Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak wymienić tarcze ?


sebul

Rekomendowane odpowiedzi

Dev w b7 zeby wymienic tarcze to z przodu i z tylu trzeba jarzmo odkrecac?

Pisales cos ze lepiej zmienic jedna os pozniej druga. W sumie moge tak zrobic wiec jak lepiej?

Wysłane z G2

Z przodu tak z tyłu ciężko powiedzieć. Może i da radę wyszarpać tarczę. Ale mozna chociaż jedną śrubę odkręcić od jarzma i je odsunąć i wtedy wyjdzie na pewno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A najlepiej odkręcić dwie, wkręcić jarzmo w imadło, wziąć pilniczki i druciaka i wyczyścić ładnie w miejscach gdzie pracuje klocek.

Wymiana tarcz będzie prostsza a i ustrzeżesz się przed piszczeniem klocków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle że tam strasznie ujowy dostęp do tych śrub jest i trzymają jak złe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry młotek i twardy stalowy pręt szybko pomoga je odkręcić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przednie śruby jarzm też stawiają taki opór ?

i też te jeeb.... imbusy ?

bo tył to ciężko szedł..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przod nasadowa 21, kawalek rurki i idzie :-)

Wysłane z G2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z przodu nie ma imbusów :)

A 7-ki do jarzm ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sciagniesz kolo to bedziesz wiedzial co robic. Filozofii zadnej nie ma. Sciagasz zacisk,jarzmo,1 sruba co trzyma tarcze,opukac lekko i schodzi. Ja wczoraj wymienialem przod. Jest o tyle latwiej ze jarzmo jest na klucz oczkowy a nie na imbus jak z tylu. Naszykowac kawalek rurki i idzie jak noz w maslo

Wysłane z G2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przod to pikus :) Dzis zrobilem, ale nie hamuje mi auto jakos super, nie wiem czy to przez to ze nie chce poki co deptac normalnie tylko staram sie delikatnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okiej, dzieki za info :) Bo troszke sie przejmowalem czy wszystko dobrze zrobilem choc sprawdzlaem po kilka razy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wymieniasz tarcze i klocki to powinno byc dobrze od razu. Przynajmniej u mnie tak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po założeniu nowych tarcz i klocków podpompowałeś delikatnie pedał hamulca czy od razu wcisnąłeś w glebę ?

Piasty wyczyściłeś na lusterko ? Jarzma czyste i posmarowane w miejscu osadzenia klocków ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompowalem delikatnie az pedal nie stal sie twardy. Piasty wyczyscilem, nie na lustro bo bym sie zayebal papierem sciernym , ale wyczyscilem je , posmarowalem je dodatkowo smareom miedzianym. Ogolnie auto juz lepiej hamuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak nie wyczyściłeś dokładnie a w dodatku dałeś smar miedziany czego zabrania praktycznie każdy producent tarcz to się nie zdziw jak po kilku tysiącach zacznie trzepać kierownicą ;)

Jak się nie ma narzędzi to się prowadzi do fachowca a nie robi na od*****

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...