bird71 0 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 11 godzin temu, Dev napisał: Valvoline SynPower 5W40 Zakupiłem już motul 5w 40 8100 x clean C3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 13 minut temu, bird71 napisał: Zakupiłem już motul 5w 40 8100 x clean C3 bardziej odpowiedni jest xcess C3 jest do diesli z DPF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bird71 0 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 9 minut temu, Dev napisał: bardziej odpowiedni jest xcess C3 jest do diesli z DPF Dobra to zmienię zamówienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mugolina 0 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Ok, już wszystko wiem Teraz kwestia kupna oleju. Zawsze leje z motula i bardzo ładnie silnik pracuje. Tylko jaki teraz motul zalać 5w40 ? Ten co pisaliscie post wyżej ? Czy jest coś lepszego ? Cena aż tak bardzo ważna nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 1 godzinę temu, mugolina napisał: Czy jest coś lepszego ? Wlewaj co chcesz byle była by norma do Twojego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Pany czym się różnią te oleje ? LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 5W40 z szarą naklejką. A ten Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40 z czarną naklejką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Godzinę temu, k232 napisał: LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 5W40 z szarą naklejką. Zalecany do serwisów LL i chyba nie jest na bazie PAO. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oooo AEB oooo 0 Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 W dniu 6.05.2018 o 13:25, tajesi1003 napisał: Ile Ci tego oleju bierze na 10tys ?? 100 do 200 gram max od wymiany do wymiany i nie muszę dolewać bo stan jest z tym że ja lubie depnąć w gaz i lpg też ma na to wpływ a w samej benzie gdybym jezdził to pewnie i mniej by brało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chris91 10 Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 Witam sympatyków 4 kółek ja po zakupie auta rok temu swojego 1.8T zalałem olejem Valvoline 5W50 przedtem oczywiscie miska w dół jak radzą forumowicze i czyszczenie smoka ? pytanie do was panowie jakie ma być ciśnienie oleju zaraz po zapaleniu silnika na tzw ssaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 Na zimnym 4-5bara bodajże. Czemu 5w50? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chris91 10 Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 olej taki został mi polecony przez kolege i jestem zadowolony cena + cicha praca silnika. pytam o ciśnienie bo na manometrze po czyszczeniu miski smoka miałem ok. 6 bar i zastanawiam sie czy nie za wysokie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajesi1003 3 Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 28 minut temu, influencer napisał: ok. 6 bar i zastanawiam sie czy nie za wysokie Przy jakiej temp takie cisnienie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chris91 10 Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 cisnienie sprawdzałem zaraz po wyczyszczenie smoka silnik zimny zaraz po starcie pracował ok 10 min i najpierw było ok.6 potem ok 5.5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajesi1003 3 Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 1 godzinę temu, influencer napisał: cisnienie sprawdzałem zaraz po wyczyszczenie smoka silnik zimny zaraz po starcie pracował ok 10 min i najpierw było ok.6 potem ok 5.5. Im wyzsza temp tym mniejsze cisnienie-norma ale 6bar to nie wiem czy tyle mial jak z salonu wyjezdzal:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chris91 10 Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Wiem wiem że jak silniczek się zagrzeje to ciśnienie maleje. i te 6 bar też wydawało mi się jakieś za dobre. Auto ma nalatane ok. 200 tys ale wiemy jak jest z przebiegami choć wnętrze i silnik mogą świadczyć że jest blisko tego przebiegu autko ze szwajcari Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajesi1003 3 Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 51 minut temu, influencer napisał: Wiem wiem że jak silniczek się zagrzeje to ciśnienie maleje. i te 6 bar też wydawało mi się jakieś za dobre. Auto ma nalatane ok. 200 tys ale wiemy jak jest z przebiegami choć wnętrze i silnik mogą świadczyć że jest blisko tego przebiegu autko ze szwajcari Na Twoim miejscu martwil bym sie jak by bylo za niskie a tak to ciesz sie ze mam dobra pompe oleju i smok czysty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erka 0 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Obszerny topic. Ale powiedzcie mi czy patrzycie jaką normę musi spełniać olej do waszego 1.8T? Mowa o normie 502.00. Jeśli było to już ujęte, poruszane to wystawiam się na baty! Bo przyznaję nie przeczytałem całego tematu. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 23 minuty temu, erka napisał: Obszerny topic. Ale powiedzcie mi czy patrzycie jaką normę musi spełniać olej do waszego 1.8T? Mowa o normie 502.00. Jeśli było to już ujęte, poruszane to wystawiam się na baty! Bo przyznaję nie przeczytałem całego tematu. ? Ja Ci powiem , że do Swojego ADR kupiłem teraz Liqui Moly 5W40 bo napaliłem się ale tak sobie myślę, że po co przepłacać jak w zupełności wystarczy Valvoline Synpower 5W40 za połowę mniej Patrz na normę a olej to wybieraj z tej półki: Valvoline, Motul 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaguaro 12 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 46 minut temu, erka napisał: Obszerny topic. Ale powiedzcie mi czy patrzycie jaką normę musi spełniać olej do waszego 1.8T? Mowa o normie 502.00. Jeśli było to już ujęte, poruszane to wystawiam się na baty! Bo przyznaję nie przeczytałem całego tematu. ? Ja od kilku lat po przejściu z „szajstrola” przeszedłem po płukance LM na Motul x-Cess 5w40. Długi myślałem bo ten model nie ma normy ale jeżdżę na nim już 4 rok i słowa złego nie powiem. Podobnie jak inni polecę tez LMlub Volvline tyle ze jeśli coś jest dobre to po co zmieniać dlatego cały czas leje Motul. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 (edytowane) Godzinę temu, erka napisał: Ale powiedzcie mi czy patrzycie jaką normę musi spełniać olej do waszego 1.8T? Mowa o normie 502.00. 502.00. Jak jest taka wymagana to lepiej zalać to co producent sobie zażyczył. Edytowane 5 Czerwca 2018 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się