TrollGun Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Szukam zdjęcia jak wygląda B5 z poliftowymi wycieraczkami z A6 C5. Zakładał ktoś? Wszystko dobrze pasuje? Wiem, że jak się założy wycieraczki AERO do standardowego ramienia z B5, to pióro nie przylega dobrze przy prawej krawędzi szyby. Przy ramionach z passata B5 FL problem ten nie występuje i pióro leży idealnie. A jak jest z wycieraczkami z C5?
Art_A4 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Z jakich aut ramiona wycieraczek aero pasują jeszcze do B5 ??? Passat b5 FL, A6 C5 FL. Co jeszcze podejdzie ??? Golf V ???
TrollGun Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Z C5 dużo łatwiej dostać ramiona.
misiek95 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Kolega Krycha chyba miał u siebie, poszukaj go. Z tego co mi wiadomo to pasują normalnie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/286446-ramiona-wycieraczek-z-poliftowej-c5/
Krycha Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 No ja mam takie i według mnie leżą dużo dużo lepiej niż te z Passata na które jest teraz wielkie buum na forum.
TrollGun Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zamontowałem je już u siebie i trzeba chwilę pobawić się pilnikiem, żeby lewa wycieraczka idealnie leżała na szybie, a prawe pióro trzeba skrócić o 2cm. Ale po tych zabiegach rzeczywiście można powiedzieć, że pasują
Krycha Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 A to dziwne bo ja sobie swojej b5 zakładałem i nic nie przerabiałem.
TrollGun Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Ale z tego co patrzyłem na Twoje zdjęcia, to Ty miałeś lewą z prawą zamienioną i wtedy mieszczą się na długość. Ale i tak po stronie kierowcy na dole szyby ramie nie dociskało wycieraczki do powierzchni bo samo ramię ma dużo mniejszą możliwość ruchu niż oryginał. Dlatego musiałem delikatnie piłować. Ale wszystko dograne i wygląda to tak:
omzig Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Mysle ze b6 tez beda pasowac Ponoć nie, bo tam jest większy/grubszy klin.
misiek95 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Ale z tego co patrzyłem na Twoje zdjęcia, to Ty miałeś lewą z prawą zamienioną i wtedy mieszczą się na długość. Ale i tak po stronie kierowcy na dole szyby ramie nie dociskało wycieraczki do powierzchni bo samo ramię ma dużo mniejszą możliwość ruchu niż oryginał. Dlatego musiałem delikatnie piłować. Ale wszystko dograne i wygląda to tak: Może to ze mną coś nie halo ale moim zdaniem te z pastucha leżą 100 razy lepiej
omzig Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 (edytowane) To jak wreszcie? Lepiej ramiona z Passka czy z A6 wrzucic? Podpowie ktoś? Edytowane 22 Listopada 2014 przez omzig
Garet Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 ramiona z a6 sa wielkie i nie płaskie, zakladajac z paska nie widzisz praktycznie wycieraczki ze środka
omzig Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Musze zmienić koniecznie ramiona, bo te strasznie ujowo dosikają. T z Passka polift byly chyba dwa rodzeje z tego co wygooglowałem - zwykle i aero na bolec... To które?
TrollGun Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2014 Ale z tego co patrzyłem na Twoje zdjęcia, to Ty miałeś lewą z prawą zamienioną i wtedy mieszczą się na długość. Ale i tak po stronie kierowcy na dole szyby ramie nie dociskało wycieraczki do powierzchni bo samo ramię ma dużo mniejszą możliwość ruchu niż oryginał. Dlatego musiałem delikatnie piłować. Ale wszystko dograne i wygląda to tak: Będą do sprzedania, jakby ktoś był zainteresowany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się