marcuso86 1 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Pany tarcza tylnia seria 245 po sciągnieciu zacisku zejdzie czy trzeba te jeb... imbusy z jarzma tez odkrecać? Bo mam zacisk sciągniety i nie umiem jej ruszyć a nie mam imbusa 9 zeby odkrecic jarzmo - najwyzej jutro załatwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Imbus jest nr 8 a tarcze zdejmiesz bez odkrecania jarzma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszbyd 0 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) jest jakiś numer i gdzie można dostać kapturka/osłony plastikowej, śrub pływających zacisku z przodu, jedna mi gdzieś zginęła :/ a szkoda żeby ta śruba była nieosłonięta a numer 17 chodzi Edytowane 19 Marca 2016 przez mariuszbyd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 tak 17 to plastikowy korek osłony prowadnicy,nawet mam 4szt od zacisku 288 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kinki 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 jest jakiś numer i gdzie można dostać kapturka/osłony plastikowej, śrub pływających zacisku z przodu, jedna mi gdzieś zginęła :/ a szkoda żeby ta śruba była nieosłoniętaa numer 17 chodzi Potrzebujesz nadal ten korek/zaślepkę ? Mi zostały po zestawie naprawczym zacisku, mogę Ci podesłać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Już koledze wysłałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqba 5 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Jestem już po regeneracji zacisków i wymianie tylnych tarcz u siebie. Robota nie jest bardzo skomplikowana, ale zeszło mi z tym calutki dzień. Zaciski po odkręceniu szlifowałem szczotką drucianą zamontowaną na wiertarce stołowej. Piasty i jarzma szlifierką i wkrętarką , także ze szczotkami. Żeby płyn nie wyciekał, zastosowałem patent z zablokowaniem wciśniętego pedału hamulca. Rzeczywiście nic nie wyleciało. Tarcze zeszły z piast i wyszły bez problemu. Niestety nowych już nie dało się włożyć w ten sposób, a poległem na odkręcaniu jarzm. Imbus wyrobił śrubę, a ona nawet nie drgnęła. Wyczytałem, że tarcze da się włożyć, jak odkręcę piasty. Niestety nie miałem imbusu 19mm więc musiałem jechać do Leroy kupić. Z tą śruba też nie było łatwo. Dopiero przy przedłużeniu ok. 1m rury udało się. Z odpowietrzaniem tez było trochę zabawy. Najpierw po odpowietrzeniu samego tyłu, pedał był miękki i hamował bliżej podłogi. Pojeździłem trochę i jeszcze raz dźwignąłem, tym razem całe auto i odpowietrzyłem wszystkie koła (tylko z lewego tylnego zacisku poleciały jeszcze bąbelki.) Do wkręcania tłoczków idealnie spasował się klucz do szlifierki. Do smarowania el. zacisku używałem ATE Brake Cylinder Paste, a do montażu klocków ATE Plastilube. Płyn ATE SL6. Żeby zdjąć segera z zacisku i wyjąć mechanizm tłoczka zakupiłem szczypce BASS Polska. Niestety końcówka szczypiec złamała się za pierwszym podejściem. Całe szczęście udało się przeszlifować to na nowo i klucz pasował. Nie jestem pewien, czy wszystko wykonałem zgodnie ze sztuką, ale na razie wszystko działa sprawnie. Kilka zdjęć z prac: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Nie trzeba zdejmować jarzm aby założyć nowe tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqba 5 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Za cholerę nie chciały wejść do jarzm przy założonej pieście. Za grube. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 trzeba sposobem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szaczek 1 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 (edytowane) A czy ktoś mnie poratuje odpowiedzią jakie klucze będę potrzebował do odkręcenia gumowych przewodów hamulcowych niestety wymagają wymiany. Moje zaciski to standard, przód 288mm a tył 245 mm. Szukam i szukam i nic znaleźć nie mogę a nie chcę kupować całego zestawu kluczy na jeden raz. Edytowane 10 Maja 2016 przez Szaczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 11 & 13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szaczek 1 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Dziękuję za informację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreczi 3 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 (edytowane) Witam, jestem po wymianie tarcz i klocków (samodzielnie to robiłem) moje pytanie koledzy. Czy taka szczelina co jest miedzy klockiem a tarcza zniknie, czy może coś nie tak zrobiłem? http://fs5.directupload.net/images/160615/rf97fihh.jpg Edytowane 15 Czerwca 2016 przez kreczi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Tak ma być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreczi 3 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 To mnie uspokoiłes kolego? Czyli to się ułoży? Że klocek będzie cała powierzchnia dotykał tarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Nie obejrzałeś klockòw przed montażem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreczi 3 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Nie zwróciłem uwagi Czy może ktoś potwierdzić wypowiedź greg2505? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 klocki masz ścięte po bokach ,stąd szczelina ,zobacz sobie na foto w tej aukcji http://allegro.pl/tarcze-klocki-przod-audi-a4-b6-a6-c5-passat-b5-288-i4981969277.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 (edytowane) jakich kluczy bede potrzebowal do wymiany tarcz przod w A4 B6 1.9 288 mm? wysłane z prodiża Edytowane 8 Lipca 2016 przez endriuu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się