanika :wallbash:. Jak trafisz na takiego co :audi: na oczy nie widział to nawet nie będzie wiedział jak się do tego zabrać :decayed:

nawet na 60 .. ;-)

Opublikowano

więc dałem do mechanika...

i faktycznie regulacji na pompie nie starczyło

pasek trzeba było o jeden ząbek...

a później ustawił kąt zegarem...i jak na razie rano odpalił od razu

zobaczymy co się będzie działo ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...