cabanmat Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Witam panowie Wracając z wakacji, moje autko zaczęło odmawiać mi posłuszeństwa. Zaznaczę, że ok. 1-1,5h jechałem w korku (wracałem z Władysławowa) Później gdy zacząłem w miarę płynnie podróżować zapaliła mi się lampka od ESP, oraz za chwilę migała także kontrolka od świec żarowych. Kontrola od świec migała : Kontrolka od ESP świeciła światłem ciągłym : Później zrobiłem dłuższą przerwę ok 1h, i po odpaleniu motoru ikonki już nie świeciły. Następnie na autostradzie zauważyłem że silnik w ogóle nie wkręca się na obroty. Przykładowo : jechałem 100km/h, miałem wbity 5-bieg i wciskając pedał gazu do podłogi silnik nie reagował. Auto rozpędziłem np. do 140km/h ale żeby przyśpieszało trzeba było bardzo delikatnie dodawać gazu... To samo na niższych biegach... 3tyś obr i to wszystko... Dzisiaj z rana od razu podpiąłem mojego VAGa i pokazało mi 5 błędów... Grupa silnika : Grupa ABS : Grupa Centralny-Zamek : Ogólny Auto-Skan : Co do świateł stopu... sprawdzałem i mają się dobrze. Jedyne co mi znowu odjęło to światła biegu wstecznego. Już kiedyś elektryk mi to robił... wtedy rzekomo był winny przetarty kabel. Co do logów to rozmawiałem z kolegą Kowi87 i zalecił zrobienie logów : Rozgrzej auto do 90st, na postoju zrób statyczne 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023.grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:- grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s;- grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać];- grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać]. Później rozgrzanym wylec na trase i zrób dynamiczne 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011. Logów dynamicznych nigdy nie robiłem, czy należy je wykonywać tak jak na tym filmiku ? Pozdrawiam i liczę że znajdzie się forumowicz który pochyli się nad moim problemem
POWER-KRIS Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-[TDI]-Diagnostyka-(aktualizacja:-20-VIII-2012)
german81 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 wymien czujnik stopu bo masz uszkodzony styk który podaje sygnał do sterownika silnika .
cabanmat Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Nie chce spamować ale mamy niedzielę i sklepy nie pracują Jaki może być koszt ori czujnika stopu ? Ale błąd pokazuje uszkodzony czujnik czy może być gdzieś coś nie stykać, jakiś kabel może być przetarty ? Okej... o czujniku hamulca już wiem.. a co w kwestii "turbodoładowania" a w zasadzie jego braku ?
vp-tdi Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 kiedy ostatnio sprawdzałes błedy w aucie ? może nigdy nie sprawdzałeś ,bo auto jezdziło ok ..... w moim trupie 1z ogolnie nigdy nie widzialem żadnego błedu w nim ale z nudów i opieki sprawdzam go co miesiać ,róznież bloki pomiarowe
cabanmat Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Pff... kiedy sprawdzałem błędy ? Dajmy na to jakiś miesiąc przed podróżą i na pewno nie było błędów w silniku bo zawsze tam wchodzę.
edraven Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 (edytowane) błąd 17964 to błąd zbyt nieskiego doładowania rzeczywistego względem zadanego, więc albo masz uwaloną gruche podciśnienia sterującą zmienną geometrią turbo, albo zawór N75 padnięty, albo nieszczelność na przewodach podciśnienia, albo jeszcze parę innych możliwości Zobacz czy kopci na czarno. A najlepiej dynamicznie grupy 3,8,11 statycznie 3 (EGR) i 11 ( sprawdź ruchy cięgna od gruszki turbo) Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez edraven
cabanmat Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Jeszcze tak podpytam... na bank to będzie czujnik hamulca czy może jakiś pin zaśniedział, jakiś kabel się przetarł ?
edraven Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 To jest częsty problem w A3 8L wiec na 90%, ale możesz to sprawdzic. W momencie jak Ci się zapala kontrolka świec zatrzymujesz się sprawdzasz czy stop się pali, jeśli nie pali się przy wciskaniu to wkładasz rękę pod pedał hamulca i musisz wyczuć taki mały trzpienik który przy wciskaniu hamulca chowa się (one będzie miał taki ząbki ) Poruszaj trochę tym trzpienikiem i powinno światło stopa zapalać się i gasić. Jezeli po takij operacji kontrolka świec żarowych zgaśnie to znaczy że ten przełącznik masz do wymiany. Jeżeli okaże się że jest do wymiany zdejmij z niego wtyczke i sprawdz jak złącze wygląda bo w sklepach często się mylą i dają złe
cabanmat Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Podsyłam fotkę, to ten czujnik ?
edraven Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 jeżeli tam jest chowający sie i wracający trzpienik to to jest ten czujnik. On jest w górnej części pedału hamulca umieszczony i pod naciskiem pedału chowa się, a wraca jak pedał cofa się.
cabanmat Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Przejechałem się autem na próbę, po skasowaniu wszystkich błędów niby wkręca się na czerwone pole
edraven Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 To o niczym nie świadczy, temat sam sie nie rozwiąże od skasowania błędów. Będzie wracało jak bumerang.
cabanmat Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) Panowie pomożecie wybrać coś z allegro ? Z jaką wtyczką musi być czujnik ? http://allegro.pl/listing/listing.php?buyNew=1&description=1&order=m&string=czujnik+stop+audi+a3+oryginalny&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&bmatch=s0-default-0718 Jest może na forum manual jak wymienić ten czujnik ? Jakie torxy trzeba mieć pod ręką ? Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez cabanmat
POWER-KRIS Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Najlepiej zielony ori. Jest zmodernizowany i tak nie siada. Ale za żadne skarby nie wiem czy w a3 jest wtyczka jak a4. http://allegro.pl/czujnik-wlacznik-swiatel-stop-stopu-audi-a2-a3-tt-i4479122564.html W serwisie kosztuje około 50 czy to skoda, VW, czy Seat będą mieli do a3. Zadnych kluczy nie trzeba, przekręcić go w lewo jakbyś słoik odkręcić o pół obrotu i jest Twój. Tylko jak nowy wkładasz to nie naciskaj przypadkiem pedalu hamulca bo się źle ustawi. Podjedz gdzieś gdzie je mają i na miejscu wyciągnij jest na nim numer i dobierą. Oby nie zamiennik bo 2 dni działa lub od razu nie.
cabanmat Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) 29zł za oryginał ??? Tylko tak... u mnie światła STOPu działają prawidłowo... Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez cabanmat
POWER-KRIS Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Dziadostwo Dobry Tam są 4 styki światła mogą jeszcze działać ale styki kompa juz nie. O tu masz nr nowego http://www.getem.pl/towar.1763.czujnik.stopu.vw.audi.skoda.seat.1c0945511ardw.1j0945511b.1j0945511c.1j0945511d.1j0945511e.1j0945511f.html 1C0 945 511 A RDW
cabanmat Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) No właśnie... problem w tym, że dużo jest numerów...który nie wezmę będzie dobry ? A jest może gdzieś na necie pokazana diagnostyka tego czujnika ? Można później pomierzyć oporność i porównać ? Edytowane 19 Sierpnia 2014 przez cabanmat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się